handdator

Visa fullständig version : 1 biobiljett söker nytt hem

Idealisten
2007-12-24, 21:37
Fick en biobiljett för jag deltog på ett telefon test hemskickat och eftersom det är Jul så tänkte jag ge bort den. Men det finns en liten hake, skriv en bra motivering till varför just du ska få den.
Så det är inte först till kvarn som gäller!

[Tack till dig som gav mig minus, dig kommer definitivt inte Tomten till nästa år!]

Thul
2007-12-24, 21:42
Jag vill gå och se Beowulf igen. Snälla? ;)

Barnavsolen
2007-12-24, 21:44
För att jag vill se Arn, vill se hur den lever upp till boken och så ska jag granska giulliu´s vänstersympatier i filmen.
Och hur mycket judiska inslag det är i filmen;)
det låter väll som en fin motivering?:innocent:

Thul
2007-12-24, 21:49
Idealisten

Du sade aldrig att det skulle vara en bra motivering. ;) Äring och fred

Idealisten
2007-12-24, 21:51
Idealisten

Du sade aldrig att det skulle vara en bra motivering. ;) Äring och fred

Nudå, bara att skriva en ny, jag är svag för fjäsk och valpögon.

Thul
2007-12-24, 22:05
Kära Idealisten, jag skriver detta i hopp om att dina tindrande ögon skall nås av mina väna ord. Inte som ett hopp om ömsesidig kärlek och bekräftelse, utan som en början på något nytt och storslaget. Allt för länge har vi sneglat på varandra genom pansarglaset, denna tonade mur mellan våra hungriga blickar...
Därför skriver jag nu till dig, så att du ger mig verktygen att fortsätta leva mitt liv i dyster ensamhet, där ditt namn viskas i vindens nycker. Men frukta ej, jag kommer att minnas våra stunder med glädje och respekt, allt medans jag skuttar fram till biljettkassan likt den skönaste gasell, och ser på Beowulf, som får mina ögon att tåras, då denna film påminner mig om din styrka, din vishet och ditt mod. Hjälp mig, genom att ge mig denna biobiljett genom pansarglasets lilla lucka...

Kärleksfulla kramar

Bobwire

Einhorn
2007-12-24, 22:08
För att jag är rödhårig...

Idealisten
2007-12-24, 22:10
Bobwire, det var ehm, tjaa påhittigt. Haha lite bögvarning dock. Nej fy amejjen du leder dock hittils, få se vad andra har att komma med.

Thul
2007-12-24, 22:13
Bobwire, det var ehm, tjaa påhittigt. Haha lite bögvarning dock. Nej fy amejjen du leder dock hittils, få se vad andra har att komma med.

Böghumor slår ju allt. Jag vill inte leda, jag vill vinna! Gives biobiljett!

Schtekaren
2007-12-24, 22:15
Du kan få en puss, en hink exkrement och lite ryktespoäng för några välskrivna inlägg jag sett genom fingrarna på?:cool:

Sessrumner
2007-12-24, 22:28
Jag tycker jag ska få den!

Jag är elak och ful och kommer ändå inte få tag på barnvakt, än mindre nån att gå med.
Dessutom skulle jag njuta av att vara ifrån barnen och familjen och att få lägga över all städning och hushållning på maken, bara för att komma hem och berätta hur underbart jag haft det utan dem!
Och jag skulle inte ens säga tack, för jag är inte speciellt uppfostrad heller!
(Och räcker inte det så kan jag väl rycka en katt i svansen på väg till bion för att öka mina chanser...)

Givakt
2007-12-24, 23:02
Jag borde få den då mitt blod tillhör Färjestad :D

Idealisten
2007-12-26, 15:01
Okej, Bobwire får den av mig för hans motivering var fräääänast. Skickar den efter helgen. Ha en trevlig kväll i biomörkret. PS, PMA din adress till mig!

Nordmarken
2012-02-01, 04:50
Jag låser tråden, då den är inaktuell sedan länge, men låter den vara kvar av nostalgiska och humoristiska skäl!