Jag minns en diskussion med en forummedlem här för ett antal månader sedan. Denne forummedlem är inte längre kvar, men det var ändå väldigt intressant att höra vederbörandes syn på det hela. Han var någon form av kommunist (verkar finnas ganska många varianter på temat) och var egendomligt nog medveten om vilka människor som har ett sjukt stort inflytande i samhället. Han erkände att sionister hade kontrollen över stora delar av ekonomi, media, politik och kultur - men han vill inte göra något annat än att bekämpa den nationella rörelsen.
Jag säger inte att G8/G20 är sionsiternas innersta kärna, men det är påtagligt att flera av dessa stater (USA, England, Tyskland, Frankrike) har en sionistisk agenda och ger sitt fulla stöd till Israel. Jag behöver knappast gå in på det inflytande som denna ideologi har i det amerikanska samhället, men också i de flesta ekonomiskt starka länderna.
När jag ser våldsdyrkande och maskerade röd-flaggor krossa fönster och bränna bilar så ser jag egentligen bara en sak: Samma människor som vill plundra tillgångar runtom i världen och flytta runt befolkningar in absurdum har en armé till sitt förfogande - fotsoldaterna som bränner och krossar. I årtionden har dessa fotsoldater fått härja på våra gator och torg, och i årtionden har situationen i världen inte blivit ett dugg bättre, snarare tvärtom. Det är sorgligt att se.
Månadens Internetsöktips: Gamla Testamentet - Femte Mosebok 23:19-20
Bokmärken