Bump! :-)
Bump! :-)
Jag älskar dig mer än allt annat älskling
-----------------------------------------------
Fotbrir
Hörde låten på myspace för länge sedan och har ingen aning om vad bandet heter men jag tror texten gick något.
Vi var på väg hem från vår långa resa
Alla drack mjöd och skrek sig hesa
Någonting någonting
dom kom från alla håll och gjorde skada.
Många pratar om att man måste kämpa för det man tror på. Många pratar och säger hur man ska agera för det man tror på. Men som sagt, alla bara pratar men inte många kan föregå som ett gott exempel som den kämpen man måste vara i den kampen man tror på.
någon som vet vad denna heter?
Sitter hemma och går igenom en hel hög med brända skivor som aldrig blivit märkta med nån form av namn eller liknande och hittade en låt med bla dessa ord. "Se sveriges fana gul och blå. Hon lyser med sin prakt(?). Med känslor för det vackra" osv.. Den sjungs av en tjej och en kille i varannan vers. Känner nästan pinsamt att fråga vilka det är som gör låten eftersom jag brukar ha koll på min musik. Men just nu är jag tydligen väldigt senil. Intro på låten är väldigt hårdrocksaktigt också
Amor patriae nostra lex
Ravenlord:
Låter som något av Valkyrians Väktare eller Torsgard. Tyvärr, enda ledtråden jag kan ge dig.
Европа - Наш Честь и Верность
Hej!
Någon som vet vad denna låten heter?
Jag söker en låt av ett svenskt band (motståndsrock) som inleds med ett riktigt bra tal på ca. 10-20 sekunder. Skulle tippa på att låten har minst 10-15 år på nacken. Någon som vet vilken låt jag menar?
Bokmärken