Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 38
    Bärsärk Sessens avatar
    Reg.datum
    2008 Jan
    Rykte
    160
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg

For / imod ghetto ?

Inspireret af en anden tråd.
    Er det godt eller dårligt indvandrere samler sig i ghetto'er ?
    Jeg kunne godt tænke mig jeres synspunkt på det

Väpnare GreatDanes avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    66
    Tack
    0
    Synes bestemt ikke at der er noget godt ved ghettoer.. Stedet bliver ubeboeligt for danskere, og kriminaliteten vil helt sikkert stige til tops, se bare på steder som vollsmose.. Hvad er der kommet ud af det sted.. Asmaa abdol hamid..
    Denmark shall rise up against the muslim invaders!

Bärsärk Sessens avatar
    Reg.datum
    2008 Jan
    Rykte
    160
    Tack
    0
    Det kan jeg sagtens se - "Godt" er måske så meget sagt, men jeg tænker bare på - er det ikke bedre at holde dem samlet end at de fordærver hele landet?

Väpnare GreatDanes avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    66
    Tack
    0
    Hmm det synes jeg ikke.. I ghettoen er de frie til at gøre lige præcis hvad de vil, da politiet har minimal magt der. Der er ingen der holder dem i skak i en ghetto, og hvad er chancen for at de bliver beboelige for almindelige danskere i fremtiden, hvis invandrerne slår rødder der?
    Denmark shall rise up against the muslim invaders!

Bärsärk Sessens avatar
    Reg.datum
    2008 Jan
    Rykte
    160
    Tack
    0
    Det er selvfølgelig rigtigt og det er jo desværre nogle af de gode steder i Danmark de besætter, men hvad kan man gøre altså?
    Jeg skal ærligt indrømme at jeg hellere vil ha' dem der end som min nabo når de nu er her...

Marskalk Gungnirs avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    2120
    Tack
    0
    Segregation er selvfølgelig godt med henblik på deportation, men den almindelige dansker har også et voldsomt behov for at blive godt og grundigt 'kulturberiget' for at vågne af sin livsfarlige pacifist-søvn.

Et fælt dilemma.

Massiv antiislamisk oplysning er det eneste sikre gode.
    Den såkaldt 'nationale' islamapologetik som skæmmer nordisk.nu er bedrøvelig, og - i en større sammenhæng - katastrofal. Uden alvorlig imagepleje gør siden mere skade end gavn, og skræmmer de gode kræfter væk.

Bärsärk Sessens avatar
    Reg.datum
    2008 Jan
    Rykte
    160
    Tack
    0
    Gungnir >

Præcis! Er det ikke bedre at holde dem samlede som man lissom ved hvor de er og som du siger så er massedeportation når man har alle 'aberne samlet i et bur'

Marskalk Gungnirs avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    2120
    Tack
    0
    I forbindelse med ghettoer ville lidt skjult kamera aktivisme i mine øjne være noget af det allermest værdifulde man kunne bidrage til kampen med, til at vise Danmark hvordan invasionen allerede nu foregår og hvad resten har i vente.

Men uden oplysning bliver ingen løsninger realiseret.

Ghettodannelse er desuden uundgåeligt, kan vi se i det øvrige europa. Som bosiddende i København kan det være svært at tro på at der overhovedet er nok muslimer til andre byer,, jeg vil faktisk helst ikke tro det, men de er desværre overalt og nogle endda væsentligt hårdere ramt, fx vores svenske broderfolk som lukker 100.000 ind hvert år.
    Den såkaldt 'nationale' islamapologetik som skæmmer nordisk.nu er bedrøvelig, og - i en større sammenhæng - katastrofal. Uden alvorlig imagepleje gør siden mere skade end gavn, og skræmmer de gode kræfter væk.

OrlaFl
    Oregistrerad OrlaFls avatar
    Ja, og hvor gør de af dem? Først og fremmest bliver de placeret på god gammel dansk jord: Skånske byer som Malmö er skrækeksempel nr 1 i Norden.

Det er uforskammet frækt! Hvis svenskerne ikke kan tage hånd om landet, som de stjal, kan de i det mindste give os det tilbage.

Väpnare Nordisk Blods avatar
    Reg.datum
    2007 Jul
    Rykte
    129
    Tack
    0
    Tror sgu egentlig heslt jeg vil have dem i ghettoer. Så når hævnens dag kommer, er de samlet på et sted og vi kan nøjes med at jævne ghettoerne med jorden. Effektivt.

OrlaFl
    Oregistrerad OrlaFls avatar
    Ghetto fører til parallelsamfund.
    Uden ghetto opnåes en højere grad af integration. Derfor bekæmper myndighederne i de fleste europæiske lande ghettoer.

Men ingen FOLK vil blandes. Derfor søger alle MENNESKER at finde sammen med sine egne. Derfor kommer der helt af sig selv ghettoer ud af den forfejlede integrationspolitik.

Støtter vi integration, så støtter vi myndighedernes kamp for at opløse alle (også vort) folk.
    Støtter vi ghettoen, støtter vi kræfter, som lever i alle folk. Det er naturkræfter, som selv ikke en statsminister kan hamle op med i det lange løb.

Jeg tror ikke, at en stærk ghetto-dannelse vil virke søvndyssende på folk. Det vil derimod en nogenlunde vellykket integration. Uden en vellykket integration må det multikulturelle misfoster bide i græsset!

Bärsärk Sessens avatar
    Reg.datum
    2008 Jan
    Rykte
    160
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Nordisk Blod Visa inlägg
    Tror sgu egentlig heslt jeg vil have dem i ghettoer. Så når hævnens dag kommer, er de samlet på et sted og vi kan nøjes med at jævne ghettoerne med jorden. Effektivt.
    Yes, min tanke var jo også at så kan man sgu da bombe det eller noget efter alle danskere er evakueret derfra. Nogle danskere bor der jo ikke frivilligt, men de som ikke kan klare sig selv bliver tilbudt lejligheder de ikke kan afslå af kommunen ...

Bärsärk Skjalm46s avatar
    Reg.datum
    2007 Nov
    Rykte
    177
    Tack
    2
    Tackad: 2 gånger i 1 inlägg
    Personligt er jeg også for opretholdelsen af ghettoer. Jeg kommer jævnligt i en af disse ghettor i Storkøbenhavn og kan se udfaldet af sådanne. Mange af disse beboere af udenlandsk herkomst er rene sv**. Fuldstændig ligeglade med deres omgivelser og blottet for enhver form for respekt for ting der ikke er deres og for mennesker som ikke passer ind i deres verdensbilled(danskere).

Som du rigtigt nævner, Sessen, bor der desværre også et fåtal danskere i disse, som nærmest holdes som gidsler af systemet og tvinges til at finde sig i denne kulturberigelse. Affaldsposer med inhold ligger spredt udover alt i opgangene, fordi de ikke gider gå ned i skraldespandene med dem, ungerne pisser i opgangene fordi de ikke gider gå op når de er nede i gården og lege, bleer og lign bliver smidt ud af vinduerne og ned i gården til stor harme for gårdmændene. Jeg kunne blive ved for listen over deres aparte tilbøjeligheder er lang som et ondt år.

Derfor går jeg ind for denne form for adskillelse når det nu pt. ikke kan være anderledes. For her kan den almindelige dansker ved selvsyn se konsekvenserne af denne forfejlede flygtninge og indvandrepolitik der de seneste mange år har pågået og forhåbentlig få øjnene op for at Danmark er dansk og disse ikke har noget at gøre her!
    Den dansker, der ikke tør være stolt af sit folk, er ikke et rigtigt menneske. Citat: Thorkild Gravlund. (Dansk Bygd, 1930)

Väpnare Nordisk Blods avatar
    Reg.datum
    2007 Jul
    Rykte
    129
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Sessen Visa inlägg
    Yes, min tanke var jo også at så kan man sgu da bombe det eller noget efter alle danskere er evakueret derfra. Nogle danskere bor der jo ikke frivilligt, men de som ikke kan klare sig selv bliver tilbudt lejligheder de ikke kan afslå af kommunen ...

Hehe, det eneste man skal gøre ar at afspærre området med soldater og derefter stikke ild til området. Så bliver hele området ryddet og klar til genopbygning.

Bärsärk Sessens avatar
    Reg.datum
    2008 Jan
    Rykte
    160
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Skjalm46 Visa inlägg

Derfor går jeg ind for denne form for adskillelse når det nu pt. ikke kan være anderledes. For her kan den almindelige dansker ved selvsyn se konsekvenserne af denne forfejlede flygtninge og indvandrepolitik der de seneste mange år har pågået og forhåbentlig få øjnene op for at Danmark er dansk og disse ikke har noget at gøre her!
    Det er nemmelig rigtigt, vi er nødt til at forholde os til tingene som de er og her i Århus har vi desværre også to store svinestier de bare brænder af når de bliver sure og så gider jeg sgu ikke ha dem i bygningen ved siden af så jeg kan frygte for hvornår de brænder huset af og jeg skal redde min søn fra flammerne

Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande ämnen

1. Endstation Ghetto
    Av Aptrgangr i forum Neuigkeiten
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 15:27
  2. demonstration IMOD nyt ungdomshus
    Av 9000 danmark i forum Almene diskussioner
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 08:29
  3. flertal er imod tørklæder.
    Av 1.danmark i forum Nyheder