Sidan 1 av 34 12311 ... SistaSista
Resultat 1 till 15 av 499
    Widerstand
    Oregistrerad Widerstands avatar

Aktivisttråden för väst-Sverige

Jag tänkte att det kunde vara kul att lägga upp lite aktiviteter här. Alla aktiviteter publiceras ju inte på de nationella nyhetssidorna så då kanske man kan slänga in ett par rader och nån bild är. Så får vi se vilka som är aktivast på bästkusten också.
    Upp till kamp!

Widerstand
    Oregistrerad Widerstands avatar
    Flygbladsutdelning i centrala Göteborg.

Under lördagen samlades aktivister ur nätverket GFN för att sprida flyers om nyhetstjänsten Info-14 till våra landsmän.

Utdelningen förflöt bra i solen och ca 500 flyers delades ut.

Bärsärk anders86s avatar
    Reg.datum
    2007 Jun
    Rykte
    264
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg

Fortsatt NOLLTOLERANS!

Den 5:de augusti 2007 ca kl 13:30

Fyra nationalister kom från en kamrat ,Då de hoppade av spårvagnen i brunnsparken i GÖTEBORG sågs 2st RS inneha en bordförsäljning av svenskfientligt matrial.
    Nationalisterna välte bordet och förklarade att dom inte hade något berättigande att stå på våra gator och sprida den vedervärdiga propaganda.

Dom röda antagonisterna gjorde inget motstånd!

Sir_vääs
    Oregistrerad Sir_vääss avatar
    Och "ojjandet" låter inte vänta på sig, det ska även stå i City om händelsen, stackars nötter som länkar till RFs sida och själva stödjer politiskt våld, dom ska väl vara glada att dom inte fick rätta till näsan på sahlgrenska istället.

http://www.metro.se/se/article/2007/...0-42/index.xml

http://www.gt.se/nyheter/1.788137/na...nte-kristoffer

Wiseguy
    Oregistrerad Wiseguys avatar
    "Årets Piteåbo"... haha... det var fan bäst!

Landsförvisad Vit Revolutions avatar
    Reg.datum
    2007 Jun
    Rykte
    -1
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Wiseguy Visa inlägg
    "Årets Piteåbo"... haha... det var fan bäst!
    Han blev alltså utsedd till 'Årets Piteåbo' för att han fick spö? Haha.

Riksjarl axels avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    6854
    Tack
    790
    Tackad: 1 070 gånger i 570 inlägg
    Dagens medier är som dom är. Om det hade varit tvärt om, om nationalisterna hade delat ut material, vad hade hänt då? Ja hade rödingarna gått fram och talat om för de nationella att dom inte hade där att göra? Knappast. En grupp om 8-10 maskerade personer med diverse tillhyggen hade attackerat nationalisterna med våld. Vad hade pressen gjort? En intervju med försvararna? Aldrig! En liten notis kanske om ett slagsmål mellan två olika grupper, knappast mer. Tyvärr så ger dom bilden av "de goda anti rasisterna" och "de hemska nazisterna", faktiskt fruktansvärt att våran press består av landsförädare.
    Politisk extremism är inte att kritisera dagens mångkulturella samhälle.
    Det som är extremt är att acceptera det.

Jarl Doink crys fous avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    2481
    Tack
    85
    Tackad: 315 gånger i 213 inlägg
    RS måste ju jubla i en glädjeorgie, så här mycket uppmärksamhet har de inte fått sedan de bildades.

Nu skall det blir väldigt roligt att läsa hur de beskriver detta "överfall" i Offensiv.
    Har nyss nyöppnat min blogg Kafé Kastanjeträdet, en möjlighet att vara lite friare än vad jag kan vara i Nationell Idag.

http://jimmywindeskog.wordpress.com/

Bacchus
    Oregistrerad Bacchuss avatar
    Sådär. Har svårt att sova om nätterna, denna natten beslöt jag mig för att gå ut och dela lite blad.

Tog allt jag hade hemma och promenade genom alla bostäder här hemma. Fick ut ungefär 350 blad, och ca 30 klibbor, allt från info-14!

Riksjarl axels avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    6854
    Tack
    790
    Tackad: 1 070 gånger i 570 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Bacchus Visa inlägg
    Sådär. Har svårt att sova om nätterna, denna natten beslöt jag mig för att gå ut och dela lite blad.

Tog allt jag hade hemma och promenade genom alla bostäder här hemma. Fick ut ungefär 350 blad, och ca 30 klibbor, allt från info-14!
    Bra gjort! Fler som dig och kampen skulle gå lättare!
    Politisk extremism är inte att kritisera dagens mångkulturella samhälle.
    Det som är extremt är att acceptera det.

Jarl Doink crys fous avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    2481
    Tack
    85
    Tackad: 315 gånger i 213 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av axel Visa inlägg
    Bra gjort! Fler som dig och kampen skulle gå lättare!
    Lugna ner er nu. Utvecklar sig detta till ett ständigt *pepp pepp* så lämnar jag forumet i protest. Både på skämt och allvar.

Det är kul att läsa att det händer grejer, inte lika givande att se att någon annan också blir glad för det.
    Har nyss nyöppnat min blogg Kafé Kastanjeträdet, en möjlighet att vara lite friare än vad jag kan vara i Nationell Idag.

http://jimmywindeskog.wordpress.com/

Bärsärk anders86s avatar
    Reg.datum
    2007 Jun
    Rykte
    264
    Tack
    0
    Den 11:de augusti 2007

Affischering runt centrala Göteborg av aktivister från nätverket Göteborgs Fria Nationalister.

Folkets Man
    Oregistrerad Folkets Mans avatar
    En fråga bara: Ingår Värmland i Väst-Sverige?
    Vet ej hur ni definerar men ibland så tillhör Värmland Svealand och ibland Väst-Sverige.

Förövrigt så kan jag bara lyckönska er i kampen.

Jarl Lucavis avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    1612
    Blogginlägg
    6
    Tack
    62
    Tackad: 179 gånger i 98 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av anders86 Visa inlägg
    Den 5:de augusti 2007 ca kl 13:30

Fyra nationalister kom från en kamrat ,Då de hoppade av spårvagnen i brunnsparken i GÖTEBORG sågs 2st RS inneha en bordförsäljning av svenskfientligt matrial.
    Nationalisterna välte bordet och förklarade att dom inte hade något berättigande att stå på våra gator och sprida den vedervärdiga propaganda.

Dom röda antagonisterna gjorde inget motstånd!
    Har jag uppfattat det rätt? Var det denna händelse som lädde till rubrikerna i metro och GP? I sånt fall väldigt intressant att dom skriver 7-8 personer istället för 4 som om man får tro dig som jag litar betydligt mer på är den sanna siffran. Antagligen gör dom detta för att förstärka effekten av det hela och visa hur synd det var om dom stackars försvarslösa RSarna :(. Annars brukar dom ju skriva ner antalet rejält för att måla ut bilden av att vi skulle vara väldigt väldigt få. Ex nationaldagen då dom skrev 600 istället för 1100. Eller Zündel-demon då dom skrev 150 istället för 170. Eller NF då dom skrev 200? istället för 500. Eller NSFs torgmöte i Arboga igår där dom skrev "mellan 20 och 30" när det i själva verket var ett 50-tal.

Rekryt krilles avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    38
    Tack
    0
    Angående Zündeldemonstrationen så är det väl inte mycket att bråka om, om media skrev 150 och inte 170. Oavsett om det gäller rödingar eller nationalister så skriver de inte ut så exakt antal: "I demonstrationen gick 163 vänsteraktivister. Det kan även ha varit 164, men det är inte 100%igt bekräftat.." och vise versa. :)

I övrigt över- eller underdriver de såklart, som du säger.

(förlåt för offtopic)

Sidan 1 av 34 12311 ... SistaSista

Liknande ämnen

1. Sverige och Ukraina
    Av benvolio i forum Europeisk historia
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-07, 21:04
  2. Norge vs Sverige
    Av Maggan i forum Nationalism
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2010-09-02, 23:30
  3. Bör barnaga legaliseras i Sverige?