Resultat 1 till 6 av 6
    HlewagastiR
    Oregistrerad HlewagastiRs avatar

The Obama Deception

For de som ennå ikke har fått det med seg har altså Alex Jones sluppet sin siste film, The Obama Deception.
    Filmen kan sees i sin helhet på youtube eller google video.
    Alex Jones er mannen bok filmer som Endgame og Terrorstorm, og tar i denne foreløpig siste filmen et knusende oppgjør med hykleren Obama.

Reinhardt
    Oregistrerad Reinhardts avatar
    Alex Jones gjer mykje bra informativt arbeid. Ein skal dog vera klar yver at ikkje alt er rosenraudt med den mannen heller. Han er visstnok gift med ein *kremt*, og har konsekvent retta søkelyset vekk frå visse krinsar. Meir informasjon um det finn ein blant anna her; http://www.iamthewitness.com/audio/Alex.Jones/index.php

Poenget mitt er; sjå for all del Jones sine filmar, men ver klar yver at han tenar heilt andre interesser enn det eg vil tru dei fleste av oss gjer. Folk og nettsider som Nordisk.nu er til dømes for Jones ein del av NWO sin plan for å styra vèrdi. :D

Riddare Oxys avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    651
    Blogginlägg
    2
    Tack
    127
    Tackad: 47 gånger i 29 inlägg
    The Obama Deception HQ Full length version
    http://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw&hl=sv

The Obama Deception
    http://video.google.com/videoplay?do...ama+Deception+

DeepJournal interview Webster Tarpley
    The men behind Barack Obama part 1
    http://www.youtube.com/watch?v=MouUJNG8f2k

The men behind Barack Obama part 2
    http://www.youtube.com/watch?v=e-KJC...eature=related

Väpnare mig29s avatar
    Reg.datum
    2008 Jul
    Rykte
    82
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    jeg har sett mye fra Alex Jones men pass på som det sies.
    han er kjøpt og betalt og har sin agenda.

Landsförvisad Griswold Goodsoups avatar
    Reg.datum
    2009 Jan
    Rykte
    21
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Reinhardt Visa inlägg
    Poenget mitt er; sjå for all del Jones sine filmar, men ver klar yver at han tenar heilt andre interesser enn det eg vil tru dei fleste av oss gjer. Folk og nettsider som Nordisk.nu er til dømes for Jones ein del av NWO sin plan for å styra vèrdi. :D
    Den lenken du postet var nyttig. Var ikke klar over dette nettstedet. Takk.

Nå har jeg ikke oppdatert meg fullstendig på Alex Jones, men på hvilken måte mener han at nettsider som Nordisk.nu er en del av planen til NWO?

Vil forøvrig si at jeg fant The Obama Deception interessant. Helt klart en velgjort dokumentar.

Reinhardt
    Oregistrerad Reinhardts avatar
    Vel, spesifikt nordisk.nu har han nok neppe nemnt :P Han gjer dog eit stort poeng utor å i kvar einaste film eller liknande han lagar å prøva å framstilla "makteliten" (fienden hans, altso) som "nazistar" og "rasistar". I tillegg trekkjer han konstant parallellar til NS-Tyskland og til dømes brenningi av Riksdagen der. Eg finn eigentleg filmane hans å vera ein smule uspiselege, faktisk, då det er veldig slitsamt at han skal fylla dei med so mange reine faktafeil som han gjer. Hitler er jo til dømes i filmane hans "besett av det okkulte", noko som dei fleste veit ikkje stemmer i det heile, då Hitler stort sett var reinspikka ateist.

Høgreradikale er altso for Jones ein del av makteliten sitt spel for å kontrollera befolkningen. Evola og Rosenberg var med andre ord alliert ideologisk med dagens neo-cons. Absurd? Ja. Eg ser ingen anna løysing enn at Alex Jones er kjøpt og betalt av sionistiske interesser for å spre disinformasjon blant folk som elles kunde ha hamna litt for nær sanningi til at det er komfortabelt. Sjå eit par av filmane hans sjølv, so ser ein fort at trass i at dei har mykje interessant stoff, so er vinklingi so skrudd at det ofte blir for mykje av det gode. Eg sende han ein e-post med eit par spursmål um dette, der eg påpeika nettupp det at han frontar bøker som segjer det motsette av det han sjølv gjer (Hitler og det okkulte, til dømes), men sjølv um e-posten var behandla, fekk han ikkje tildelt noko medarbeidar som skulde svara på han. Det var no eigentleg nok for min del til å forstå kvar han står. At han kan vera nyttig i ein tidleg uppvaknande fase er det dog ingen tvil um, ein må berre vera klår yver kvar han står, og det er ikkje på same lag som oss.

Liknande ämnen

1. The Obama Deception
    Av benvolio i forum Nordamerika
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-15, 01:45
  2. Obama och USA
    Av Gappen i forum Nordamerika
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-10, 23:22
  3. obama
    Av panzerdk i forum Politik
    Svar: 18