Resultat 1 till 11 av 11
    Haraldsson
    Oregistrerad Haraldssons avatar

Den Siste Tids Voldshandlinger Mot Utlendinger

som kjent har det i det senere vært både voldsepisoder utført av nordmenn mot utlendinger, samt slåssing mellom nordmenn og utlendinger.

jeg skal ikke forsvare volden, men synes ikke at dette er utelukkende negativt, da denne utviklingen tydelig viser at flere og flere nordmenn er i ferd med å gå møkkalei av våre "nye landsmenn".

kunne være interessant å høre hva dere mener om dette her på forumet?

Huginn
    Oregistrerad Huginns avatar
    Dette blir selvsagt forklart med at det er den verste rasismen som foregår.
    Jeg synes det er positivt at folk våkner opp. Hadde bare politikerne hørt på hva befolkninga mener så hadde vi ikke hatt så stort problem, men det er vel å drømme litt vel mye.

Väpnare Tor Juliuss avatar
    Reg.datum
    2008 Aug
    Rykte
    105
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Grev Von Klink Visa inlägg
    som kjent har det i det senere vært både voldsepisoder utført av nordmenn mot utlendinger, samt slåssing mellom nordmenn og utlendinger.

jeg skal ikke forsvare volden, men synes ikke at dette er utelukkende negativt, da denne utviklingen tydelig viser at flere og flere nordmenn er i ferd med å gå møkkalei av våre "nye landsmenn".

kunne være interessant å høre hva dere mener om dette her på forumet?
    Jeg tror at det flere steder i landet er ungdomsmiljøer som har de riktige meningene, men som ikke synes de nasjonale organisasjonene er særlig troverdige, og derrfor holder seg utenfor.

Da kan det hende at de i sinne og frustrasjon gjør mindre konstruktive ting, i steden for gjøre noe seriøst for å bidra i frigjøringskampen.
    Medlem i FMI og NorgesPatriotene

Landsförvisad Krigersks avatar
    Reg.datum
    2008 Oct
    Rykte
    19
    Tack
    0
    Spør deg selv eller hvorfor mange nordmenn, kvinner som menn, som blir banket, drept og voldtatt hver dag du ...

Kom ikke her å beskyld oss nordmenn for der det.. Er det krig dem vil ha, så krig skal det faen meg få!

Landsförvisad Rykkinns avatar
    Reg.datum
    2008 Oct
    Rykte
    36
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Tor Julius Visa inlägg
    Jeg tror at det flere steder i landet er ungdomsmiljøer som har de riktige meningene, men som ikke synes de nasjonale organisasjonene er særlig troverdige, og derrfor holder seg utenfor.

Da kan det hende at de i sinne og frustrasjon gjør mindre konstruktive ting, i steden for gjøre noe seriøst for å bidra i frigjøringskampen.
    Tror nok det kan stemme ganske bra! Jeg er vel kanskje en slik en og mine venner.

Om jeg ser en fight i Oslo's gater mellom utlendinger og Nordmenn, så er det ingen tvil om hvilken side jeg hadde tatt!

Syns det er bra Nordmenn begynner og ta igjen!

Det som er poenget med oss Nordmenn er at de fleste av oss har fått en sivilisert Norsk oppdragelse om hva som er rett og hva som er galt. DET HAR IKKE UTLENDINGENE!!! Derfor er det ikke så mange Nordmenn som går rundt og slåss, for de vet bedre! Nordmenn har god utdannelse og vil ikke ha trøbbel med politiet.

Men at ting begynner og gå den andre veien er bare bra! Kanskje folk rundt omkring i Norge og politikere skjønner hva de driver med.

Det bør bli en 0 toleranse på alt av innvandring og da inkluderer jeg også asylsøkere!

I det siste så har det økt med asylsøkere fra Sverige til Norge. Folk som har fått et NEI på søknaden i Sverige, drar da til Norge og søker her!

"I fjor kom det 36 000 asylsøkere til Sverige mot 6500 til Norge. Kostnadene i forbindelse med asylsøkerne er ca 2 mrd svenske kroner årlig." Kilde: http://www.udi.no/templates/Page.aspx?id=9088

Vi er heldigvis en del bak Sverige, syns virkelig synd på dem!

--Rykkinn--

Haraldsson
    Citat Ursprungligen postat av Krigersk Visa inlägg
    Spør deg selv eller hvorfor mange nordmenn, kvinner som menn, som blir banket, drept og voldtatt hver dag du ...

Kom ikke her å beskyld oss nordmenn for der det.. Er det krig dem vil ha, så krig skal det faen meg få!
    hvem sikter du til? har ikke sett at en eneste skribent i denne tråden har beskyldt nordmenn for noe som helst.

Rekryt vredes avatar
    Reg.datum
    2008 Oct
    Rykte
    26
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Rykkinn Visa inlägg
    Syns det er bra Nordmenn begynner og ta igjen!
    ...

Det som er poenget med oss Nordmenn er at de fleste av oss har fått en sivilisert Norsk oppdragelse om hva som er rett og hva som er galt. DET HAR IKKE UTLENDINGENE!!! Derfor er det ikke så mange Nordmenn som går rundt og slåss, for de vet bedre! Nordmenn har god utdannelse og vil ikke ha trøbbel med politiet.

--Rykkinn--
    Takk Rykkinn, er ikke dumme karen du.
    Hadde bare alle startet med gata si hjemme hadde vi kommet langt. Politiet kan man sno seg unna om man har kjeftsmella i orden & vettet på rett sted.
    Motstand!

Landsförvisad Rykkinns avatar
    Reg.datum
    2008 Oct
    Rykte
    36
    Tack
    0
    Jeg har allerede starta i mott nabolag! Revet ned parabolen til pakkis naboene, slik at de ikke får inn pakkis kanaler!

Ringt snuten og tystet på dem opp til flere ganger! Hos naboen så bor det 10 dyr, eller noe. Forskjellige folk hele tia som går ut og inn av leiligheten, så vanskelig å si. Men de kjøpte seg forleden en BMW i million klassen. Så da tok jeg kontakt med ligningskontoret! Så nå har de ikke den bilen noe mer!

Bärsärk We Are Manys avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    177
    Tack
    0
    Jeg synes all vold mot minoriteter er uheldig for vår sak. Vi har så mye mer å tjene på å vinne vårt folk over til vår side, det kommer vi aldri til å få til ved bruk av vold. Nordmenn er lei av å bli tråkket på, men de må innse at det er politikerne har orkestrert innvandringen fra dag èn. Derfor må vi kjempe med ord og argumenter. La vikingen i deg hvile til vi virkelig trenger han.

Maggan
    Oregistrerad Maggans avatar
    Har ikke sett gjennom hele tråden enda, men er det noe som tyder på at nordmenn slåss noe spesielt mer med utleninger nå enn tidligere ? Hmmm...

Haraldsson
    Citat Ursprungligen postat av Maggan Visa inlägg
    Har ikke sett gjennom hele tråden enda, men er det noe som tyder på at nordmenn slåss noe spesielt mer med utleninger nå enn tidligere ? Hmmm...
    det var svært mye mer fremme i media når jeg startet tråden.

Liknande ämnen

1. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 09:13
  2. Antirasist plyndret av utlendinger
    Av HlewagastiR i forum Nyheter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-22, 14:46
  3. Islam - vår tids fruktansvärda öde
    Av The Sentinel i forum Islam
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 11:01
  4. Utlendinger svikter hotellene