Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Till Er Alla!

Bärsärk holmarns avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    361
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg

Till Er Alla!

Jag känner mig stolt. Stolt över vetskapen att ni mina vänner och fränder som befinner er på detta nationella forum faktiskt ser sanningen och vägrar låta sig luras av demokratin och dess pöbel. Ni är dagens förtryckta frihetskämpar, Men samtidigt är ni morgondagens sanna politiker, Sanna soldater, Riksdagsmän och Riksdagskvinnor. Ni har genom ett emotsättande av de styrande satt er starkt emot denna dekadens och detta folkförräderi , utan hämningar och rädsla för er egen säkerhet och erat privatliv. Jag känner en så otrolig stolthet över att veta att ni mina kamrater samtidigt är mina blodsbröder och blodssystrar i denna gemensamma kamp vi för, Oavsett parti eller organisation, Så vet jag, Att vi en dag kommer segra. Och ni mina vänner på detta forum ska veta det. Att ni är morgondagens politiker, Ni är De som kommer skrivas in i historieböckerna. Ni är våran framtid! Och jag ser upp till er alla!

HELL SEGERN!
    "Bättre är Kämpens ädla armod än drakens dolska ro på guldet. Bättre är hånad död för det goda än namnfrejd vunnen i självisk ävlan."

Bärsärk Northens avatar
    Reg.datum
    2007 Dec
    Rykte
    194
    Tack
    0
    Inspirerande ord. Det enda jag kan säga är att vi står bakom dig lika mycket som du står bakom oss.

Från Skåning till Norrlänning, Stockholmare till Göteborgare drivs vi alla av samma tankar.

Ska bli härligt att komma upp till FM snart nu, så man verkligen ser alla som kämpar för samma sak, istället för att bara skriva med dom på internet.

Bärsärk holmarns avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    361
    Tack
    0
    var hemkommen och på fyllan och villan när jag skrev det dock:rodna:. Men orden menar jag lika mycket för det:yes:
    "Bättre är Kämpens ädla armod än drakens dolska ro på guldet. Bättre är hånad död för det goda än namnfrejd vunnen i självisk ävlan."

Bärsärk SVENSK_OLSSONs avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    220
    Tack
    0
    Tackad: 1 gång i 1 inlägg
    Sanna ord från en san kempe

Landsförvisad kelkens avatar
    Reg.datum
    2007 Sep
    Rykte
    429
    Tack
    0
    Holmarn väldigt bra skrivet,
    värmde i hjärtat varje ord jag läste :D

Väpnare optimums avatar
    Reg.datum
    2007 Jul
    Rykte
    114
    Tack
    0
    Behövs höras!
    Detsamma må jag säga.
    Morgondagen tillhör oss!

Bärsärk puritys avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    179
    Tack
    0
    Otroligt fint skrivet, och innebörden likaså. Vi kämpar denna kamp tillsammans, inte ensamma, inte på egen hand. Utan tillsammans, som en enhet. Och det får vi aldrig glömma bort!

/ Purity
    For our dying race, we should live for the 14 words

C_Leo
    Oregistrerad C_Leos avatar
    Citat Ursprungligen postat av holmarn Visa inlägg
    Jag känner mig stolt. Stolt över vetskapen att ni mina vänner och fränder som befinner er på detta nationella forum faktiskt ser sanningen och vägrar låta sig luras av demokratin och dess pöbel. Ni är dagens förtryckta frihetskämpar, Men samtidigt är ni morgondagens sanna politiker, Sanna soldater, Riksdagsmän och Riksdagskvinnor. Ni har genom ett emotsättande av de styrande satt er starkt emot denna dekadens och detta folkförräderi , utan hämningar och rädsla för er egen säkerhet och erat privatliv. Jag känner en så otrolig stolthet över att veta att ni mina kamrater samtidigt är mina blodsbröder och blodssystrar i denna gemensamma kamp vi för, Oavsett parti eller organisation, Så vet jag, Att vi en dag kommer segra. Och ni mina vänner på detta forum ska veta det. Att ni är morgondagens politiker, Ni är De som kommer skrivas in i historieböckerna. Ni är våran framtid! Och jag ser upp till er alla!

HELL SEGERN!
    Det här är riktigt bra skrivet, sammanfattar i mångt och mycket vad jag känner innerst inne för alla de som vågar motsätta sig mångkulturen.

Mats_81
    Oregistrerad Mats_81s avatar
    Sanna ord och riktigt bra skrivit!

Bärsärk frostfödd_90s avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    197
    Tack
    2
    sanna ord och bra skrivit:D. nu ska vi kämpa till striden är vunnen.

Rekryt Jegarns avatar
    Reg.datum
    2008 May
    Rykte
    28
    Tack
    0
    Inspirerande och värmande ord!
    Tillsammans ska vi segra!

Hell Holmarn
    Junker Jegarn till er tjänst

"Ha mod att förlita dig på ditt eget förnuft"

Bärsärk holmarns avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    361
    Tack
    0
    Jag måste få tacka er alla för de otroligt fina orden jag har fått för mitt inlägg och jag hoppas att det har givit er stor inspiration. För denna dröm och vision som jag bär med er kommer att bli sann, Det vet jag, och därför kämpar jag tillsammans med er alla =)

Liknande ämnen

1. Till alla norska användare
    Av Delambre i forum Norsk
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-05-07, 12:21
  2. Forumet är till för alla
    Av Verdandi i forum Åsikter, kritik och idéer
    Svar: 95
    Senaste inlägg: 2012-03-25, 17:32
  3. Här är alla texter till Hyperborea
    Av Gutemannen i forum Motståndsmusik
    Svar: 19