Tror det finns en tjock snubbe till här på forumet som vet men han va ju så klantig att snuten tog han redan innan han kom till lokalen ;)
You may think what you want, You may think that Im wrong.
But I dont care cuz in these boots you wouldnt last long.
Håller på att spela in en soloskiva i denna stund, så att fingrarna blöder! Soloprojektet kommer att uppkallas efter jätten YMER! Och skivans titel kommer att heta"För Fosterjord & Kärlek" Projektet har vuxit fram sakta men säkert under tiden som har gått sedan "Rock Against Zionism" Allt arbete sker vid sidan av Vit Legion. Mvh/SnowFell
Blue Eyed Devil 1978
Senast redigerad av Jocke K den 2011-07-16 klockan 21:54.
Jajamen! :) Det här är något jag har funderat på länge nu! Men har aldrig riktigt fått tummen ur arslet! :) Det tycker jag låter som en utmärkt ide! :) Det var ju ett tag sedan nu som du spelade in den första! :) Jo visst är det så! Det är bara att bita i det sura äpplet om något låter som det inte bör :) Hmm.. Bra fråga faktiskt.. Började nog lira trummor i tonåren. :) Men då har det visserligen varit av och till, med andra ord lite då och då...:) Så nu är det väl upp till bevis då kan jag tänka mig!? Moooooohahahaha! :)
Blue Eyed Devil 1978
SnowFell (2011-07-16)
Vit Legion/ Från skivan Tusen Kulor: Vitt Motstånd, Tusen Kulor, Ruiner, Tappra Män, Svin Av Er Sort & Svensk Gryning. Från skivan Rock Against Zionism: Sverige, Fjällhöga Nord, I Hjärtat Av Europa, Aryan Girl, Freedom. Vinterdis/ Från skivan Deutsch-Schwedisches Freikorps: vol 2. Torpet, Where I Want To Be. 2 & våran cover på Rahowas Ode To A People. Kan gå in på detaljerna lite senare. Mvh/SnowFell
Blue Eyed Devil 1978
Doomsday (2011-07-18)
Glömde även Yttrandefrihet med Vinterdis! / SnowFell
Blue Eyed Devil 1978
http://sv.metapedia.org/wiki/Vit_Aggression
Här nämns han vid förnamn åtminstone, resten kan man räkna ut själv. ;)
Европа - Наш Честь и Верность
Blev det nån soloskiva? Snowfell?
Skulle vara kul för alla att höra hur det gått med allt sedan 2011 då tråden var aktiv :)
Bokmärken