handdator

Visa fullständig version : Grunda oberoende grupp - tempel orden

Tråle
2012-06-18, 00:34
Goddag! Jag har en stor lust att grunda en ny typ av grupp oberoende av politisk bakgrund i tempel ordens anda.

Jag söker intresserade kamrater som brinner för idén. Jag vet att dom counter- islamistiska grupperna inte accepteras pga att dom inte har sionismen som mål. Jag tycker ändå att det är dags för en seriös grupp (annat ÄN sdl/edl's hulliganer) att dyka upp i sverige.

Metoderna och även namnet får gärna diskuteras ifall det finns intresse. Ifall det inte finns ett intresse från någon så lägger jag ner tanken.

Har däremot funderat mycket kring infrastrukturen kring gruppen och jag skulle gärna vilja redovisa den för eventuellt intresserade..

Mvh // jag! :oskyldig:

Ingmar
2012-06-18, 04:39
Det låter intressant;)!!!

I never forget my brother in arms.

Vita est militia super terram

Flow
2012-06-18, 17:12
Ibland, då och då, eller egentligen ganska ofta, och kanske på gränsen till alltid förlorar jag hoppet om människan. Att denna någon gång i sin evolution helt avstannade i sin utveckling, att varje generation av den blir något tokigare än den förra. Att det liksom är kört, att ingenting finns att göra åt det och att det då är lika bra att skita i vilket. Ditt inlägg knuffade mig i alla fall ytterligare några tum i den känslan, men visst skapa en "tempelorder", ta med dig några andra tokstollar och håll dig borta från mig.

rnesever
2012-09-24, 10:51
Tempelordnar var en vagga för firmureriet. Se Breivik som exempel. Hav var aktiv frimurare.

Tråle
2012-09-24, 11:27
Kul att dn här tråden har fått se dagsljus igen :)

". Se Breivik som exempel" Exakt.. Tanken med en liknane grupp är att man kopplar det direkt till korståg och breivik, dvs krig mot islam och terrorism. Själva tanken med gruppen HADE varit att kanske inte öpa den till "tempel orden" men att tydligt ge parraleller till dom i enbart ett provokationssyfte.

Det ger ett sätt för folk som veeeerkligen tröttnat att sätta ner foten och ge världen fingret..

rnesever
2012-09-24, 19:38
Berätta gärna mer hur du tänker. Vad är målet? Verksamhet och diverse.