Når man kigger rundt og læser de forskellige indlæg på dette debatforum, er det tydeligt at der er rigtig mange gode og spændende indlæg fra nationale af forskellig observans. De er også mange interessante og konstruktive forslag til hvordan man kan styrke sine argumenter, sin historiske og kulturelle bevidsthed, handle loyalt overfor sagen m.m.
Synes generelt at der er rigtig mange gode indlæg i debatten, som er et fristed hvor man netop kan udveksle politiske tanker, ideer osv.
I den forbindelse ville det måske være konstruktivt for os at skabe en modkultur der står i opposition til det etablerede multietiske og dekadente samfund med al dens materialisme og foragt/had til alt hvad der er båret af traditioner, historie og fællesskab.
Mange af jer kommer med gode forslag til hvordan man kan vise, at man bare har fået nok og derfor kan udvise tiltag til hvordan man afviser det gængse samfunds værdier og normer. F.eks. ved at gå i nationalt tøj, høre nationalt rockmusik/folkmusik, læse nationale/vestlige forfattere der støtter eller bakker op om vores sag på forskellig vis, kun være sammen med ligesindende, boykotte at handle hos de fremmede m.m.
For mit eget vedkommende har jeg åndeligt set meldt mig ud af vores samfund og gået i en art "indre eksil".
Men jeg vil være meget interesseret i at høre hvad I har af forslag til hvordan man kan skabe en art modkultur, der kan vokse sig stærk og stå i opposition til den MTV-agtige nonsens-kultur der hersker nu.
I mine øjne er det vigtigt at vi skaber os en art ny identitet som sagtens kan være baseret på traditioner, historie, dyder m.m. men også bestå af nye tiltag, ideer og tanker, så vi samlet kan skabe en ny 100 % dansk identitet bestående af vestlige elementer fra vores flere 1000 år gamle historie/arv.

Svara med citat
Bokmärken