Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 37 av 37
    Isänmaa
    Oregistrerad Isänmaas avatar
    när jag började träna vägde jag 67kg,nu 3 år senare väger jag 85kg.Du har antágligen samma ämnesomsättning som mig dvs noll underhudsfett.Om du vill gå upp i vikt så ät!! Ät allt du kommer över.pizza,hamburgare,Drick gainers ofta,fortsätt med kreatinet(gick upp 3 kg när jag börja),Du är ju bara 17 så musklerna kommer...och fettet.

Figge_82
    Oregistrerad Figge_82s avatar
    dom första månaderena går man upp snabbt i vikt i muskler... men sen efter ett bra tag så går man kanske inte upp mer än ca 3kg per år i muskler om man inte använder olagliga preparat... jag gick upp ca 12 kg muskler på ca 1½ år... men nu har det så gott som tatt stopp känns det som... O jag är emot alla sorter av olagliga preparat så jag går till gymmet ofta o hoppas på att en dag kunna se en förändring till igen =)

Jarl Tiefensees avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    1055
    Tack
    1
    Tackad: 2 gånger i 1 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Figge_82 Visa inlägg
    dom första månaderena går man upp snabbt i vikt i muskler... men sen efter ett bra tag så går man kanske inte upp mer än ca 3kg per år i muskler om man inte använder olagliga preparat... jag gick upp ca 12 kg muskler på ca 1½ år... men nu har det så gott som tatt stopp känns det som... O jag är emot alla sorter av olagliga preparat så jag går till gymmet ofta o hoppas på att en dag kunna se en förändring till igen =)
    Haha, jasså? Du också?
    Läs igenom tråden. En muskelökning på 12 kg på 1½ år utan olagliga preparat är omöjlig, eller har du Belgisk Blå-gener?

Figge_82
    Oregistrerad Figge_82s avatar
    Citat Ursprungligen postat av Tiefensee Visa inlägg
    Haha, jasså? Du också?
    Läs igenom tråden. En muskelökning på 12 kg på 1½ år utan olagliga preparat är omöjlig, eller har du Belgisk Blå-gener?

Innan så har jag varit både brottare och boxare och hade en väldigt bra fysik.. men p.g.a en mindre ryggskada så blev träningen liggandes åt sidan... sen när jag började styrketräna nästan varje dag i veckan så åt jag alltid rätt och en grov mängd proteiner och kolhydrater vid rätt tillfällen m.m. Det gäller ju också att man tränar på rätt sätt så att kroppen bygger upp musklerna bra. Mycket kan nog ha varit "vilande muskler" som kommit tillbaka och även nya muskler. Jag är 166. Vägde innan min träningsfas 59 kg. Efter 1½ år vågde jag sen 71 kg... o jag har faktiskt aldrig använt ett olagligt preparat... men väldigt många lagliga. Har nog inte "Belgisk Blå-gener" men har kanske väldigt bra gener för kroppsbyggning. Har väldigt lätt för att bygga muskler...

Riddare NADs avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    434
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Det har nu gått runt tre veckor sen jag började träna med helt olika set.

kör 10x4 men lite lättare tyngder än innan.

istället för 8x3 med tyngre.

har äntligen fått tillbaka den där "fan-vad-stark-jag-blir" känslan.

tacksam för alla råd jag har fått :yes:

SaaraScania
    Oregistrerad SaaraScanias avatar
    ät upp dig i lite hull och bygg uta helvete sedan?

Väpnare Agoges avatar
    Reg.datum
    2008 Sep
    Rykte
    52
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    6kg ren muskelmassa tar längre tid än 7 månader om du är ren.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande ämnen

1. Hemsidor om styrketräning
    Av Fredrik i forum Styrketräning
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 19:31
  2. Styrketräning!
    Av Erikl i forum Styrketräning
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 21:26
  3. Vighet/Styrketräning
    Av Skräckvarg i forum Styrketräning