Visa fullständig version : Attackerad på kyrkogård
The Sentinel
2007-11-08, 10:39
Skrev ett inlägg i Södertäljetråden om detta, men det verkar som en "smaskig" rubrik ibland krävs för uppmärksamhet.
Nåväl, igår så blev en 22-årig ung svensk småbarnsmamma påhoppad av med största sannolikhet främlingar, som var ute efter hennes mobil (bara mobilen denna gång), när hon först inte ville lämna den så började bastarderna att sparka på hennes barnvagn och utstöta svenskfientliga kommentarer, då lämnade hon ifrån sig mobilen i rädsla för att hennes bebis skulle komma till skada, detta alltså på en kyrkogård, där hon sannolikt gick för att sörja någon som gått bort.
Säg till mig att mångkulturen berikar..era förbannade as till politiker..
:viking::viking:
http://www.lt.se/index.asp?kat=st&i1=index_red_2007.asp&i2=1&Id=23217&isp2=hela
Har man inte råd med en egen mobil ska man fan inte ha en heller, och att attackera en mamma med barnvagn på en kyrkogård är nog någonting av det värsta jag hört.
Och att de sedan attackerade barnvagnen visar ju bara att dom är totalt respektlösa (det visste vi redan, men såhär?!) och ännu mer ovälkomna än vad dom var innan.
The Sentinel
2007-11-08, 13:15
Mitt på ljusa dagen också..fräckheten har inga gränser längre.
Ponera motsatsen: En syriansk kvinna med barnvagn blir påhoppad av etniskt svenska pojkar, tror ni att det hade blivit extra temadagar mot rasism i skolorna och ett tvåsidigt uppslag i lokalblaskan??De hade dessutom inte kunnat vara kvar i stan för detta folk hjälper varandra..
Undrar hur länge vi ska genomlida detta mångkulturella helvete innan det brakar samman i ett ragnarök..
Verkar gå livat till där i Södertälje. Finns där svenskar alls?
Det är ju sinnesrubbat att man som medborgare i sitt eget land ska behöva bli utsatt för detta. Och dessutom ge sig på en barnvagn?
Vad har man för liv om man hänger på kyrkogården och lurar i en buske eller så?!
Ska folk inte längre våga gå och lägga blommor på graven till en familjmedlem eller vän bara för att ett främlingsgäng inte har något vett?
Åh vad upprörande!
Idealisten
2007-11-08, 14:01
Det är ju helt sanslöst. En kyrkogård går man till för att sörja en bortgången vän. Hade aldrig kunnat tänka mig att det förekom sådant här på ett sådant ställe.
Fast det är förvisso ett taktiskt sätt, jag menar det är ju inte ofta mycket folk på kyrkogårdarna samtidigt och då är det lättare att lyckas med sina övergrepp.
Dock är det osmakligt och att de ger sig på ett försvarslöst barn är ju helt sinnesfrånvarande
Sedan är det ju lite förunderligt att främlingarna var på den kristna kyrkogården? Men detta bevisar bara ännu mer för mig att en Moské inte är heligare för mig än att man kan pissa på den.
Vilka smarta kommentarer det var i Länstidningen. Till och med Leif GW Persson, sveriges ende (tror jag) professor i kriminologi sade i TV 3:s Efterlyst för några år sedan att mobiltelefon rån på gatan utfördes nästan undantagslöst av invandrarungdomar. Sannorlikheten att det var en invandrarkvinna som bestals av tre svenska killar lär inte vara speciellt stor, att det dessutom skedde i Södertälje och inte i Kiruna gör väl inte sannorlikheten större. Och skulle ändå det otänkbara ha hänt så hade tidningen skrivit om ett rasistdåd. Att sådana överfall händer visar bara på hur sjukt landet är, och när den indoktrinerade svensken vägrar öppna sina ögon visar bara på hur mycker arbete som återstår att göra för oss som insett situationen.
Det är ju sinnesrubbat att man som medborgare i sitt eget land ska behöva bli utsatt för detta. Och dessutom ge sig på en barnvagn?
Det finns några stycken!
Tänk om man skulle få se något sådant där någon gång... Det är skönt med lite motion ibland!
Det finns några stycken!
Tänk om man skulle få se något sådant där någon gång... Det är skönt med lite motion ibland!
Det finns väldigt många nationella där också. :-)
Edit: Svaret skulle vara till Tyrfing, men det blev fel. :unsure:
Hrimfaxe
2007-11-08, 18:18
Knappt. Södertälje är och har alltid varit avlastningsplatsen för alla sveriges syrianer i princip.
Verdandi
2007-11-08, 18:23
Ut med sådana j**la idioter.
VetNational
2007-11-08, 21:50
Hah, att invandring skulle berika är absurt
Jävla ass ... och dom låter vi vara i sverige ! ut med dom bara !
Hur i helvete kan man göra sådant?! Etik och moral?!?!
En ung kvinna och en barnvagn, nej fy fan!
Sådant här och liknande händer gång på gång och uppmärksamsas knappt av media,...
Verkar som Södertälje inte är stället man ska flytta till..
Många frågor, här är min: varför får man aldrig vara där då något sådant här händer.....
The Sentinel
2007-11-08, 23:45
Sedan är det ju lite förunderligt att främlingarna var på den kristna kyrkogården? Men detta bevisar bara ännu mer för mig att en Moské inte är heligare för mig än att man kan pissa på den.
Måste nog lägga till där att muslimer är det föga troligt att det är, visst finns det ett par st, men 99% av det packet är i Huddinge och övriga Stor-Sthlm. Tälje är förskonat från dem. I detta fall gäller det sannolikt syrianer ..de är kristna och dem finns det väldigt gott om i den här staden..det är nämligen deras huvudstad på jordklotet. Och det är inget skämt utan allvar. Det finns ingen annanstans de är så kompakt samlade på ett och samma ställe någon annanstans i världen.
Det kan också vara någon minoritetsinvandrare som inte är syrian utan kosovoalban, chilenare eller vad som helst..inte många nationaliteter som INTE finns i stan..ja förutom snart nordbor då..:viking::chockad:
Edsvuren
2008-04-22, 11:02
Skrev ett inlägg i Södertäljetråden om detta, men det verkar som en "smaskig" rubrik ibland krävs för uppmärksamhet.
Nåväl, igår så blev en 22-årig ung svensk småbarnsmamma påhoppad av med största sannolikhet främlingar, som var ute efter hennes mobil (bara mobilen denna gång), när hon först inte ville lämna den så började bastarderna att sparka på hennes barnvagn och utstöta svenskfientliga kommentarer, då lämnade hon ifrån sig mobilen i rädsla för att hennes bebis skulle komma till skada, detta alltså på en kyrkogård, där hon sannolikt gick för att sörja någon som gått bort.
Säg till mig att mångkulturen berikar..era förbannade as till politiker..
:viking::viking:
http://www.lt.se/index.asp?kat=st&i1=index_red_2007.asp&i2=1&Id=23217&isp2=hela
Trodde att soc-bidraget räckte till en mobil med tanke på att soc betalar ju en lägenhet till dem.
Riktigt lågt att de attackerar henne när på en kyrkogård, är man på en kyrkogård så ska man visa respekt för dem som ligger där, och sen ännu fulare att ramfrämlingarna attackerar henne när hon går med sin barn. Hur dum i huvudet kan man vara egnetligen? Men vi alla vet ju att rasfrämlingarna är kända för deras inkompetens :unsure: