Att jag vaknade med världens huvudvärk att jag skakade.
Att jag vaknade med världens huvudvärk att jag skakade.
Det är för jäkla kallt och blåser som bara den gör det också !
Inkompetenta idioter bakom ratten som inte kan köra som folk bara för att vägen är lite snöig. Vissa ska fan inte ha körkort!!
No rest for the wicked
Människor som inte kan se saker ur någon annans synvinkel än sin egen och tycker att alla andra bara ska dansa efter deras pipa. Folk vars hela värld cirkulerar kring deras enorma egon och aldrig kan se att saker och ting kan bero på hur de själva agerar och inte att "hela världen är emot dem".
Usch, jag kan helt enkelt bara inte med folk som tror sig alltid ha rätt att göra som de vill och dessutom kan rättfärdiga det inför sig själva. Tragiska människor.
Det som irriterat mig idag är att SL-trafiken i Stockholm inte går som vanligt på grund av snön :rant:Det är inte roligt att stå ute i minusgrader och vänta på en ersättningsbuss som aldrig kommer och om den gör det får man stå inklämd som en sill bland en massa andra sura människor. Där är vid sådana här tillfällen jag undrar varför jag inte tagit körkort än...
Det har varit en tråkig dag på jobbet.
Att jag inte fått in pengar på kontot som jag ska.
Säg vad du vill men säg inte emot! En avvikande åsikt är mot samhället ett hot! - Vinterdis
Att jag inte har en hiskelig massa pengar :-( Vill ha en bullterrier, men de är ju snordyra tyvärr.
Att det svenska systemet är ett gigantiskt stort skämt! Jag vill läsa till undersköterska och har varit på två olika studieledningscentrum eller vad det heter. På båda ställena har jag fått svaret att jag inte prioriteras för att jag har fullständig gymnasietutbildning med bra betyg. Om jag hade knarkat och supit sönder mig eller skolkat och slagits i skolan så hade jag inte blivit godkänd och då haft stora möjligheter att få läsa till undersköterska. När jag gick i skolan sade alla lärare till mig att jag skulle kämpa och göra mitt bästa och jag gjorde det. Nu får jag min belöning; jag får inte läsa vidare! ETT STORT TACK TILL DEM SOM BESTÄMT DETTA!
Att det ska vara så himla svårt att hitta ett jobb, blir tokig :/
Du vet väl om att Du är värdefull,att Du är viktig här och nu,
att Du är viktig för Din egen skull -för ingen annan är som Du !
Take care of yourself , because there are not two of you.
Jag har svårt att förklara mig i det jag skriver om, men jag ger det alltid ett försök.
Tuffa kvinnor växer inte på träd
Att jag har blivit förkyld igen.
Att det är så stora förseningar i transporten av mina nya batterier till bilen .
Inga batterier =ingen start på bilen = ingen ved = dyr elräkning = förbannad = allt börjar om och man är irriterad och mer förbannad än man var tididgare. :(
Livet är så jävla orättvist...
Bokmärken