Resultat 1 till 8 av 8
    Reaktion Medelpad
    Oregistrerad Reaktion Medelpads avatar

Reaktion Medelpad lanseras!

Alea iacta est. Reaktion Medelpad kastar tärningen och sätter södra norrland i rullning. Nu skall vi bevisa att även klyktattare kan!

Vi är ute efter att upplysa Medelpad om deras ursprung, Medelpads ursprung och Medelpads identitet, vi är här för att visa kommunpolitikerna att de inte kan arbeta oemotsagda någonsin. Vi är här för er morgondag.

Sundsvall har tapetseras med diverse nordisk.nu-klistermärken och det kommer fortsätta. Minsta chansen man får, oavsett om det är hundpromenad eller en bussresa kommer klistermärken dyka upp. Inte ens förorter går obemärkta förbi, Matfors och Njurunda har fått sin del snygga klistermärken de med.
    Saknar ni klistermärken på er ort? Anslut er!

Reaktion Medelpad kommer ägna sig åt infomateriell av alla dess slag, klistermärken, nyhetsutdelning och flygblad. Vi kommer anordna aktiviteter, kanske går vi på bio tillsammans, kanske grillar vi nu när värmen är allt närmare, oavsett vad vi gör så siktar vi på att ha det trevligt i goda vänners lag.

Frågor om ideologi/rekrytering besvaras med fördel av denna officiella användare.

http://medelpad.motstand.nu/

Vinga
    Oregistrerad Vingas avatar
    En identitär kampgrupp för Medelpad, underbart! Skåne tror benhårt på att Reaktion Medelpad kommer att rocka södra Norrland. ;) Lycka till med gruppen och cred för ett bra initiativ. Aktivism 2008 har bara börjat, det här kommer att bli super! :D

Schtekaren
    Oregistrerad Schtekarens avatar
    Nu känns det riktigt härligt att även Norrlänningarna fått ett riktigt identitärt initiativ att sluta upp bakom. Återigen bekräftar vi det faktum att 2008 är ett år som går i den identitära aktivismens tecken! Nu ser vi till att styra upp det här på riktigt. :cool:

Jarl Oscha_Wallins avatar
    Reg.datum
    2007 Dec
    Rykte
    3233
    Tack
    187
    Tackad: 552 gånger i 263 inlägg
    Ett underbart initiativ! Som infödd Stockholmare (nåja, Solna) med rötterna i Njurunda, Maj/Gästa och lite löst folk från Granlo, så är det skoj att se att det rör på sig uppe i "Hemtrakterna".
    Är bilden tagen från Södra berget förresten? Tycker mig känna igen utsikten. Åt palt på hotellet däruppe när jag var liten, minns fortfarande hur vidrigt jag tyckte att det var.

Bergsåker är väl ett ghetto numera vad jag har förstått, men rätta mig om jag har fel. Min andra stora kärlek bodde där. Monica P. Hon var aktiv i SSU...
    Nåja man kan inte få allt här i världen.

Nej nu spårar jag ur.

Återigen. Jättebra initiativ och jag ser fram emot en massa sköna kamprapporter från Hembygden!
    Medelpad rockar!!!

Rekryt bastardens avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    38
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Bilden är inte tagen från Södra berget utan från Norra.

Palt som är så gott. :yes:

Rekryt Steems avatar
    Reg.datum
    2007 Oct
    Rykte
    92
    Tack
    0
    Kanon, kanon. Upp med aktivitetsrapporter nu bara.. ser fram emot ännu mera ös på motstand.nu :)

Reaktion Medelpad
    Oregistrerad Reaktion Medelpads avatar
    Citat Ursprungligen postat av Rogue Visa inlägg
    Kanon, kanon. Upp med aktivitetsrapporter nu bara.. ser fram emot ännu mera ös på motstand.nu :)
    Det kommer, det kommer. ;) Vi är på g med en stor beställning infomaterial.

Bärsärk Northens avatar
    Reg.datum
    2007 Dec
    Rykte
    194
    Tack
    0
    Härligt, då kanske en skånegrabb som jag kanske kan få se lite nationell aktivitet i sommar, brukar åka upp två veckor med en polare mitt ute i skogen nära njurunda/sundsvall på somrarna. Kämpa på!

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •