Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 36 av 36

Ämne: Nya metoder

malmöfolk
    Oregistrerad malmöfolks avatar
    Spred lite protoganda idag, La in flygblad i metro och city malmö/lund tidningar idag på olika buss hålls platser runt om i malmö, gick även in på biblotek och ändra första sidan på några datorer till nordisk.nu.

2. Följande användare säger Tack till malmöfolk för detta inlägg:

Bitterhet1 (2010-11-19)

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    24011
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 815
    Tackad: 9 918 gånger i 6 102 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av malmöfolk Visa inlägg
    Spred lite protoganda idag, La in flygblad i metro och city malmö/lund tidningar idag på olika buss hålls platser runt om i malmö, gick även in på biblotek och ändra första sidan på några datorer till nordisk.nu.
    Så vitt jag vet så råder tidsbegränsningar på svenska bibliotek. Dvs. man kan bara vara uppkopplad på en dator åt gången och max en timma per dygn. Dessutom är lånekorten personliga, så det kanske inte är så smart att skylta med vilka sidor man varit inne på - om man nu inte är rädd för att träda fram i rampljuset...

4. Följande användare säger Tack till Adoremus för detta inlägg:

Hartlepool (2010-11-19)

malmöfolk
    Oregistrerad malmöfolks avatar
    Ja kanske inte var en toppen idé, Men som du skrev ifall man inte är rädd att kliva fram så kan man ju göra det. Det var bara en idé som jag testa.

Odalbonde martandes avatar
    Reg.datum
    2010 Jun
    Rykte
    10
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Jag tror att du kan använda din kraft och aktivism och energi mer konstruktivt. Umgås med nationella, skaffa barn med nationell kvinna, bo nära andra nationella, arbeta och må bra. Då kommer folk att attraheras av dig och de dina och fler kommer att bli nationella.

Efterklok
    Oregistrerad Efterkloks avatar
    Citat Ursprungligen postat av martande Visa inlägg
    Jag tror att du kan använda din kraft och aktivism och energi mer konstruktivt. Umgås med nationella, skaffa barn med nationell kvinna, bo nära andra nationella, arbeta och må bra. Då kommer folk att attraheras av dig och de dina och fler kommer att bli nationella.
    Det ena behöver inte utesluta det andra. Man måste verka med olika medel. Kontaktutbyten mellan etniskt medvetna är ett av dem för att skapa sociala knytpunkter i vårt samhälle. Det är en process som är i sin linda, men som successivt utvecklas. Varje enskild etniskt medveten får själv skapa kontakter och bidra med sitt engagemang.

Odalbonde martandes avatar
    Reg.datum
    2010 Jun
    Rykte
    10
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Politik, handlar om personlig ambition. När vi sysslar med det så tror vi att vi är idealister. Det är vi. Men när vi når framgång så förändras det och vi undrar om det någonsin var idealism eller om det alltid var makt. Alla revolutionära rörelser har slutat i bara makt och ingen idealism. Och sen, idealism är inget man kan bygga på. Nästan ingen är idealist egentligen, du kan inte förvänta dig av människor att de är idealister. Man måste bygga på det som finns, på hur människor fungerar på riktigt.

Vi säger att vi tror på det etniska, att vi känner för det svenska folket. Börja med er själva, gift er och skaffa många barn, och ni gör folket större. Börja tänka på ett nytt sätt. Politik är bara att tänka på vad man kan få andra att göra. Varför inte tänka på vad jag kan göra?

När jag ligger under i pjäser, tempo och position när jag spelar schack så försöker jag uppnå vad jag kallar ett lokalt maxima. Det vill säga, jag offrar ännu mer pjäser för att vara mäktigast på en liten plats på brädet. Det ger ofta seger trots att min motståndare är på pappret mycket mäktigare.

Jag tror att vi nationella måste börja mycket handfast och sluta drömma om makt. Vi måste se till att flytta ihop till en plats och där skapa en ny kultur. En kultur som kan tävla med kolonisatörernas kultur på lika villkor. En kultur som är bättre än deras. Att den måste vara bättre än den svenska kultur som har låtit sig förintas så enkelt är självklart. Om vi är lyckliga och känner gemenskap så behöver vi inte berätta för andra svenskar vad dom ska göra under de otäcka år som kommer. De kommer att vilja veta vad vi gör och hur vi gör. Använd attraktion, inte övertalning. Dra istället för att knuffa. Visa istället för att berätta.

Och vi måste vara ödmjuka inför det stora misslyckande vi svenskar varit de år som gått.

(jag ber för övrigt om ursäkt för att jag går hopplöst off topic, jag är ny och, tja. Ledsen)
    Senast redigerad av martande den 2010-12-17 klockan 22:36.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande ämnen

1. Goda råd om naturmediciner och överlevnads metoder i naturen
    Av AconitumBellis i forum Medicin och sjukvård
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-24, 01:10
  2. Oetiska metoder...
    Av LEAD i forum Strategi och utveckling
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 15:50
  3. Vilka metoder i den öppna kampen?
    Av holmarn i forum Strategi och utveckling