Inte skinheads men här får ni några snyggingar med rakade skallar (nåväl vissa av dem) och tatueringar som var på Pride...
Titta och njut:
Tror jag kommer få mardrömmar inatt.
Inte skinheads men här får ni några snyggingar med rakade skallar (nåväl vissa av dem) och tatueringar som var på Pride...
Titta och njut:
Tror jag kommer få mardrömmar inatt.
Johan Björnsson (2011-08-07)
Alltså jag garvar på mig ang bilderna ha ha. Att han håller i rosen är ju pricken över i:et :)
För Sverige, Skandinavien, Europa, och Västvärlden!
Reactionary Revolt Youtube Channel
Den Helige Dåren - NY BLOGG !!
Doomsday (2011-08-07)
"Sverige behöver fler låglönejobb. Vi behöver fler jobb överhuvudtaget."
- Lars Leijonborg (fp) i Svenska Dagbladet den 30 maj 2006. Ett yttrande som i samband med den nuvarande och tilltagande flyktingströmmen från Somalia och Afghanistan har återfått sin aktualitet.
hermannsland (2011-08-08)
Haha gayskins det är nog det roligaste jag har hört.
VEM SKA TA SMÄLLEN FÖR MÅNGFALDEN DU ELLER DINA BARN?!
Inget att skratta åt.
Det är avskräde personifierat. Vore inte överraskande om skiten uppkommit för att förlöjliga de som antinationalister anser vara eller påminna om nationella för att de skall sammanblandas med skiten.
Sedan anser jag det vara omoget snobberi att gnälla över exempelvis bomberjackor och kängor(!?) Det är inget fel på det och inte fulare än all dynga som höjs till skyarna av konsumtionsindoktrinerade personer när någon annan som tjänar på det får dem att tycka så. Man behöver inte heller vara skinhead för att ha varken bomberjackor eller kängor ibland, allt på sin plats och vid sitt tillfälle vilket borde vara viktigare än vad man handlat på sig för att visa upp hur trendmedveten man är.
Men är man modeslav så blir det väl så där. Fjolligt.
Det är on topic: i samband med dessa vedervärdiga gayskins störs man alltså av: bomberjackorna! Intressant notering kanske, eller inte.
Självklart, hur kan man inte störa sig på Hollywoodnazistskinheadrörelsen som skämmer ut nationalister? Som jag skrev innan, låt bögarna ta över skiten, det blir bara aningen mer dekadent...
Menar du att skinhead-stilen inte är fulare än annat mode idag? Hm, ja, det får väl stå för dig, håller definitivt inte med, men snyggast klädde sig folk fram till 1940-50-talet här kanske, sedan gick det väl ut för.
Senast redigerad av LaDecima den 2011-08-08 klockan 09:18.
Johan Björnsson (2011-08-08)
He he he =)
http://www.imdb.com/title/tt0196102/
"Sverige behöver fler låglönejobb. Vi behöver fler jobb överhuvudtaget."
- Lars Leijonborg (fp) i Svenska Dagbladet den 30 maj 2006. Ett yttrande som i samband med den nuvarande och tilltagande flyktingströmmen från Somalia och Afghanistan har återfått sin aktualitet.
vad fan är detta för äckliga människor hoppas dom nationella slår ut paket skinnskallar är inga bögar alltså Ns skinheads hatar ju homosexuella ....... usch får rysningar utav att tänka på skiten hoppas dom inte tar över kulturen![]()
För Sverige, Skandinavien, Europa, och Västvärlden!
Reactionary Revolt Youtube Channel
Den Helige Dåren - NY BLOGG !!
Rabe (2012-11-08)
Rabe: Det minst fjålliga man kan göra är att klä sig med klass.
Vem är mannen och vem är barnungen?
Von+Thronstahl+l_e05982000d004d3ebefc69746f74.jpg
ELLER:
A47.jpg
Bokmärken