FMI hev ein kjerne av gamle motstandsmenn, og desse er som dei fleste eldre i dag kristne. Å vere kristen på den "gamle" måten inneber at ein ser på Jerusalem og Israel som sin religions upphav. Dette synet illustrerast i Norge er vårt 1 - 2008, side 4:
«Til ny-nazistene
Før Jul 2007 hadde jeg et innlegg i den kristne avisen Dagen. Det het: "Husk at Jesus er jøde". Da fikk jeg snart en hilsen og hjertelig takk fra en jødinne fra "Kampen mot antisemitisme". Jødene har helt siden Gud gjennom Moses og oppover i jødenes historie, fått påbud om ikke å blande seg med de fremmede. Nå har jødene vært spredt over Jorden i 2000 år, og kan takket være disse påbud og skikker likevel fra alle Jordens kanter vende tilbake til sitt land som et nogenlunde etnisk homogent folk. Vi må huske følgende: Jødene er vår beste allierte i kampen for etnisk bevaring. Jødene er en del av den hvite rase, den jødiske stat er et demokrati og vi har Bibelen selv som den sikreste dokumentasjon på en gudsfrykt som er i pakt med naturens orden. Hele vår moderne kultur og klassiske kunst og musikk har alt sammen, nesten alt sammen, vært bygget på "arven fra Israel", og Israel har arvet Vestens politikk og industrielle revolusjon, det mestret de der nede i Midt-Østen. Vi er alliert med Israel, som frihetens barn, skjønt både kommunismen og nazismen prøver å kjøre en kile, en splittelse, i dette trygge og gode, gamle vennskap. Vår virkelige fiende i dag er Islam, maurtuenes religion, kall det den skjulte invasjon. Overfor denne trussel er igjen jødene vår beste allierte, og med den beste etterretning. Alt sagt til ny omtanke!
Hisøy, 4.2.08
Halvor Christensen»
(Ikkje mine skrivefeil i innlegget)
Nå skal det merkast at FMI skriv at innlegga i bladet ikkje naudsynt er representative for organisasjonen, men eg synst allikevel det er verdt å merka seg at dette synet hev rotfeste hjå dei.
Her stend det at heile vår kultur er bygga på vår "arv frå Israel", og at dei er vår fremste allierte. Men kven er det som sender all innvandringa hit? Kven er det som sit på toppane og planleggjer ulagleg innvandring (les: Sarkozy)? Det er ikkje muslimane som sit i våre land og opnar grensane, for det hev dei ikkje makt til.
Eg legg spesielt merke til korleis Christensen (forøvrig eit treffande namn) kallar den muslimske innvandringa ein skjult invasjon. Det er ikkje skjult at muslimane er valdelege, det er ikkje skjult at dei hev hensikter som ikkje er til vi kvites fordel, og det er ikkje skjult at dei ikkje ynskjer oss godt. Tvert um er imamane veldig opne um dette!
Det som er skjult her er imidlertid sionistanes spel, som her konkretiserast i FMI. Gjennom kristendomen (ein upphavleg jødisk religion) er FMI, Noregs forsvararar, bundne til jødane, og sionistane.
Er ein forresten nynazist av di ein ser kva sionistane driv med? Er ein nynazist av di ein ser at innvandringa er eit produkt av sionisme?
Hev FMI bomma totalt her? Er dei so hjernevaska gjennom religion at dei allierer seg med fienden, og difor sørgar for eigen daud?
FMI treng eit friskt pust. Fleire og fleire av dei eldre i leiinga døyr, og generasjonsskiftet er igang. Vil denne haldninga dø ut med den gamle generasjonen?
Eller postar FMI sånt berre for å riste av seg naziskuldingar? I so fall; er det eit godt val, eller overdreve?

Svara med citat

Bokmärken