Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 40
    Moderator Dansker-Larss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    451
    Tack
    2
    Tackad: 21 gånger i 7 inlägg
    Ja, du har sørme gættet rigtigt Carlsen. Bingo !!!!
    ...Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende alle de fremmede!

Bärsärk Loudspeakers avatar
    Reg.datum
    2007 Sep
    Rykte
    165
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Carlsen, altså... Vil du ikke godt høre efter: NS har ikke patent på ideen om et folk i biologisk betydning. Det er en meget udbredt opfattelse, som jeg og mange, mange andre nationaltsindede også deler. Hvis du havde regnet med at få en kultur-nationalistisk sludder, er du gået forkert.
    Det hele er et spørgsmål om selvtillid. Du skal ikke sige: "Jeg fejler sikkert." Du skal sige: "Jeg fejler helt sikkert!"

OrlaFl
    Oregistrerad OrlaFls avatar

DF og racisme

Carlsen: Har du nogen sinde hørt ordsproget: Rom blev ikke bygget på en dag?
    Det er vist det, du prøver på. Og i din iver tilsviner du alle de grå slidere, som bygger "Rom", men som mener, at det må tage den tid, som det tager. Det er måden rodet er blevet indført på; metoden kan også bruges til at rydde op igen.
    Det synes du at misagte; men hvilken garanti har du for, at det er forkert? Hvordan kan du forlange, at vi skal anvende din strategi, som synes at sætte alt på eet bræt?

Til racisme:
    Racisme defineres på wikipedia som en ideologi, som rangordner mennesker og forskelsbehandler dem. Skulle jeg og du, Carlsen, være mere værd end hvilken som helst neger eller tyrker?
    Jeg vil vædde på, Carlsen, at vi kommer til kort, ligemeget om det gælder regndans eller magi. Det er negrene meget bedre til end vi. Samtidig er vi helt uslåelige når det gælder at være danske. Er det ikke flot? Derfor bør enhver neger, araber, asiat osv. have samme rettigheder som vi.
    www.norgespatriotene.org har præget mottoet: HVERT LAND SITT FOLK. Sådan. Ikke noget med forskeldsbehandling her, tak!

Bare lige for at sætte dine ord om Dansk Folkeparti lidt i perspektiv: Her er et uddrag fra deres principprogram:
    Danmark er ikke et indvandrerland og har aldrig været det. Vi vil derfor ikke acceptere en multi-etnisk forvandling af landet
    Danmark er danskernes land, og borgerne skal have mulighed for at leve i et trygt retssamfund, der udvikler sig i overensstemmelse med dansk kultur.
    Udlændinge skal kunne optages i det danske samfund, men kun under forudsætning af, at dette ikke sætter tryghed og folkestyre på spil.
    Udenlandske statsborgere skal i begrænset omfang, efter særlige regler og i overensstemmelse med Grundlovens bestemmelser, kunne opnå dansk indfødsret.

Men i modsætning til dig, flytter de små sten hver dag!

Väpnare Nordisk Blods avatar
    Reg.datum
    2007 Jul
    Rykte
    129
    Tack
    0
    Man kan ikke komme uden om at DF har meget der skal laves om, og at de til tider har gjort meget forkert, set fra et Nationalt synspunkt. Men de er stadig det bedste danske parti der findes. De er ikke perfekte, men de prøver da i det mindste. De indgår de alliancer der er nødvendig for at blive i folketinget. Og jeg tvivler ikke på at når dagen kommer viser de deres sande ansigt.
    Det er et velkendt faktum at vi først anerkender vort fædreland, når vi er ved at miste det.
    Til kamp mod Islam, Nordiske Kammerater!!!

Rekryt Den nationales avatar
    Reg.datum
    2008 Apr
    Rykte
    43
    Tack
    0
    Da Carlsen ikke længere har mulighed for at besvare indlæg fra andre brugere, så vil jeg her svare for ham, idet jeg ikke mener at Orlas mærkværdige indlæg skal stå uimodsagt.

Citat Ursprungligen postat av OrlaFl Visa inlägg
    Til racisme:
    Racisme defineres på wikipedia som en ideologi, som rangordner mennesker og forskelsbehandler dem. Skulle jeg og du, Carlsen, være mere værd end hvilken som helst neger eller tyrker?
    Jeg vil vædde på, Carlsen, at vi kommer til kort, ligemeget om det gælder regndans eller magi. Det er negrene meget bedre til end vi. Samtidig er vi helt uslåelige når det gælder at være danske. Er det ikke flot? Derfor bør enhver neger, araber, asiat osv. have samme rettigheder som vi.
    www.norgespatriotene.org har præget mottoet: HVERT LAND SITT FOLK. Sådan. Ikke noget med forskeldsbehandling her, tak!
    Ja, naturligvis betragter jeg en dansker som værende mere værd end en eller anden tilfældig sandaraber fra den anden side af jorden. Hvad skulle der dog være galt i det? Jeg er ikke araber, men dansker, og jeg kan derfor ikke føle noget som helst for de arabiske folk. Mit land hedder ikke Iran, Irak eller Syrien, men Danmark. Og nej, de fremmede skal ikke have samme rettigheder som danskerne, hvis det er det du mener. Giver man først de fremmede samme status som vi, i vort eget land, så er man en ussel landsforræder.

Jeg har muligvis misforstået dig. Måske mener du med din snak om rettigheder, at de fremmede, i deres egne lande, skal have samme ret til at handle og udvikle sig som os. Dette kan jeg ikke indse. Ethvert land må selv sørge for at udvikle sig. Kan de fremmedes lande ikke det, så er det ikke europæernes problem. Intet land eller folk kan forvente særbehandling i den forbindelse. Her gælder kun "survival of the fittest".

Bare lige for at sætte dine ord om Dansk Folkeparti lidt i perspektiv: Her er et uddrag fra deres principprogram:
    Danmark er ikke et indvandrerland og har aldrig været det. Vi vil derfor ikke acceptere en multi-etnisk forvandling af landet
    Danmark er danskernes land, og borgerne skal have mulighed for at leve i et trygt retssamfund, der udvikler sig i overensstemmelse med dansk kultur.
    Udlændinge skal kunne optages i det danske samfund, men kun under forudsætning af, at dette ikke sætter tryghed og folkestyre på spil.
    Udenlandske statsborgere skal i begrænset omfang, efter særlige regler og i overensstemmelse med Grundlovens bestemmelser, kunne opnå dansk indfødsret.

Men i modsætning til dig, flytter de små sten hver dag!
    Dansk Folkepartis principprogram er ikke dårligt. Desværre bliver principprogrammet ikke omsat til praktisk politik. Sandheden er, at Danmark er godt på vej til at blive et land bestående af alverdens folkeslag og lavkulturer. Et indvandrerland, hvor alle mulige fremmede myldrer rundt, om man vil. Det er på trods af, at DF har haft en afgørende parlamentarisk indflydelse siden 2001.

Sidste befolkningsfremskrivning for Danmark: http://www.lilliput-information.com/38/progtabel.html

OrlaFl
    Den nationale: Jeg tror du er lige ved at fatte poenget: Det er IKKE racistisk at kræve retten til et fædreland, hvis man ikke samtidig nægter andre samme ret!
    Der er derimod ultra racistisk at nægte mennesker selvsamme ret, som FN gør med sit multikulturelle program. Det er jo ensbetydende med folkemord.

Derfor vil jeg heller ikke kaldes racist. Det mener jeg må bruges om vaskeægte racister: Alle som arbejder for det multikulturelle samfund.

Hvad er der forresten sket med Carlsen?

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    451
    Tack
    2
    Hvad er der forresten sket med Carlsen?
    Han er blevet smidt ud herfra, fordi han ikke rigtigt kunne indordne sig herinde. pga hans fjendtlige indlæg, og at alle som ikke var DNSB'ere nærmest var landsforrædere. Kort sagt, alt for meget bavl om for eller imod NS.

Rekryt DKmodstands avatar
    Reg.datum
    2007 Jun
    Rykte
    32
    Tack
    0
    Så vidt jeg ved, er begrebet racisme læren om racernes forskellighed, ikke noget negativt som sådan, bare at de forskellige racer har forskellige svagheder og styrker.
    Af en eller anden grund er negerene bedre til at løbe 100 meter end hvide. Vi, er blandt andet bedre end dem til at organisere og få en infrastruktur til at fungere. Røde Kors har udtalt at U-landshjæpen fungerer i Asien men ikke i Afrika, og det kan da ikke undre. Asiaterne er rimeligt organiserede må man sige. Kigger man derimod på Afrika har de stort set ikke bevæget sig ud af stenalderen. Sådan er det bare.

Hvad angår DFP, så mener jeg at de er en sovepude for befolkningen. Som Den Nationale skriver, er deres partiprogram da udemærket, men de omsætter det bare ikke til handling. Befolkningen tror at det gør en forskel at stemme DFP, men de slækker mere og mere på holdningerne.

Dansker Lars: Så tog det næsten 300 indlæg at skille sig af med Carlsen. Jeg husker at jeg anmodede jer om at slette ham allerede ved hans niende indlæg. Hold da op hvor har han fået lov at spilde mange gode folks tid.Godt at se han ikke er her mere.

Reg.datum
    2008 Apr
    Rykte
    43
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Loudspeaker Visa inlägg
    Måske skulle jeg begynde med at definere yderligtgående, henholdsvis moderat, nationalisme, men det vil jeg ikke i denne omgang, da vi forhåbentligt i løbet af denne diskussion i fællesskab vil nå frem til en dækkende definition af begreberne. Blot skal jeg hurtigt rejse spørgsmålet, om I mener, at det er muligt at etablere et fast samarbejde mellem de to grupper?

Jeg har gået og tænkt lidt over det, og på basis af de samtaler, jeg har haft med de forskellige grupper, har jeg opdaget, at den største forskel består i, hvordan de hver især reagerer på pres. De kan nemlig hurtigt blive enige om nogle fælles målsætninger for arbejdet, men når omverdenen begynder at reagere, og medierne begynder at beskæftige sig med dem, opstår uenigheden mellem de to grupper. Kort vil jeg sige, at den moderate gruppe reagerer defensivt på presset, mens den anden gruppe har det med at gå i offensiven.

Dette er efter min mening den største bagdel ved samarbejdet. Er I enige? Kan problemet løses? Skal det løses?
    Forudsætningen for et godt samarbejde de forskellige patrioter imellem er, at vi er enige om, hvilken vej vi vil. En gruppe patrioter er alene imod muhamedanerne, mens en andre gruppe er imod de fremmedes tilstedeværelse som helhed. Disse to grupper kan have svært ved at samarbejde, idet den første gruppe anser den anden for at være ekstrem.

Hvordan det kan gå når de to grupper mødes, det kom frem for ikke så lang tid siden, da jeg som "hardcore" indvandrermodstander opfordrede til en fordrivelse af de fremmede, på en indvandrerkritisk blog. Det faldt mange kommentarskribenter for brystet, og i stedet for at være enige med mig, så tog de afstand fra mig.

Hvordan får vi indvandrerkritikerne eller islamiseringsmodstanderne til at forstå nødvendigheden af en generel kamp mod de fremmedes tilstedeværelse? Er det overhovedet muligt?

Citat Ursprungligen postat av DKmodstand Visa inlägg
    Hvad angår DFP, så mener jeg at de er en sovepude for befolkningen. Som Den Nationale skriver, er deres partiprogram da udemærket, men de omsætter det bare ikke til handling. Befolkningen tror at det gør en forskel at stemme DFP, men de slækker mere og mere på holdningerne.
    Netop.

Dansk Folkeparti giver befolkningen det indtryk, at indvandringen er bragt ned på et minimum, men det er som bekendt ikke sandt. Partiet har ganske vist fået gennemført enkelte stramninger på det fremmedpolitiske område, men disse stramninger betyder intet i det store billede. Om der årligt kommer et eller to tusinde færre fremmede til landet i forhold til tidligere, det ændre jo ikke på den kendsgerning, at det stadig vælter ind i landet med fremmede.

OrlaFl
    Jeg er helt med på logikken her. DF siger:
    - Danmark for danskere, men hvad sker? 1000 mindre på et år.

Ultra indvandringsmodstanderne siger:
    - Ud med dem alle, og hvor mange forsvandt så lige som resultat af det?

Det er mit poeng. Det er nemt at klage over andres beskedne resultater, men hvad har man selv at vise til?

Hvordan tror I DFs mulighed for indflydelse på regeringens arbejde ville være, hvis DF krævede alle indvandrere ud i løbet af næste budgetår?
    Antageligvis ville både Messerschmidt og Pia få god tid til at skrive flittigt på Nordisk!

DK Modstand: Giv mig lige en henvisning til det opslagsværk, der beskriver racisme som læren om racernes forskellighed. Det lyder mere som antropologi i mine ører ;-)

Reg.datum
    2008 Apr
    Rykte
    43
    Tack
    0
    Jeg er helt med på logikken her. DF siger:
    - Danmark for danskere, men hvad sker? 1000 mindre på et år.

Ultra indvandringsmodstanderne siger:
    - Ud med dem alle, og hvor mange forsvandt så lige som resultat af det?

Det er mit poeng. Det er nemt at klage over andres beskedne resultater, men hvad har man selv at vise til?

Hvordan tror I DFs mulighed for indflydelse på regeringens arbejde ville være, hvis DF krævede alle indvandrere ud i løbet af næste budgetår?
    Antageligvis ville både Messerschmidt og Pia få god tid til at skrive flittigt på Nordisk!;-)
    De fremmede bliver med matematisk sikkerhed en majoritet i 2040. Med denne kendsgerning in mente, hvor længe skal vi så vente på at DF går ud og offentligt kræver de fremmedes fordrivelse? 10, 15 eller måske 30 år? Nej, det er der simpelthen ikke tid til. Vil DF ikke sende de fremmede ud af vort land, så vil udviklingen bare blive værre og værre, og til sidst vil al snak om en politisk løsning på fremmedproblematikken forstumme. Så er der kun det store folkelige opgør tilbage. Et sådant opgør vil uundgåeligt koste mange mennesker livet. Det er beklageligt, men hellere et blodigt opgør med de fremmede end danskhedens undergang.

OrlaFl
    Nej nu bliver jeg forvirret. Hvad mener du med at VENTE, du nationale?
    "Waiting for Godot" kan da ikke være en nationals kampstrategi?
    Men vær nu konkret, du og alle andre, som ikke har tid til at VENTE på DF: Hvor mange har DNF og DNSB fået ud af landet i samme periode hvor DF har forhindret 1000 i at komme ind?

OrlaFl
    Hov! Hvad pokker skete der lige her? Var det bare den gode Carlsen, som drev denne tråd?

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    451
    Tack
    2
    Carlsen er bestemt ikke ene om at mene at Dansk folkeparti ikke er særligt attraktivt. Men derfra til at beskylde partiet for at være landsforræderisk er der dog et godt stykke.

Bärsärk Loudspeakers avatar
    Reg.datum
    2007 Sep
    Rykte
    165
    Tack
    0
    Så DF har forhindret 1000 i at komme ind? Ja, noget skal de vel brøste sig af, når man husker på, at de også har hjulpet mange, mange tusinde i at komme ind. Enhver lov om indfødsrets meddelelse (tildeling af statsborgserskaber) bærer DF's fingeraftryk. Ja, DF promoverer ligefrem integration af fremmede, og de er også hoppet med på den vogn, der hedder flere fremmede arbejdstagere til Danmark.

DF har vist sig at være kontraproduktivt for den nationale sag og derudover rent tidsspilde. Der eksisterer i Danmark en stigende interesse for vores kulturelle og nationale egenart, og det er den interesse, som DF har slået plat på for at høste stemmer. Der er intet, der tyder på, at årene med DF ved roret har været til gavn for Danmark. Siden 2001, hvor DF indgik i regeringssamarbejdet, er samfundet om muligt blevet endnu mere vanvittigt end før.

Vi roser os af at have det mest indflydelsesrige nationale parti i Europa, men samtidig må vi notere os, at indflydelsen ikke gavner. Hvor meget mere indflydelse skal det have, før det begynder at gå i den rigtige retning?

Det allermest tåbelige og direkte idiotiske ved DF er dets totale mangel på strategisk tænkning. Hver eneste "ny dansker" er en ny stemme til venstrefløjen. DF forbereder og arbejder ligefrem for sin egen exit ud af dansk politik - og med sig hele resten af højrefløjen.

Jeg er flintrendes ligeglad med DF's dispositioner angående tørklæder og halal i det offentlige rum; partiet er ødelæggende for danskheden!
    Det hele er et spørgsmål om selvtillid. Du skal ikke sige: "Jeg fejler sikkert." Du skal sige: "Jeg fejler helt sikkert!"

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande ämnen

1. Bør vi skelne mellem etniske grupper?
    Av Dansker-Lars i forum Almene diskussioner
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 12:17
  2. bilka - nu med tøj til nationalister
    Av 9000 danmark i forum Almene diskussioner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 19:23
  3. Nationalister i Haninge
    Av LnddN i forum Opinionsbildning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 07:43
  4. Fria Nationalister