+ Svara på ämne
Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: fascisterna bröt benen på en lagspelare i lazio?

Reg.datum
    2010 Jun
    Tackad: 0 gånger i 0 inlägg

Fascisterna bröt benen på en lagspelare i Lazio?

Har hört av en polare som är stor fotbollsnörd att detta lär ha hänt en gång, stämmer de?

Tänkte då även passa på att fråga er fascister här, var de bra gjort, gjorde dom rätt? Dom lär även ha hotat en annan i laget med att göra mål eller dö. Är detta bara påhittat?
    Senast redigerad av ähh den 2010-06-27 klockan 18:00.

Reg.datum
    2007 Dec
    Tackad: 99 gånger i 57 inlägg
    Citat Ursprungligen postat av ähh Visa inlägg
    Har hört av en polare som är stor fotbollsnörd att detta lär ha hänt en gång, stämmer de?

Tänkte då även passa på att fråga er fascister här, var de bra gjort, gjorde dom rätt? Dom lär även ha hotat en annan i laget med att göra mål eller dö. Är detta bara påhittat?
    Jo det stämmer! Jag har en polare med som såg när dom sen sodomerade han och det var ännu bättre för det har jag sett på Salos 120 dagar att faschister gillar så det var bra.

Vill du veta såna här grejer så är nordiskt.se ett jädra bra furum för folk som vill veta sanningen om Lasio. Och fachsister.
    Marskalk i Front mot Islam

Reg.datum
    2010 Jun
    Haha, jag vet att Saló är påhitt rakt igenom och att fascisterna var emot homosexualitet osv. Hade faktiskt tänkt vara mer seriös på denna sida nu.

Reg.datum
    2008 Feb
    Tackad: 11 gånger i 6 inlägg
    Släng ut trollet!
    Som en gammal major sa: Jag är fostrad på gamla kungens tid när fel var fel och rätt var rätt, och det som var fel det var dåligt och det som är dåligt tar man bort.

5. Följande användare säger Tack till Bitterhet1 för detta inlägg:

040Malmö (2010-06-27)

Reg.datum
    2008 Nov
    Tackad: 264 gånger i 138 inlägg
    Utmärkelser: 1
    Stödmedlem 500 kr
    Citat Ursprungligen postat av Oscha_Wallin Visa inlägg
    Jo det stämmer! Jag har en polare med som såg när dom sen sodomerade han och det var ännu bättre för det har jag sett på Salos 120 dagar att faschister gillar så det var bra.

Vill du veta såna här grejer så är nordiskt.se ett jädra bra furum för folk som vill veta sanningen om Lasio. Och fachsister.
    Jag har hört från en kompis kompis grannes kusin att dom körde en bandsåg genom benet och satte sig ner på mittplan och grillade det. För så gör visst "fascister" - har jag hört på jättelånga avvägar. Alltså inte som rotlösa invandrarungar som kastar sten på räddningstjänsten och bränner bilar och andra fina mångkultursaker.
    Månadens Internetsöktips: Gamla Testamentet - Femte Mosebok 23:19-20

Reg.datum
    2010 Jun
    Lol, detta är dock en seriös fråga. Har de hänt eller har de inte hänt?

Reg.datum
    2007 Apr
    Tackad: 15 gånger i 12 inlägg
    Jag fattar inte, Lazio är ju fascisternas främsta lag i Italien - varför skulle de skada en av deras egna och varför har det aldrig setts i media. Vad någons gammelmormors nästkusins brevvän kan ha sagt tar jag ingen notis om alls.

Fram med källor eller släng tråden!
    Citat ur AFA:s aktivistguide (sid 11)
    "- Stå framför spegeln, tänk bort det dåliga självförtroendet, intala er att ni är jävligt bra."

Reg.datum
    2010 Jun
    Jag kan inte mycket om fotboll, polarn råkar dock veta jävligt mycket om de, jag har inte bemödat mig med att kolla upp detta utan råkade komma att tänka på detta först nu. Jag kan ha hört fel oxå, de kanske inte alls var Lazlo, men jag ska kolla och se vad jag kan hitta så får väl nån kunnig här inne tala om för mig om det är BS eller inte.

Edit:

Googlade lite snabbt, hittade inget, fast kanske inte så jävla konstigt eftersom så många här ju vill framställa Mussolini som Messias. ;)
    Senast redigerad av ähh den 2010-06-27 klockan 19:02.

Reg.datum
    2008 Nov
    Tackad: 264 gånger i 138 inlägg
    Utmärkelser: 1
    Stödmedlem 500 kr
    Citat Ursprungligen postat av ähh Visa inlägg
    Lol, detta är dock en seriös fråga. Har de hänt eller har de inte hänt?
    Det är ju dina spekulationer så du får väl lägga fram en källa.
    Månadens Internetsöktips: Gamla Testamentet - Femte Mosebok 23:19-20

Reg.datum
    2007 Apr
    Tackad: 15 gånger i 12 inlägg
    BS, om du inte fattat det!
    Citat ur AFA:s aktivistguide (sid 11)
    "- Stå framför spegeln, tänk bort det dåliga självförtroendet, intala er att ni är jävligt bra."

Reg.datum
    2010 Jun
    Okej, ja då vet jag de då!

+ Svara på ämne

Bokmärken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg