Resultat 1 till 12 av 12
    freisler
    Oregistrerad freislers avatar

Question DVD Propaganda

Är osäker på stavningen men på 90 talet så var det ett flertal videofilmer (ihopmixade av Jässä tror jag) som var mycket populära hemma hos mig och hos mina kamrater inom Rörelsen. Vill minnas att de filmerna hette Kriegsberichter! Fråganjag ställer mig nu är om det, i dagsläget, går att få tag i liknande filmer - fast på DVD...? Vore tacksam för tips om vart man kan köpa eller alternativt "tanka" hem den typen av filmer på internet. Se till att göra en "gammal gubbe" glad nu genom att bombardera mig med tips om hur jag kan lägga vantarna på den genren av NS propaganda.
    Det är alltså roliga klipp blandat med Oi-musik, intervjuer med kända profiler inom våra led + reklam för diverse olika cd-skivor etc. Vore tacksam för ett kvickt svar! //Steffe, NRP

Väpnare DerSchwedes avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    116
    Tack
    0
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg
    Finns lite "WP" hubbar på DC++
    som du kan få hem gamla filmer på.

Men Kriegsberichter ska finnas på DVD också!
    - "De män som grundade Judaismen leddes inte av onda, själviska motiv, utan drevs fram av demonisk kraft." -

CK
    Oregistrerad CKs avatar
    Nationell Media arbetar på en DVD med material från ca 1.5 år tillbaka, en massa godbitar och klipp som inte har blivit publicerade på hemsidan.

För att den ska hålla så hög kvalité som möjligt så har det dragit ut på tiden då vi tyvärr inte har filmproducering som heltidsysselsättning.

Men precis som Nordisk.nu gjorde internetrevolution så kommer Nationell Medias DVD att göra filmrevolution och föra filmskapande till en helt ny nivå.

Landsförvisad In_Aeternums avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    453
    Tack
    0
    Här har du Kriegsberichter, Swedish Skinheads, Deutsche Skinheads m.fl. på DVD: http://www.ns88.com/shop/ här kan du också hitta Swedish Skinheads, Dokumentärer (bl.a "Der Ewige Jude" (svensk sida): Sniper records

Om du använder DC att ladda ner med så finns det ibland såna filmer på dom här hubbarna:
    invisible-empire.servebeer.com
    blueandwhite.no-ip.info
    14-88.NO-IP.ORG

Jarl UrSvensks avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    1187
    Tack
    0
    Hade det varit för någon vecka sedan hade du kunnat skaffa dom på ainaskin.net också,men den sidan är borta nu av någon anledning.(det var Jäsä själv som hade den,har jag för mig)
    "Den som inte röstat har ingen rätt att klaga" borde snarare vara; "Den som med sin röst skapat problemet har ingen rätt att klaga på resultatet"?

Rekryt Leon Degrelles avatar
    Reg.datum
    2007 Jun
    Rykte
    45
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av freisler Visa inlägg
    Är osäker på stavningen men på 90 talet så var det ett flertal videofilmer (ihopmixade av Jässä tror jag) som var mycket populära hemma hos mig och hos mina kamrater inom Rörelsen. Vill minnas att de filmerna hette Kriegsberichter! Fråganjag ställer mig nu är om det, i dagsläget, går att få tag i liknande filmer - fast på DVD...? Vore tacksam för tips om vart man kan köpa eller alternativt "tanka" hem den typen av filmer på internet. Se till att göra en "gammal gubbe" glad nu genom att bombardera mig med tips om hur jag kan lägga vantarna på den genren av NS propaganda.
    Det är alltså roliga klipp blandat med Oi-musik, intervjuer med kända profiler inom våra led + reklam för diverse olika cd-skivor etc. Vore tacksam för ett kvickt svar! //Steffe, NRP

www.sniper-records.net krigerbritcher vol 1-5 alla 5 för 499 i dvdr format om jag inte missminner mig
    [SIGPIC][/SIGPIC]

DormY
    Oregistrerad DormYs avatar
    Lite ot men vart tog www.ainaskin.com vägen ?

Rekryt Leon Degrelles avatar
    Reg.datum
    2007 Jun
    Rykte
    45
    Tack
    0
    Citat Ursprungligen postat av freisler Visa inlägg
    Glömmde www.ns88.com har det mesta från förr och även nyproducerat matrial
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Rekryt noxuls avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    37
    Tack
    0
    http://www.mininova.org/tor/259787
    Bara vol5 men ialla fall
    Om jag kan sägas dyrka något är det den nordiska rasen och mitt Skånska blod[SIGPIC][/SIGPIC]

Marskalk Kettil F.s avatar
    Reg.datum
    2007 May
    Rykte
    2319
    Blogginlägg
    1
    Tack
    30
    Tackad: 125 gånger i 54 inlägg
    Samtliga Kriegsberichter kan du ladda hem med Emule. Har du inte en sådan fildelare kan du installaera via
    http://emuleplus.info/

Filerna heter typ:
    NATIONALIST VIDEO - Kriegsberichter Vol.1 - CD 1 - Skinhead RAC - white power blood and honour ns 88 skinheads.avi

Det är nog ett par hundra "NATIONALIST VIDEO" som är åtkomliga via Emule.
    För övrigt anser jag att Martin Peterson, docent i filosofi, är en idiot.

Rekryt noxuls avatar
    Reg.datum
    2007 Apr
    Rykte
    37
    Tack
    0
    Jo, den va ju fan så mycket bättre!
    Om jag kan sägas dyrka något är det den nordiska rasen och mitt Skånska blod[SIGPIC][/SIGPIC]

Swelindfors
    Oregistrerad Swelindforss avatar
    kriegsberichter finns på DVD på Sniper records

Liknande ämnen

1. CoD 4 - Ännu mer propaganda!
    Av Doomsday i forum Konsol- och dataspel
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2008-11-29, 12:22
  2. Ung Vänsters nya propaganda
    Av Ljaa i forum Humor
    Svar: 74
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 15:02