Exakt, så ligger det till.
Såg den där dokumentären och vart äcklad av det jag såg, dom tror att det är snyggt.
Men om jag ska vara ärlig tycker jag att rävar med skabb ser kryare ut än vad dom gjorde!
Jag menar vem överlever genom att äta endast vitaminer (hänvisar till den unga kvinnan som trodde att det går att gå ner och fortfarande må bra på så vis), går för stunden men inte i längden..
Allt går för stunden men inte i längden, alla slags dieter.
Maten kompletterar varandra bäst i naturlig form, mitt motto.
Gärna självodlat..
Men tillbaka till dokumentären du nämner, den var ju fruktansvärd.
Man ser ju hur fixerade dom är av sin kropp att det på så vis blir en sjukdom, Tex hon som försökte fettsuga sig själv genom att skära sig lite här och där för att sedan suga
Fanns en hel del konstiga saker i den där dokumentären enligt mig själv, konstigaste var hon som gillade att festa.
Jag menar festa + diet? det går inte riktigt ihop enligt min egen mening, nåja hon blir ju lätt full..
Fast hon erkände ju senare att dieten och festandet inte gick ihop eftersom hon tappat socialt intresse pga hon känner sig sliten, det förstår jag helt och hållet.
Och sen det där att det finns folk som strävar efter denna sjuka fixering, alltså det är ju helt knäppt.
Total kortslutning i hela hjärnan, visste inte tidigare att det fanns idioter som strävade efter detta tom.
Bokmärken