Solen skiner här, och jag är (nästan) full av arbetslust, så jag skall snart gå ut i min trädgård och arbeta lite.
Det blir väl att rulla lite stenar och kanske flytta om några småträn.
Solen skiner här, och jag är (nästan) full av arbetslust, så jag skall snart gå ut i min trädgård och arbeta lite.
Det blir väl att rulla lite stenar och kanske flytta om några småträn.
Konung och folk sig förena.
Vaknade på strålande humör och började dagen med ett bad. Medan jag badade satt alla katterna runt badkaret :)
Meine Ehre heißt Treue
Smash The RedsVerräter verfallen der Feme!
Att se denna sida när man vaknar får mig på bättre humör :)
Sverige Sverige fosterland<3| Bea, Jag älskar dig <3
Jag har sytt på min raggarjacka och så ska jag snart fara till min kära svärfamilj!
att det finns så många trevliga spel i arkaden :)
Bevara Sverige Svenskt.
Snart åker man till stockholm. Blir väl antagligen att sätta nitar i sin nya jacka på vägen dit. :)
Att jag har knappt en röst kvar, en bakfylla och de va totalt värt de.
Att jag slapp laga middag idag. =)
~-: Dolce et decorum est pro patria mori :-~
~-: Ljuvt och vackert är det att dö för fäderneslandet :-~
Att jag ska få träffa en tjejkompis idag och vi ska dricka kaffe i lund. Börjar komma igång nu med min tå :)
Att jag är kry och stark ;)
Allt för många tar hälsa förgivet.
Lugnet som råder den här helgen i Stockholm är faktiskt riktigt skönt :)
Bevara Sverige Svenskt.
Att det är så fint väder och att jag har så mycket fint i mitt liv att vara glad över.
Att jag har haft en underbar midsommar med min flickvän och ett annat par. Utsikten från där vi satt var underbar! Sen har jag också haft det allmänt mysigt hela helgen.
Sen har jag också äntligen tid att sätta mig framför Nordisk :) Nu är livet gött!
Den som byter nationalitet är som en hund som lägger om sitt skall; inte att lita på.
-James A. Michener
Att det är lugnt och skönt här hemma. Tog dessutom en promenad tidigt i morse och fick se tre älgar, de första vi sett häromkring på minst fem år. Vackra och ståtliga djur!
miss-liz (2010-06-28)
Min hund har gjort som han har blivit tillsagd idag
Bokmärken