Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 34
    Bärsärk Åses avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    220
    Tack
    1
    Tackad: 3 gånger i 2 inlägg

Kamerat kvelder i Vestfold.

Er du fra Vestfold og har lyst til å engasjere deg lokalt, har du mulighet nå!

Vi skal begynne med kameratkvelder en gang i måneden, men forskellige aktiviteter. Første kvelden blir det grilling og bading på en stand i Vestfold. Detaljer vil bli gitt på privat mail.

Vi håper å få kunne samlet isammen en liten gjeng, til å diskutere og dele idèer og lignende, og engasjere seg for noe du står for og for vår fremtid! Håper det er noen vestfoldinger her som er interesert! :-)

Landsförvisad inishs avatar
    Reg.datum
    2008 Mar
    Rykte
    101
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Åse Visa inlägg
    Er du fra Vestfold og har lyst til å engasjere deg lokalt, har du mulighet nå!

Vi skal begynne med kameratkvelder en gang i måneden, men forskellige aktiviteter. Første kvelden blir det grilling og bading på en stand i Vestfold. Detaljer vil bli gitt på privat mail.

Vi håper å få kunne samlet isammen en liten gjeng, til å diskutere og dele idèer og lignende, og engasjere seg for noe du står for og for vår fremtid! Håper det er noen vestfoldinger her som er interesert! :-)
    bra intiativ

foreslår at vi sender mail rundt de til nasjonelle grupper og partier for økt oppsluttning

www.norgespatriotene.org
    www.fmi.as
    osv

Bärsärk Åses avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    220
    Tack
    1
    Takk for gode tips! :)

Bärsärk Åses avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    220
    Tack
    1
    Har sendt mail ut til Norgespatriotenes kontaktperson i Vestfold og FMI, tar et par til i morgen. Har også snakket med motstand.nu som har sagt seg gode og snille nok til å opprette en hjemmeside for oss etterhvert. Hadde vært kult om dere også prøvde å få til en lignende gruppedanning i deres fylke. Ta gjerne kontakt, så hjelper jeg deg!

Wolfen
    Oregistrerad Wolfens avatar
    Har sendt mail ut til Norgespatriotenes kontaktperson i Vestfold og FMI, tar et par til i morgen. Har også snakket med motstand.nu som har sagt seg gode og snille nok til å opprette en hjemmeside for oss etterhvert. Hadde vært kult om dere også prøvde å få til en lignende gruppedanning i deres fylke. Ta gjerne kontakt, så hjelper jeg deg!
    HVordan fikk du kontakt med motstand.nu?

Landsförvisad Trymss avatar
    Reg.datum
    2008 Jul
    Rykte
    41
    Tack
    0
    godt jobbet

si til dem at heian også søker en ny hjemmeside,datafolk som kan fikse noe slikt for han

viktig

Wolfen
    Citat Ursprungligen postat av Tryms Visa inlägg
    godt jobbet

si til dem at heian også søker en ny hjemmeside,datafolk som kan fikse noe slikt for han

viktig
    Burde ike Heian ta kontakt selv?

Wolfen
    Håper flere blir aktive og kan danne avdelinger og holde kamerat kvelder slik Åse nå tar til orde for i Vestfold.

Vet det allerede er i gang andre steder på østlandet.

Väpnare WikingStolzs avatar
    Reg.datum
    2008 Apr
    Rykte
    54
    Tack
    0
    Dette høres flott ut! få samle oss og danne en grei gjeng med folk som har samme meninger!
    Jeg er med!
    Du vil ha godt av denne --> http://www.youtube.com/watch?v=q71id...eature=related
    hjelp å spre realiteten!

Huginn
    Oregistrerad Huginns avatar
    Er det noe interesse for dette i Trondheim?

Wolfen
    HVordan går det her. Er det noen fremgang?

Landsförvisad Herlendsks avatar
    Reg.datum
    2008 May
    Rykte
    58
    Tack
    0
    Jeg kommer ikke allikevel, da jeg har fått et sterkt inntrykk av at det først og fremst er en privat grill- og drikkefest med knarkere og eksknarkere. Har mer jeg kan, men ikke vil si her, men jeg nøyer meg med at det virker altfor useriøst.

Skarven
    Oregistrerad Skarvens avatar
    Synes vi skulle hatt noen norges treff... Og for regionene selvsagt.

Bärsärk Reimerss avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    291
    Tack
    15
    Tackad: 22 gånger i 13 inlägg
    hadde det blitt treff i nærheten av romsdalen/møre hadde jeg blitt med ivertfall

Wolfen
    Citat Ursprungligen postat av Herlendsk Visa inlägg
    Jeg kommer ikke allikevel, da jeg har fått et sterkt inntrykk av at det først og fremst er en privat grill- og drikkefest med knarkere og eksknarkere. Har mer jeg kan, men ikke vil si her, men jeg nøyer meg med at det virker altfor useriøst.
    Vel jeg har vært på kamerat treff og kan love deg det ble hverken noe drikke kalas ei heller ble det benyttet knark (narkotika).

Vi fikk pratet ut en del, blitt kjent med hverandre og delt ideer og erfaringer noe som er meget nyttig om vi skal kunne begynne å jobbe sammen som en enhet og ikke sitte som nisser på hver sin tue.

Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande ämnen

1. Ny lokal aktivistgruppe i Vestfold, Norge!
    Av Åse i forum Strategi och utveckling
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 21:55

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •