Jag är missnöjd över förändringen i kategorin "frihetsrock" mycket bra låtar försvann som totenkopfs och no remorse med mera. Lägg in mer No remose, skrewdriver och totenkopfs första skiva om det skulle gå bra?
Jag är missnöjd över förändringen i kategorin "frihetsrock" mycket bra låtar försvann som totenkopfs och no remorse med mera. Lägg in mer No remose, skrewdriver och totenkopfs första skiva om det skulle gå bra?
Samma här, tror dem tog bort dem flesta låtarna för att man skulle få ett smakprov, och sedan efter köpa bandens skivor :D
Jaha okej, men jag tycker ändå att det var bättre innan, nu är det ärligt talat bara skitmusik... Ursäkta men jag tycker faktiskt så.
Gillar man inte musiken så är det ju ingen som tvingar dig att lyssna. Det finns flera internetbutiker där du kan köpa skivor om du vill lyssna på dina favoritlåtar. Då går en slant till fortsatt musikutgivning och annan verksamhet också.
Jag köper också skivor från nätbutiker främst från Arminius. Men när man ändå är medlem här och det finns en radio som är till för alla så kan jag väl få komma med synpunkter. Jag tycker bara att radiokanalen var bättre innan dom ändrade om..
Får inte vi vara med längre?:gråt: Mvh/SnowFell
Blue Eyed Devil 1978
Bokmärken