Visa fullständig version : Diablo 3
Ja, hur många är det som tänkt spela detta efterlängtade lir?
Sedan undrar jag ifall någon kommer in på betan som skall vara öppen denna helg? Jag får inte mitt att funka..
Hartlepool
2012-04-20, 22:12
Det ska tydligen fungera, ja. Jag har inte testat själv ännu men jag ämnar att göra detta under helgen. Lämna gärna rapporter i denna tråd om hur det går för er samt om hur spelet verkar vara.
Hartlepool
2012-04-20, 22:13
Test + utfyllnad.
Jag väntar (ivrigt) på att D3 ska dimpa ner i brevlådan 15/5, jag har, som säkert många andra stora förväntningar på detta spel.
Dock kommer jag inte att prova beta-versionen utan väntar hellre till jag får hem det på releasedagen, jag tycker det förstör lite att prova en beta-version även om det kan vara kul med vissa spel att prova på innan man köper.
Det som jag längtat mest efter till ett spel som Diablo är nog ryktet om möjligheten till PvP (Player Versus Player) i D3 som så många andra spel idag har.
Jag lyckades komma in i spelet nu på morgonen, antar att det var så många som försökte spela igår. Det jag spelat hittills av det tycker jag är bra, dock så saknar jag att man kunde lägga ut poängen själv i dexterity, stamina osv.. Men jag tror faktiskt det kommer att bli riktigt kul. Storyn är som vanligt med Blizzard välgjord.
Kommer ni inte in på de Europeiska servrarna byt över till the americas så skall ni komma in. Funkade för mig.
Då var det äntligen dags, spelet släpps inatt kl 00.00. Hur många har tänkt spela det här på forumet? Själv ska jag röra mig till en butik strax för att köa o få spelet inatt.
Men... Det är ett spel, hur i hela friden kan det vara värt att sitta uppe halva natten för att få tag på!? Det finns väl i de flesta affärer alternativt spelhemsidor imorgon också?
Jag börjar redan känna mig gammal och jag har inte ens fyllt 30år.
jag kommer spela det, hade varit rätt kul om man kunnat lira med någon här på forumet :)
Nå, vad tycker ni nu om Diablo 3? :-)
Blev lite besviken på den hemliga lvln. Tog tid att få tag i alla sakerna, sen möttes man av blommor :D. föredrog de söta korna :-)
Nå, vad tycker ni nu om Diablo 3? :-)
Blev lite besviken på den hemliga lvln. Tog tid att få tag i alla sakerna, sen möttes man av blommor :D. föredrog de söta korna :-)
Håller med om att Korna var bättre. :)
Spelet i säg var bra tycker jag men det finns inget ''endgame''. Jag väntar på PvP-delen innan jag spelar D3 mer tror jag. Men helt klart värt att spela!
Daniel F.
2012-11-27, 19:11
Har inte testat D3 än, men tänkte ta en titt på det i dagarna. Vet ni om det finns någon fungerande server-emulator så att man kan spela offline?
Har inte testat D3 än, men tänkte ta en titt på det i dagarna. Vet ni om det finns någon fungerande server-emulator så att man kan spela offline?
Inte den blekaste, har bara kört genom battlenet. :)
Får man fråga varför du vill spela offline? =)