Resultat 1 till 14 av 14
    C_Leo
    Oregistrerad C_Leos avatar

Minikrig på internet mellan serber och albaner där Sverige blivit en mellanstation

Jag hitta en film på youtube som handlar om några serber som påstår att de ska ”knulla” albaner från landskrona. De sjuka är inte själva filmen utan alla kommentarer som finns till filmen. Man för alltså ett minikrig över Internet där Sverige har blivit någon slags mellanstation för kombattanterna. Albanerna påstår sig äga landskrona medan serberna har Stockholm och Göteborg eller liknande. De riktigt sjuka är att de pratar om att om att de ska ta över vårat Sverige och kasta ut viseversa. Ja blir så jävla sne när ja ser sån här skit.:rant:

http://uk.youtube.com/watch?v=0QH2K-...eature=related

SoulPain
    Oregistrerad SoulPains avatar
    Om någon fiendemakt skulle lyckas ta över landet inom en snar framtid, så hoppas jag nog på Serberna, så vi slipper muslimerna och albaner, troligen skulle vi slippa en jävla massa annat också. :P

Rekryt Lionsprides avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    33
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    De flesta serber jag pratar med har ganska stor förståelse för oss svenska nationalister. Är det något land som fått betala ett högt pris för sin befolknings patriotism så är det väl serberna.
    Nationalism is what our country needs Remember the heroes, remember their deeds

Riddare jockos avatar
    Reg.datum
    2008 Feb
    Rykte
    421
    Tack
    0
    Polariseringen mellan de två grupperna är ju väldigt stark just nu med tanke på att Kosovo-albanerna vill utropa självständighet vilket serberna helt motsätter sig. USA stöder albanerna i Kosovo medan Serbien stöds av Ryssland.

Ett nytt balkankrig på uppseglande?

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    24035
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 832
    Tackad: 9 937 gånger i 6 115 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av C_Leo Visa inlägg
    Jag hitta en film på youtube som handlar om några serber som påstår att de ska ”knulla” albaner från landskrona. De sjuka är inte själva filmen utan alla kommentarer som finns till filmen. Man för alltså ett minikrig över Internet där Sverige har blivit någon slags mellanstation för kombattanterna. Albanerna påstår sig äga landskrona medan serberna har Stockholm och Göteborg eller liknande. De riktigt sjuka är att de pratar om att om att de ska ta över vårat Sverige och kasta ut viseversa. Ja blir så jävla sne när ja ser sån här skit.:rant:

http://uk.youtube.com/watch?v=0QH2K-...eature=related
    Ursäkta mig, men min serbiska är "ganska dålig", var sägs dessa ord? Vad gäller serberna ställde man sig givetvis upp 100% för dem under västs övergrepp gentemot dem. Det ger dem dock ingen rätt att diktera vad som är rätt eller fel i Sverige!

SoulPain
    Oregistrerad SoulPains avatar
    Svar till anonym minussättare:

"Tss. varför hoppas på någon av dem överhuvudtaget? Svenskarna skulle då vara tvungna att resa sig för totalt motstånd."

För att många serber är ortodoxa nationalister, som hatar muslimerna över allt i världen.

Sen får svenskarna i vilket fall, idag som i morgon, resa sig för "totalt" motstånd, då de flesta motsäger sig svenskens rätt till eget land, egen folkgrupp osv.

Utöver det så finns det risk att de skulle bli lättare för oss att finnas och verka i landet, under en ortodox nationell regim och de flesta serber skulle nog flytta hem igen om vi hjälptes åt att kasta ut skräppet ur Serbien och återställde balansen som NATO m.fl. förstörde.

Rekryt mega_techs avatar
    Reg.datum
    2007 Dec
    Rykte
    39
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av jocko Visa inlägg
    Polariseringen mellan de två grupperna är ju väldigt stark just nu med tanke på att Kosovo-albanerna vill utropa självständighet vilket serberna helt motsätter sig. USA stöder albanerna i Kosovo medan Serbien stöds av Ryssland.

Ett nytt balkankrig på uppseglande?
    Snarae liknar början på tredje världskriget. Fast Usa höll inte deras sida det var Österike-ungern. Ryssland har ju också sagt att om Kosovo nu skulle bli självständigt. Så hade ryssland någon plan på att agera. Kan blåsa upp mot en världsuprustning igen tydligen.
    Amor patriae nostra lex-Kärleken till fosterlandet är vår lag

o_k_e
    Oregistrerad o_k_es avatar
    det är väl ungdomarna som är sura över krig som va för 50 år sen eller?

Rekryt Lionsprides avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    33
    Tack
    0
    I morgon ska tydligen kosovo bli en självständig stat. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1853216.ab
    Får väl se om det blir några reaktioner på det här hemma i Sverige. Att USA och NATO förespråkar att en del av ett europeiskt land skall tillfalla ett muslimskt folk borde få reaktioner tycker man.
    Nationalism is what our country needs Remember the heroes, remember their deeds

Bärsärk Hyddan92s avatar
    Reg.datum
    2010 Mar
    Rykte
    265
    Tack
    16
    Tackad: 62 gånger i 49 inlägg
    Detta är väldigt irriterande, fenomenet "balkantrådar" är något vanligt förekommande på flashback och en källa till långt gången irritation för svenskar.

Balkantråd: https://www.flashback.org/t952365

Balkankriget på flashback har lungat ner sig en del nu, balkantråden jag länkade är betydligt lungnare än majoriteten av de jag läst under min tid på flashback, jag orkade tyvärr inte leta fram några av de gamla godingarna, de är ju nästan komiska. :)
    Detta är en tråd från tiden då flashbacks utrikesforum nästan helt togs över av dessa irriterande chauvinistiska dårar från det tidigare Jugoslavien och Albanien: https://www.flashback.org/t519116

Jag vet inte vad som var mest irriterande, deras oförmåga att skriva svenska korrekt, deras totala överanvändande av smileys, den omogna pajkastningen och de personliga påhoppen så fort någon poängterade något i deras argumentation som inte stämde, alla anklagelser samtliga gav alla andra om att suga turkisk kuk, och de ständiga teorierna om vilka och varför just de var avkomman till horor som våldtagits av erövrande turkar. Och dessa jävla "bosnjaker" med deras "pyramider", "25 000-åriga historia" och "vi är världscivilisationens ursprung" skitsnack.

Jarl Timglass avatar
    Reg.datum
    2008 Nov
    Rykte
    1976
    Blogginlägg
    14
    Tack
    1 070
    Tackad: 639 gånger i 338 inlägg
    Efter att i tolv år arbetat i statens tjänst kan jag tala om att det även pågår ett tyst krig på arbetsplatserna mellan Serber och Albaner. Det vore ingen fara om det inte vore för att ledningarna dessutom nästan undantagslöst tar albanernas parti och undeblåser konflikter. Jag har sett fler än en serb bli utmobbad och utfryst och inte orkat med längre.
    Genom svårigheter mot stjärnorna
    Lyckan står den djärve bi
    Vi skall ta dom

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    24035
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 832
    Citat Ursprungligen postat av Timglas Visa inlägg
    Efter att i tolv år arbetat i statens tjänst kan jag tala om att det även pågår ett tyst krig på arbetsplatserna mellan Serber och Albaner. Det vore ingen fara om det inte vore för att ledningarna dessutom nästan undantagslöst tar albanernas parti och undeblåser konflikter. Jag har sett fler än en serb bli utmobbad och utfryst och inte orkat med längre.
    Förvånar mig inte alls eftersom det alltid är ockupanter/inkräktare och demonokratins gullgossar som har rätt och ursprungsbefolkningen som har fel. Fantasistaten Kosovo som skapats av krigsförbrytarna Usa och Storbrittanien finns kvar som ett hån mot serberna och speglar sig givetvis även här där Sverige tagit emot onödigt mycket skräp ifrån vissa muslimska områden på Balkan. Sådana här "minikrig" märks även i filmvärlden där det titt som tätt (så fort en serb är inblandad) vilka krigsförbrytare de är.
    Med facit i hand vet vi vilka brottslingarna är, men vad göra åt det? Nästa gång kanske det är Sveriges tur när enklaven Rosengård vill bryta sig ut, vem hjälper då de etniska svenskarna? Förmodligen lika få som hjälpte serberna.

13. Följande användare säger Tack till Adoremus för detta inlägg:

axel (2013-03-18)

Riksjarl axels avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    6854
    Tack
    790
    Tackad: 1 070 gånger i 570 inlägg
    Serberna är ett folk som vi svenskar har mycket att lära av för dom är ett stolt folk som alltid hållt muslimerna stången.
    Jag har personligen inga problem med serber i Sverige däremot av albaner som ofta inte klarar av att sköta sig här.
    Att medier och staten tar förbrytarens parti är tyvärr ingen nyhet och serberna är ett folk som blivit deras måltavla allt för många gånger och det oavsett om det som tidigare handlade om militära svars operationer från en illegal militärmilis som UCK grillan var eller som idag när dom har stake nog att inte tillåta pridetåg i sin huvudstad.
    Politisk extremism är inte att kritisera dagens mångkulturella samhälle.
    Det som är extremt är att acceptera det.

15. Följande användare säger Tack till axel för detta inlägg:

Adoremus (2013-03-18)

Kung Adoremuss avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    24035
    Blogginlägg
    21
    Tack
    7 832
    Tänk om vi hade kunnat organisera sådana motdemonstrationer som normala serber gjorde när väst skulle breda ut sin dekadenta livsstil för en runt tio år sedan. Jag tror inte att någon frisk stat är redo för "gaypride".

17. Följande användare säger Tack till Adoremus för detta inlägg:

Timglas (2013-03-18)

Liknande ämnen

1. Albaner och Albanien
    Av AlbanianSoul i forum Etnicitet och traditioner
    Svar: 147
    Senaste inlägg: 2013-03-22, 13:50
  2. Andra UE:are i mellan sverige som vill haka på?
    Av Danielffs i forum Urban Exploration
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-17, 22:05
  3. Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 21:26
  4. Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-09-06, 20:05
  5. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 20:04

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen