+ Svara på ämne
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Hva er det med oss?

Hva er det med oss?

Hvorfor er vi på den ytre høyre i et så fåtall? Eller er det kanskje media som har spilt en så sentral rolle, infisert med venstreradikale, at det er de som i realiteten har makten.

Hvorfor er det likevel noen som tror på det som er større enn seg selv, hvorfor er det noen i 2008 som velger å gå i en stikk motsatt retning med det veletablerte, politiske korrekte Norge?

Hva er det med oss?

Reg.datum
    2007 Apr
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Utmärkelser: 1
    Stödmedlem 500 kr
    Kanskje fordi mange nasjonalister ligger på venstresiden politisk?

Wolfen Oregistrerad
    Høyre, Venstre ? Jeg begriper ikke vi snakker om dette mer det er jo helt klart at de partiene vi har i dag har visket ut grennesne og beveger seg i en gråsone hvor de kan forvirre folk flest.

Når det gjelder yterpunktene som SV og FRP så er de også stort sett enige med de andre om det meste, men har kanskje en eller to saker hvor de er veldig uenige og da helst med et annet yterpunkt parti.

Reg.datum
    2008 Jun
    Citat Ursprungligen postat av Wolfen Visa inlägg
    Høyre, Venstre ? Jeg begriper ikke vi snakker om dette mer det er jo helt klart at de partiene vi har i dag har visket ut grennesne og beveger seg i en gråsone hvor de kan forvirre folk flest.

Når det gjelder yterpunktene som SV og FRP så er de også stort sett enige med de andre om det meste, men har kanskje en eller to saker hvor de er veldig uenige og da helst med et annet yterpunkt parti.
    Det er da helt klart sterke skiller i økonomipolitikken til de norske partiene, ergo er det fortsatt mange grenser.
    Slik ser det i hvert fall ut gjennom mine øyne..

Reg.datum
    2008 Mar
    Citat Ursprungligen postat av Wolfen Visa inlägg
    Er vell snakk om relativt mye mer..sv som er antifamiliepolitill..alle skal i barnehage osv,antibil,anti-politi og lange straffer..slipp de kriminelle ut på åpen soning,bygg ned politiet mest mulig..slipp inn flere innvandrere osv osv

alle rake motsettninger til frp...viktigere å stemme frp neste valg for å bli kvitt den værste destgruktive makten som nåværende regjering fører

Reg.datum
    2008 Mar
    Citat Ursprungligen postat av Kongebjorn Visa inlägg
    Hvorfor er vi på den ytre høyre i et så fåtall? Eller er det kanskje media som har spilt en så sentral rolle, infisert med venstreradikale, at det er de som i realiteten har makten.

Hvorfor er det likevel noen som tror på det som er større enn seg selv, hvorfor er det noen i 2008 som velger å gå i en stikk motsatt retning med det veletablerte, politiske korrekte Norge?

Hva er det med oss?

Noe av det er sant,venstreorienterte har en så stor meningstvang her i norge at FÅ vil utmerke seg..meg selv,du ville antakelig ikke vist at jeg var en stor nasjonalist,innvandringskritiker og konservativ person om du traff meg noen få ganger..selv om jeg pleier å si hva jeg mener på jobben osv..greia er at de syntes ikke for deg vet du..15 TUSEN nordmenn meldte seg til fronten..den ytterste ofring for nasjonalismen og dette var for 60 år siden..anta det finnes 3 ganger så mange HVERTFALL pluss alle de som ikke vil krige uten tvil..men ingen vil si noe selvsagt..du vil ikke ødelegge livet,og det skjer om du står frem..selv om det blir bedre og bedre å være nasjonalist for tiden

men se på svenskene som ikke har meningsdiktaturet vårt..tusenvis står frem..store årlige demotog og markeringer mot innvandringen

nå skal det også sies at Norge er ett relativt rødt land i europeisk sammenheng..vi er feminister og sosialister av majoritet,dette preger resten av bildet også mange som kaller seg nasjonalister i norge vegrer seg for å bruke ord som å bevare det etnisk norske og sende innvandrere hjem,noen nasjonalister også her på forumet mener faktisk at vi MÅ ta imot noen innvandrere og at vi ikke kan jobbe mot innvandringsstopp(noe feks frp for lengesiden har programfestet)så venstresiden preger ganske mange i motsettning til sverige hvor det nasjonalistiske partiet som er "mildest"www.nd.se har fastslått og bestemt at innvandrerne MÅ reise hjem for at det etniske svenske folket skal overleve..så forskjellene er VELDIG store..vi er ett land med bilhatene,tynne feminime gutter med beattles sveis..akkuratt slik samfunnet har skapt oss,av majoritet dessverre..er ikke til å komme vekk fra men nasjonalismen ligger ikke for så mange i norge som i sverige,venstreideologien har rett og slett for for stor makt og innflytelse på det meste

svensk kraft:

www.svenskungdom.se
    www.nationaldagen.nu
    www.salemfonden.info
    www.nsf.nu
    www.nd.se

forbilder

Reg.datum
    2007 Apr
    Ved å plassere oss i samme bås som kapitalistiske ekstremister forsøker globalistene i media å utslette det tredje alternativet fra nordmenns bevissthet. Kommunistene i AP og SV har kopiert uttrykket til en sosial økonomipolitikk og sneket flerkultur og innvandring inn som en "naturlig" del av denne bevegelsen. Dette er et intellektuelt kommunistisk kupp av arbeiderbevegelsen. Det norske folk har aldri blitt spurt om de vil ha tusener av asiater og afrikanere i sine nabolag. Vi representerer arbeidernes interesser, for det er arbeiderklassen som får lide av både destruktiv masseinnvandring og kapitalisme.

En liten gruppe kapitalistiske svin som Erling Lae og Michael Tetzschner* er de ekte høyreekstremistene.

*

Jeg er Nasjonal og Sosial. :-)

Citat Ursprungligen postat av We Are Many Visa inlägg
    Det norske folk har aldri blitt spurt om de vil ha tusener av asiater og afrikanere i sine nabolag.
    Nja, jeg må si meg litt uenig. Folk vet hva de forskjellige partiene står for og stemmer deretter. Å spørre folket bør være unødvendig da sosialistene i dag faktisk står for fremmedinvasjon av fedrelandet, og dette vet nok de fleste nordmenn bare at de ikke bryr seg fordi de ikke ser problemet med innvandringen (som igjen skyldes sensur i riksmedia)

Reg.datum
    2007 Apr
    Citat Ursprungligen postat av Maggan Visa inlägg
    Nja, jeg må si meg litt uenig. Folk vet hva de forskjellige partiene står for og stemmer deretter. Å spørre folket bør være unødvendig da sosialistene i dag faktisk står for fremmedinvasjon av fedrelandet, og dette vet nok de fleste nordmenn bare at de ikke bryr seg fordi de ikke ser problemet med innvandringen (som igjen skyldes sensur i riksmedia)
    Hvem tror du tjener på innvandringen? Det er de store bedriftene som vil ha billig arbeidskraft, samt marxister på ideologisk korstog gjennom Europa. Alle andre har blitt ført bak lyset av disse to bevegelsene som har fått rotfeste i Europa etter krigen. Innføringen av masseinnvandring ville vært umulig uten støtte fra høyresiden og finansverden som tjener på lavere lønner. Både lederne for kommunismen og lederne for kapitalismen støtter innvandring. Jeg er redd for at din sosialistisk syndebukk ikke er omfattende nok.

+ Svara på ämne

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg