Jag har funderat en hel del på en sak. Jag är svensk. Min mormors morsa är från tyskland och hennes farsa är svensk. Sen så är min farmor ifrån holland (tror jag). Är jag blandras då eller är jag svensk? :S
Om någon undrar så är jag INTE svart.
Jag har funderat en hel del på en sak. Jag är svensk. Min mormors morsa är från tyskland och hennes farsa är svensk. Sen så är min farmor ifrån holland (tror jag). Är jag blandras då eller är jag svensk? :S
Om någon undrar så är jag INTE svart.
Daekol: Om du vill ha ett enkelt svar på din fråga så lägger du antingen upp ett foto på dig själv och låter oss hobbyantropologer rasidentifiera dig eller så skickar du till de olika hobbyantropologerna här, om du helst inte vill delge din bild på ett öppet forum. Utifrån endast medborgarskap är det en fullkomlig omöjlighet att rasbestämma dig, du kan likaväl vara uppblandad med ex. samerna även om du är svensk.
[Väljer du att skicka ditt foto till någon här så välj en verifierad användare, såsom t. ex. Oskorei. //Mod.]
Nu är ju, som sagt, inte profilbilden den mest detaljerade närbilden jag sett, men om trådstartaren skulle ha samiska, eller någon annan folkgrupps gener så borde väl det ha angetts? Jag utgick iaf från att de holländska och tyska släktingarna han hade var etniska sådana.
Kass bild, men du ser svensk ut. Inte för att jag bryr mig om folk har stänk av andra nordliga folk i sig. Du ser inte ut som en afrikan eller zigenare så du får VG. :p
Jag vet att jag inte själv ser Svensk ut, men det enda utomnordiska jag har i mig är vallonskt från 1600-talet. Får börja släktforska lite sen så man kan vara mer säker. :)
Jag är en riktig blandare, Svensk, Dansk, Norsk och Holländsk ;) haha Fast i största majoritet Svensk
Jeg har en mor och far fron Israel. Ellers ar jeg Norsk så langt jeg kan spore.
Hva sier ekspertene?
Ja, du är svensk (utgått från vad du själv berättat). Jag själv hade en finsk mormor, och någonstans långt bak på min fars sida så ska jag ha Belgiskt ursprung tydligen. Det ryktas också om att hela min släkt på mammas sida härstammar från Tyskland (någon gång före 1500-talet ska de ha invandrat till Sverige).
RT - Motpol - Fria Tider - Alternative Right - Counter-Currents
Ron Paul for President
To-day a democrat of the old school would demand, not freedom for the press, but freedom from the press; but mean-time the leaders have changed themselves into parvenus who have to secure their position vis-a-vis the masses. - Oswald Spengler, Decline of the West
För övrigt gillar jag Nordisk Ungdom
Bokmärken