Så det finns inga andra märken som är snygga och proper enligt dig?Visst den förknippas med "hooligans", men inte fan är det DERAS märken! Jag är värkligen ingen huligan, men bär Lacoste, Fred Perry, SI. Inte för att lika någon, inte för att vara nån "wannabe", utan för att det är snyggt och propert!
Folkgemenskap Stolthet Lojalitet
Vart hittar man Burberry kepsar nu för tiden?.. hitta min halsduk på NK men inga kepsar :(
Det är ljuvt och ärofullt att dö för fäderneslandet
Klädseln är ett sätt att positionera sig. Klädseln avslöjar karaktären och livsstilen. Vi nationella bör klä oss stilfullt och visa att vi är överlägsna alla proletärer i 20 nr för stora byxor och enmeters gällivarehäng, keps på flajen, terroristhuva och dylikt. Klädseln ska ge en angenäm känsla och estetisk upplevelse samtidigt som den ska positionera personen högt i viktiga målguppers ögon.
Helt rätt, utseendet är alltid en annan människas första intryck. "Casual"-stilen är helt klart angenäm i betraktarens ögon.
För att citera en kille på flashback som passerade både Fria Nationalisters och NMR's flygbladsutdelning i Stockholm den 29e November:
som utomstående måste jag komma med en reflektion om dom trätande parterna.
var idag i stan med flickvännen o handlade julklappar o stötte på några unga killar som delade flygblad.
vet inte riktigt hur dom ser på mig som serb men artiga o normalt klädda var dom iallafall.
lite senare ser vi vänstergänget som ärligt talat ser för jävla risiga ut.
vet inte om ni vänsterfolk ser nåt egenvärde med att se så skabbiga ut?
massorna kommer ni iallafall aldrig locka med den approachen.
ingen vettig människa vill bli ihopkopplad med såna trashankar.
Ursäkta för sent svar, men i alla fall.
Ben Sherman är casual ja, vad jag menade var att huliganstämpeln är på väg bort från det märket.
Med "bygga upp en garderob" menar jag att jag ska införskaffa mig ett antal plagg så jag har byxor, tröjor, skjortor etc. i ett större omfång, så jag får lite valfrihet.
Vissa plagg av SI är säkert fortfarande toppkvalité, men många av de jag snackat med på diverse ställen tycker att den har dalat sedan de outsourcade produktionen. Men visst finns det fortfarande plagg som håller måtet.
weltmacht
Jag klär mig i många casualmärken, har aldrig åkt på stryk för det.
Casual-stilen är snygg och proper.
Bokmärken