Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 15 av 57

Ämne: Hivmannen

Riksjarl axels avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    6854
    Tack
    790
    Tackad: 1 070 gånger i 570 inlägg

Hivmannen

Hivmannen dom pratar om på TV som lär ha smittat 2 ungatjejer med HIV (kanske ännufler), rasfrämling? Förmodligen. Forumreglerna hidrar mig att säga vad jag anser att han bör få för straff. Borde inte massmedier upplysa dessa vilsna unga tjejer vilka "risk" grabbarna är för enna? Med dagens doktriner så offras en massa stackars blåögda tonåringar.
    Politisk extremism är inte att kritisera dagens mångkulturella samhälle.
    Det som är extremt är att acceptera det.

Rekryt benvolios avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    29
    Tack
    4
    Tackad: 71 gånger i 55 inlägg
    Håller med dig om att det inte direkt är vilka tjejer som helst som "drabbas" av en sådan här person... sedan så kan man ju fråga sig vad som är syftet med att ge det så mycket uppmärksamhet i media, som om det var meningen att folk skulle bli rädda och tänka "Oh nej, nu är det en ny sån där HIV-man i farten igen, bäst man är lite försiktigare än man brukar vara"

Men det är ju ungefär sådant som kvällstidningar alltid skriver om....

Riksmarskalk Doomsdays avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    2873
    Blogginlägg
    2
    Tack
    127
    Tackad: 103 gånger i 62 inlägg
    Nog snarare att folk som han haft kontakt med ska se det och inse att dom bör testa sig.

Edit: Tror knappast att han berättar (eller minns) alla han varit i kontakt med. Gå ut i media är utan tvekan det bästa sättet att hitta alla han haft kontakt med.
    Meine Ehre heißt Treue
    Smash The Reds
    Verräter verfallen der Feme!

Wittman
    Oregistrerad Wittmans avatar
    Tids nog kommer namn och foto fram men han är från england.

Håller med Doomsday! Det bästa vore faktiskt att publicera hans bild. Media är ju så djävla duktiga på att peka ut folk annars, nu skall locket på. Varför detta dalt? HIV-smitta är inte att leka med.

Jarl PeterHs avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    1818
    Tack
    17
    Tackad: 21 gånger i 12 inlägg
    Han verkar vara svarthårig enligt det man kan se på bilderna. Synd med de drabbade flickorna, som nu får sina liv förkortade. Det hjälper inte ens att de kanske har lärt sig en läxa. Mångkultur dödar.

Jarl Thuls avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    2039
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Undrar ifall svensk media skulle rapporterat förövarens utländska medborgarskap ifall det var en arab eller neger.
    "The environment would be helped by a drastic reduction in the human population". - Ian Read

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    2873
    Blogginlägg
    2
    Tack
    127
    Tycker det ska räknas som dråpförsök på vart enda en han haft sex med faktiskt.
    Meine Ehre heißt Treue
    Smash The Reds

Parabellum
    Oregistrerad Parabellums avatar
    Såg också inslaget om honom. Många av mina vänner sitter hemma just nu och säger "jä**a svarting" och "stackars tjejer".

Detta är precis samma killar som annars sjunger med i texter som race traitor, fy fan svenska flicka och andra låtar som antyder på att "If you mix, then you will be shot!" osv. Att de nu sitter hemma och förbannar gärningsmannen och inte offren, visar(som jag redan visste) bara på att de ändå är medmänskliga.

För det är medmänskligt att känna sympati med en tjej som kanske är 18 år och som just blivit smittad och fått sitt liv krossat av en psykopat. Det är ungefär som med självmordsbombarna på bussar och tåg. Jag sympatiserar med Palestinas kamp för frihet..så länge de inte spränger några bussar på hisingen eller i spånga.

Väpnare Hejs avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    148
    Tack
    0
    Han har bott i Hässelby tydligen. Ser svarthårig ut på bilderna. Skulle vara intressant att få reda på etniciteten.

Stackars flickor. Var det 130 stycken?

Hade jag bestämmt, hade ju inte personen befunnit sig i landet. Sen tycker jag en kula i skallen vore lämpligt straff.

Järngardet
    Oregistrerad Järngardets avatar
    usch, kan man inte testa alla främlingar som kommer hit för hiv och annat skit, riktigt läskigt med massa främlingar som knullar runt med svenska missledda kvinnor.(inte minst motbjudande också)

Parabellum
    Oregistrerad Parabellums avatar
    Hade jag bestämmt, hade ju inte personen befunnit sig i landet. Sen tycker jag en kula i skallen vore lämpligt straff.
    Nu tror ju inte jag på dödsstraff alls, vad det än må vara. Men är inte "en kula i skallen" ett extremt milt straff egentligen? Att bara få slå igen ögonen på 1/10 sekund är ju inget straff. Det är ju fan i mig som en spa-upplevelse i Varberg! Inga konsekvenser eller lidelse what so ever för vad du gjort.

Jag tror att han kommer att bli jättefint och rättvist behandlad i fängelset;-) Om han nu inte döms till vård dvs.

Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    2873
    Blogginlägg
    2
    Tack
    127
    Citat Ursprungligen postat av Zealôt Visa inlägg
    usch, kan man inte testa alla främlingar som kommer hit för hiv och annat skit, riktigt läskigt med massa främlingar som knullar runt med svenska missledda kvinnor.
    I australien testas och kollas alla om de bär på sjukdom. Om de bedöms att kosta en viss summa för landet i sjukhusbesök så får dom inte flytta dit. Antar att dom även tackar nej till Aids sjuka.
    Meine Ehre heißt Treue
    Smash The Reds

Järngardet
    australien verkar ha vaknat till mot mångkulturen ser det ut som. väntar på sveriges uppvaknande dock.

Jarl Thuls avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    2039
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av Zealôt Visa inlägg
    australien verkar ha vaknat till mot mångkulturen ser det ut som. väntar på sveriges uppvaknande dock.
    Jag spenderade två månader i Sydney i år. Jag kan säga dig att du utan problem kan vandra i tio minuter utan att se en enda vit människa. Det är så många japaner där så det är läskigt, och en förbannat massa judar också. Nej, Australien är ett råtthål, med alldeles för många knarkande människor.
    "The environment would be helped by a drastic reduction in the human population". - Ian Read

Järngardet
    Citat Ursprungligen postat av Bobwire Visa inlägg
    Jag spenderade två månader i Sydney i år. Jag kan säga dig att du utan problem kan vandra i tio minuter utan att se en enda vit människa. Det är så många japaner där så det är läskigt, och en förbannat massa judar också. Nej, Australien är ett råtthål, med alldeles för många knarkande människor.
    aha, själv får man all info från nätet ^.^
    för ett tag sen var det väl raskravaller där nere har jag för mig? det måste vara nått slags tecken på att man inte accepterar mångkultur.

rätt mig om jag har fel(och förlåt mig för OT)

Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •