Någon annan här inne som lyssnar på hardstyle musik? Typ
DJ Dana, Pavo, Technoboy, Isaac, Alpha Twins, Showtek med många fler.
Har funderat länge att åka ner på Qlimax festerna eller någon annan Q-dance fest, någon annan som också funderar på det?
Någon annan här inne som lyssnar på hardstyle musik? Typ
DJ Dana, Pavo, Technoboy, Isaac, Alpha Twins, Showtek med många fler.
Har funderat länge att åka ner på Qlimax festerna eller någon annan Q-dance fest, någon annan som också funderar på det?
"Jag ser ingen elefant i min källare. Funnes det en elefant i min källare, så skulle den inte kunna döljas för mina blickar. Alltså finns det ingen elefant i min källare" // Arthur Butz
Vill man ha hardstyle så är det ju bara Sensation Black som gäller. Tacka vet jag Sensation White! Mmmm...minnen...
"The environment would be helped by a drastic reduction in the human population". - Ian Read
Nej orka, är för segt för min del.
"Jag ser ingen elefant i min källare. Funnes det en elefant i min källare, så skulle den inte kunna döljas för mina blickar. Alltså finns det ingen elefant i min källare" // Arthur Butz
jag lyssnar lite på hardstyle men gillar mest hardcore som angerfist och projekt omega håller med thul sensation black är det enda som gäller. lite skeptisk till namnet bara
Klart man lyssnar på hardstyle:) sensation black är okej men om ni ska åka på en as cool fest så är det Qlimax som gäller. mycket mer på kostat:)
Hardstyle är fint, även om man kanske föredrar hardcore, då gärna från den svenska hardcore scenen som Icepick, Kevin Vera och liknande :innocent:
Något åt det hållet. Musiken gör sig bäst med fruktansvärd bas :grin:
Japp! At the moment är det den enda musiken jag lyssnar på, såfort jag har åldern inne blir det Sensation, Q-Base, Qlimax, Defqon!
Jag håller även på med shuffle, inte så bra, men på väg uppåt!
Bror min åker ner på Qlimax nu på Lördag, jag är lite avundsjuk :D
Japp det lyssnar man på det med lyssnar på showtek mycket bra band sen har jag en hel del andra med
I år har jag avklarat Sensation Black, Q-BASE & QLIMAX!!!
*Headhunterz, Showtek, Zany, Noisecontrollers, Nosferatu, Promo & Endymion*
2009 kommer bli enormt !
Det här året blev en mycket bra hardstyle år för mig börja med Inqontrol,Senstion black, Q-base och Qlimax.
Börja 2009 med hard bass:)
2009 kommer bli toppenåret för mig iaf! :evilgrin:
Bokmärken