Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 26
    Riddare Corrupts avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    402
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg

Sydafrikaner föredrar torr sex, AIDS ökar

Dry, abrasive vaginas are seen as desirable in sexual intercourse in the vast majority of southern African cultures, notes an article in Tuesday’s Village Voice. Aversion to moisture in penetration has inflamed the HIV/AIDS epidemic in this region.

Many men and women regard the smell of vaginal secretions as repulsive, the report says, plus they’re embarrassed by the noise of wet sex. Dry vaginas that are swollen with friction are also tighter; this pleases the men because it makes them feel larger. One common belief holds that loose, slippery vaginas are evidence of infidelity.

Dry sex promulgates HIV/AIDS in three ways: The lack of lubricant results in lacerations in the delicate membrane tissue, making it easier for the lethal virus to enter. In addition, the natural antiseptic lactobacilli that vaginal moisture contains aren’t available to combat sexually transmitted diseases. Finally, condoms break far more easily due to the increased friction.
    http://www.salon.com/health/sex/urge/world/1999/12/10/drysex/

Låt det naturliga urvalet ha sin gång; ju fler dem blir, desto större blir också massvälten i landet.
    [SIGPIC]anus.com/tribes/snus[/SIGPIC]

Parabellum
    Oregistrerad Parabellums avatar
    Friction. It´s a good thing!

Hur tusan hittar man en artikel som denna? Var det en ren slump, eller vad?

Hur som helst så var det intressant! Om inte annat så är det ju en bra "isbrytare" när man är på fest och ska prata med någon som man inte känner. "Har du hört det där om Afrikaner och torra vaginor?"

Riksjarl Legionärs avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    5185
    Tack
    58
    Tackad: 168 gånger i 98 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av parabellum Visa inlägg
    Friction. It´s a good thing!

Hur tusan hittar man en artikel som denna? Var det en ren slump, eller vad?

Hur som helst så var det intressant! Om inte annat så är det ju en bra "isbrytare" när man är på fest och ska prata med någon som man inte känner. "Har du hört det där om Afrikaner och torra vaginor?"
    HAHAHAHA ja vilken isbrytare :) kan se det framför mig! :) hahahahaha

Själv tycker jag att det är intressant att höra om de många och alla lika sjuka sexuella ideér de har för sig där nere. Sex med oskulder skall ju som bekant bota mot aids! Och bäst är det ju enligt de lokala medicinmännen om man har sex med barn, helst spädbarn, och allra helst sina egna!

Så sjuka är de, och i Sydafrika är det vanligt att de hittar döda spädbarn i soptunnor som blivit våldtagna till döds.

Och så finns det folk som tror att det endast är hudfärgen som skiljer oss åt från dem.

Bärsärk Van Rensburgs avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    225
    Tack
    0

Thumbs down

Citat Ursprungligen postat av Legionär Visa inlägg
    Och så finns det folk som tror att det endast är hudfärgen som skiljer oss åt från dem.
    Ja, "hudfärgen": denna förbannat enfaldiga halmgubbe som de envisas att försöka läxa upp en med..
    25:e december: grattis på födelsedagen Sol Invictus!

Rekryt benvolios avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    29
    Tack
    4
    Tackad: 71 gånger i 55 inlägg
    Men tjena, vad de kommer på. För ett tag sedan var det några (mest judar tror jag) som hävdade att risken att få och sprida AIDS starkt minskar för omskurna män

Det handlar bara om att dölja den verkliga orsaken till att AIDS ökar så mycket i Afrika, nämligen att den implanteras. Det är allmänt känt på de platser det handlar om att många har fått det från vaccin, blod och mediciner som kommit med hjälpsändningar, men media betraktar ju alla de som hävdar det som obildade vildar vars åsikt inte är viktigare än någon frimurardoktor....

Bärsärk Van Rensburgs avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    225
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av benvolio Visa inlägg
    Men tjena, vad de kommer på. För ett tag sedan var det några (mest judar tror jag) som hävdade att risken att få och sprida AIDS starkt minskar för omskurna män

Det handlar bara om att dölja den verkliga orsaken till att AIDS ökar så mycket i Afrika, nämligen att den implanteras. Det är allmänt känt på de platser det handlar om att många har fått det från vaccin, blod och mediciner som kommit med hjälpsändningar, men media betraktar ju alla de som hävdar det som obildade vildar vars åsikt inte är viktigare än någon frimurardoktor....
    Så 25% av Sydafrikas vuxna befolkning är hiv-smittade pga en modern version av "tyfus-smittade-filtar-till indianerna" applicerat på subsahariska afrika? Det är ju en teori, men vad har du för källor? Och vilka är förövarna menar du?
    25:e december: grattis på födelsedagen Sol Invictus!

Marskalk von Luckmanns avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    1303
    Tack
    0
    Intressepil!

*host*
    Nämen seriöst. Hur man kan hävda att dessa halvdjur är civiliserade. Inte ens i de djupaste och mörkaste tidsåldrar så hängav vi oss till dylika perversioner.
    "And finally it has been forgotten that the condition which must precede every act is the will and the courage to speak the truth - and that we do not see today either in the Right or in the Left." - Adolf Hitler, 1921.

Väpnare Generalkhjs avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    65
    Tack
    0
    *asg* åt parabellums isbrytare..

Jag vet inte om jag skulle skratta eller gråta om någon kom fram till mig o snackade om det första gången jag träffade människan.
    Gör din röst hörd

Parabellum
    Oregistrerad Parabellums avatar

Låter ju lite för konspiratoriskt för min del. Kan det inte vara så pass enkelt att det helt enkelt kn***as på tok för mycket på den där kontinenten?(heter det på eller i den kontinenten?)

För mycket sex tillsammans med polygami, incest, oskulder botar HIV, kondomer är för losers plus en religion som heter islam är nog väldigt betydelsefulla ingredienser om man vill nå höga HIV-värden i grytan.

Landsförvisad Sufens avatar
    Reg.datum
    2007 Jun
    Rykte
    10
    Tack
    0
    Vad ska de skylla på detta kaoset? Rasism? De har ju neger till president så då borde väl det vara en dans på rosor i sydafrika om man ska gå efter PK maffians tänkande.

Landsförvisad ViSomÄrJags avatar
    Reg.datum
    2007 Sep
    Rykte
    10
    Tack
    0
    Jag har förstått att den katolska kyrkan vinner en hel del anhängare i mellersta och södra Afrika. Påven är ju inte så tjenis med latexbehållare för sperma, som bekant, varken med eller utan extra glidmedel...

Somliga afrikaner tycks finna tröst och trygghet i ålderdomliga, animistiska trosuppfattningar - som t.ex. grejen med att bota en AIDS-kuk med fullbordat samlag med en oskuld, underårig (15) eller ej.

Afrikaner, särskilt somalier, bör definitivt krävas på lungröntgen, de vanligaste blodanalyserna samt ett HEDERLIGT JÄVLA DOKUMENT som säger vem de är...

Tack för ordet.

Väpnare VetNationals avatar
    Reg.datum
    2007 Aug
    Rykte
    73
    Tack
    0
    Låt dem göka ihjäl varandra, dels dör de av aids, dels dör de av svält pga den växande beflkningen^^
    " This is not the end, this is not even the beginning of the end. But it is perhaps the end of the beginning"

Riksjarl Kristofers avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    9840
    Blogginlägg
    21
    Tack
    588
    Tackad: 1 114 gånger i 538 inlägg
    Det påhittet finns det nog en smula sanning i, även om risken inte precis reduceras starkt. Men om jag inte missminner mig finns det redan en tråd om det.

Allvarligt talat, skojar du eller? För nu låter du som en slags konspirationsteoretisk vänsterttrasa som ränner omkring och beskyller det onda, jätterasistiska västimperiet för allt ont.

Varför skulle HIV spridas avsiktligt med hjälpsändningar? Som du kanske vet råder inte direkt någon större etnocentrism i Europa nuförtiden. Menar du alltså att samma människor som kämpar för att importera horder av araber, negrer och diverse andra folkgrupper till Europa, och som skriker halsen av sig av förtjusning när dem ser ett litet negurtbarn på teven, samtidigt konspirerar att sprida AIDS bland afrikanerna? Det låter bara en aningens smula för snarlikt Arkiv X-avsnitt för min del.
    Praeterea censeo Carthaginem esse delendam!
    Front Mot Islam

Bärsärk Magnes avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    571
    Tack
    1
    En intressant artikel i sammanhanget när man snackar om Hiv spridningen i Sydafrika.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_345198.svd

Sydafrika har årligen 120 anmälda våldtäkter per 100 000 invånare - högst i världen och mer än tio gånger mer än i de nordiska länderna.
    Vid en undersökning bland unga män i Johannesburg år 2000 medgav en av fyra att de före 18 års ålder haft sex med en kvinna mot hennes vilja. Mer än en fjärdedel av Sydafrikas pojkar i åldrarna 10 till 19 år tror att en kvinna njuter av en våldtäkt.
    Meine Ehre heißt Treue

DesolateWastes
    Oregistrerad DesolateWastess avatar
    Den där grejen med torrjuck övergår helt mitt förstånd. Om tjejen är torr som ett fnöske så är det ju snudd på våldtäkt.
    Om tjejen är torr som fnöske så går det inte att penetrera. Men Afrikanerna kan, ja jävlar. Jag håller med Corrupt, låt dem rensa bort sig själva. Mer AIDS till Afrika!

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande ämnen

1. Negerbarn föredrar vita dockor
    Av Sufen i forum Film och TV
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 09:33
  2. Tillsatser i godis ökar risk för hyperaktiva barn
    Av Ladyhawke i forum Kost och vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 08:51
  3. Värmlands befolkning ökar...
    Av Adoremus i forum Nyheter