cp-snok, eller jaaahaaaa... Ne, jag skulle uppskatta om det hade gått att välja "Den opium glada riddaren", inte för det passar in på mig utan för att det låter så romantiskt... ehm...
Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både svarta och vita.:lol:
Jag är nog mest en brölig gatuaktivist. Man finner mig oftast ute på gatan med flygblad i näven, eller om man hittar verkstaden jag arbetar på så ser man mig säkerligen där mekandes med något och tjata politik med personer som är totalt ointresserade av politik.
"Men Sverige behöver verkligen mer resurser för att ta hand om varanda"
- Håller du i här K?
"Jovisst, har du sett den där nya kampanjen mot rasism"
- Sätter du i en bult där K?
"Nu ska dom börja med att invandrare får mer bidrag för att dom är utsatta som dom inte ens är
- Höjer du musiken K
Sådär brukar det oftast låta där nere. Värst av värst är kafferasterna, då mals det på som fan men ingen vill lyssna på mig. Tragiskt, men jag ger mig faen inte!
ja är man epa raggare på bondvischan så är man vell typ bilmeckare på vischan
Bor i stad och har aldrig sysslat med bilar, men väljer "Bilmeckare på vischan" ändå för det är nog det närmaste :lol:
Jag funderade länge på SÄPO-snok, som kanske ligger nära sanningen, men insåg att det hade varit lite väl avslöjande. Jag har ju trots allt förklätt mig till intellektuell snobb, så då måste jag ju etikettera mig som sådan också.
(Phuh, där la jag ut tillräckligt med rök och dimma för att ingen skall kunna misstänka att jag är en förklädd AFA:it.)
Internetkrigare passar väl in på mig.
Du vet väl om att Du är värdefull,att Du är viktig här och nu,
att Du är viktig för Din egen skull -för ingen annan är som Du !
Tänk först och tala sedan
Jag har svårt att förklara mig i det jag skriver om, men jag ger det alltid ett försök.
Je suis une nana difficiles dans le luxe
Hahaha, jag är lätt bilmeckare på vischan! Pluspoäng till skaparen av undersökningen, detta var5 lite humor! :)
Förlorar vi vår forntid blir framtid oss en grav.
En salig blandning,
är väl det enda som passar in på mig. Förr kanske någon hade kallat mig "dogmatisk sekterist", men det var då det...
En salig blandning! dogmatisk,bor på vischan , Internetkrigar :)
Mångkultur är folkmord.
En salig blandning kryssade jag. Det bor en stor mångfald inom mig. Mååångfald! (Hoppas ingen tror att jag är en sån där AFA:it nu... Fast iof, de är ju mer dogmatiska sekterister... och sen hatar de ju sann mångfald också, höll på att glömma...)
![]()
Bind med bandet, kärleksbandet, Sveriges barn till fosterlandet
Allting faller, förr eller senare faller allt!
Bokmärken