Dom här har jag fått i en lite för tidig födelsedagspresent.
Pluton Svea - Segermarschen
Oldies but goldies - Swedish Classics
Oi! - Det är fest!
Midgårds Söner - Ny tid
E-Tuna Skins
Riot - Justice
Division S - Hate
Dom här har jag fått i en lite för tidig födelsedagspresent.
Pluton Svea - Segermarschen
Oldies but goldies - Swedish Classics
Oi! - Det är fest!
Midgårds Söner - Ny tid
E-Tuna Skins
Riot - Justice
Division S - Hate
Senast redigerad av Bexx den 2012-03-03 klockan 16:31.
Jag ger mitt liv för mitt fosterland!
Adoremus (2012-03-04)
Varsågod, hjärtat.
Själv kostade jag på mig en - ännu en, rättare sagt - vinylutgåva av Queensr˙che´s mästerverk "Operation: Mindcrime".
Raseri är hela mitt liv.
"Thus the Fascist accepts and loves life, he knows nothing of suicide and despises it; he looks on life as duty, ascent, conquest: life which must be noble and full: lived for oneself, but above all for those others near and far away, present and future."
Bexx (2012-03-03)
AC/DC-Black ice från 2008, en stark comebackplatta efter åtta års uppehåll.
Adoremus (2012-03-31)
Battle Beast: Steel. Var bara tvungn efter förra veckans spelning!
Fick paket från Arminius idag som bl.a innehöll Fyrdung / Tors Vrede - Budkavlen
Faktiskt inte hört ännu, aldrig hört Tors Vrede överhuvudtaget, så den lär snurra hårt ikväll.
Adoremus (2012-04-18)
Tog en tur till Bengans och köpte nya Saint Vitus och nya Meshuggah. Lite besviken är jag allt på den senare skivan, lite hårdare kan väl grabbarna? Battle Beast´s skivsläpp känns mer och mer som det bästa som släppts på länge.
Brukar inte köpa plattor så ofta men denna vecka fick jag två nya plattor i postlådan.
Hasta la Vista Social Club - Melt, och fick deras tidigare skivan "Lake Lark White Trash" med i samma priset.
Låter bra.
Adoremus (2012-05-22)
I Love to Love med Tina Charles från 1976, en klassisk discodrottning från England. Samt skånska rock hits från 1997 med storheter som Dan Hylander, Risken Finns, Wilmer X med flera.
Fick nyss "Johnny Rebel, Volumes One & Two". Mycket underfundig och rolig musik!
Mina sista plattor som jag köpte är Winglords 2 album och Raubtiers nyaste. Väl spenderade pengar. Så fort jag har pengar ska jag köpa Marduk och Burzums nyaste.
RT - Motpol - Fria Tider - Alternative Right - Counter-Currents
Ron Paul for President
To-day a democrat of the old school would demand, not freedom for the press, but freedom from the press; but mean-time the leaders have changed themselves into parvenus who have to secure their position vis-a-vis the masses. - Oswald Spengler, Decline of the West
För övrigt gillar jag Nordisk Ungdom
Grebban kom just hem med nya Accept - Stalinggrad.
image-577395354.jpg
Behöver inte tilläggas så mycket mer, ett mästerverk och sjukt snyggt omslag. På vinyl givetvis.
In i striden genom ett kulregn Herrens vilja ske
In i striden går han på led
Tills han vitögat ser karolinen marscherar fram
Lade sitt liv i Guds hand för sin konung och fosterland
Tills han vitögat ser karolinen marscherar fram
Falco Essential En samlingsplatta från 2011.
Freke - Tag till vapen. Väldigt bra texter, och även ett par covers. Men det är ju så det ska vara :)
Inhandlade Sabatons nya - Carolus Rex igår, samt Blondie - Panic of Girls.
Det blir en del att lyssna på under dagen!
Bokmärken