Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Sköndal

Marskalk Andrés avatar
    Reg.datum
    2008 Apr
    Rykte
    1167
    Tack
    124
    Tackad: 141 gånger i 69 inlägg

Sköndal

Vem är det (mer än jag själv) som sätter upp info14, svenskungdom och nordisk.nu klistermärken. Skicka PM til mig.

Marskalk Wessels avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    1994
    Tack
    1
    Tackad: 18 gånger i 10 inlägg
    Med tanke på att "kapitalist" inte har några välkända användare i sin vännerlista så får gärna någon verifiera honom.

Att inte lämna ut personliginformation som namn, adress och telefonnr, samt att bestämma träff på allmänplats bland större folkmassor kan annars vara en idé första gången man ska möta upp personen.

Mvh.
    Försvara din Identitet - Skaffa skyddade personuppgifter!.

Marskalk Andrés avatar
    Reg.datum
    2008 Apr
    Rykte
    1167
    Tack
    124
    Tackad: 141 gånger i 69 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Wessel Visa inlägg
    Med tanke på att "kapitalist" inte har några välkända användare i sin vännerlista så får gärna någon verifiera honom.

Att inte lämna ut personliginformation som namn, adress och telefonnr, samt att bestämma träff på allmänplats bland större folkmassor kan annars vara en idé första gången man ska möta upp personen.

Mvh.
    Med tanke på att någon afa mupp kan gå med i nordisk och påstå att de är nationalister så vill inte jag heller träffa någon i nån mörk gränd.

Väpnare MASs avatar
    Reg.datum
    2007 Aug
    Rykte
    64
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Om du tänker på Nordisk.nu klistermärken runt Sandåkraskolan och judiska begravningsplatsen så vet jag vem:)

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •