+ Svara på ämne
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Hva er det med oss?

Hybrid View

Citat Ursprungligen postat av We Are Many Visa inlägg
    Det norske folk har aldri blitt spurt om de vil ha tusener av asiater og afrikanere i sine nabolag.
    Nja, jeg må si meg litt uenig. Folk vet hva de forskjellige partiene står for og stemmer deretter. Å spørre folket bør være unødvendig da sosialistene i dag faktisk står for fremmedinvasjon av fedrelandet, og dette vet nok de fleste nordmenn bare at de ikke bryr seg fordi de ikke ser problemet med innvandringen (som igjen skyldes sensur i riksmedia)

Reg.datum
    2007 Apr
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Maggan Visa inlägg
    Nja, jeg må si meg litt uenig. Folk vet hva de forskjellige partiene står for og stemmer deretter. Å spørre folket bør være unødvendig da sosialistene i dag faktisk står for fremmedinvasjon av fedrelandet, og dette vet nok de fleste nordmenn bare at de ikke bryr seg fordi de ikke ser problemet med innvandringen (som igjen skyldes sensur i riksmedia)
    Hvem tror du tjener på innvandringen? Det er de store bedriftene som vil ha billig arbeidskraft, samt marxister på ideologisk korstog gjennom Europa. Alle andre har blitt ført bak lyset av disse to bevegelsene som har fått rotfeste i Europa etter krigen. Innføringen av masseinnvandring ville vært umulig uten støtte fra høyresiden og finansverden som tjener på lavere lønner. Både lederne for kommunismen og lederne for kapitalismen støtter innvandring. Jeg er redd for at din sosialistisk syndebukk ikke er omfattende nok.

+ Svara på ämne

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg