handdator

Visa fullständig version : Misshandel på skolorna

Sleepie
2007-10-09, 20:26
Under den senaste tiden, så har det här runt hänt mycket saker på skolerna.

1. En invandrare kom in i ett klassrum, misshandlade en svensk elev inför ögonen på alla. Sedan gick ut helst iskallt, denna person blev avstängd EN dag från skolan endast? Liksom vad fan är det?

2. En väldigt tyst person, som sällan säger något inte har så många vänner på skolan osv. Några satt och höll på med han slog han en del i nacken och så. Till slut fick han nog och svingade bak armen löst och sa sluta, då en blev träffad. Han kommer fram, sparkar han på näsbenet och slår & slår.. En tjej reagerar och tar bort honom, hon blev vid ett senare tillfälle hotad utav han.

Så vitt jag vet, så bara stog dom flesta och kollade på. Grymt fegt i mina ögon, hur man bara kan stå vid sidan om och se på när något sånt händer.

3. Detta var dock i helgen, då några av mina kompisar var på en fest. Då 25-30 invandrare dök upp, då dom inte var välkommna på festen för han som höll den så förklarade dom det lugnt att han inte ville ha dom där. Då går dom istället på dom 5 st som meddelade det, en av dom hålls i "ögonen" eller aa han trycker in ögonen och trycker ner hans huvud under vatten. En annan får sparkar och slag mot tinningen, fick även sy. Och en annan fick då sy vid ögonbrynet och lite här och var. Dom andra 2 personernas skador är okända för mig än så länge dock.

Det finns så många andra saker jag kan räkna upp, som bara hänt på senaste tiden. Har själv blivit påhoppad av 4-5 st. Men det jag vill ha fram är att när fan gick det så här långt? Så här mycket har det aldrig varit, inte här runt i varje fall. Lärare och liksom många andra bara står på deras sida och säger "dom har inte haft det lätt" och allt sånt tjaffs. När ska dom vakna till liv? Är verkligen vårat samhälle nu så här SJUKT rent ut sagt? Här runt verkar det som om dom har tagit kontrollen, nu är i varje fall jag less på det mer än jag någonsin varit förut! Dags att sätta hårt mot hårt?:viking: Några runt om i småland som råkat ut för samma saker? Isåfall skriv gärna ett pm eller dylikt!

Thul
2007-10-09, 20:36
Detta är förbannat illa, men gör allt du kan för att vända det till din fördel. Dela ut flygblad, klistra upp märken överallt och se till att värva fler ungdomar som öppnat sina ögon för mångkulturens vansinne!

Sleepie
2007-10-09, 20:40
Det är det, jag har försökt vända det till min fördel så mycket jag kan. Dock delar jag ut flygblad själv så lever jag inte länge till här, så den delen avvaktar jag med tills det är lite fler här runt som är på. Klistermärkerna blir dock ner rivna väldigt folk överallt tycker jag, bara att sätta upp nya. Fått upp några ögon då jag har snackat med många, men verkar ändå inte som om någon har velat göra speciellt mycket åt det även fast dom säger till mig att det är för jävligt osv.

Här runt är det stort sett DOM som styr, många säger till mig dock att dom har accepterat det. Då har det verkligen gått för långt, många andra går och klagar men dom vågar helt enkelt inte göra något åt saken!

axel
2007-10-09, 20:40
Välkommen till verkligheten, det kommer att bli värre och värre ända tills den dagen kommer då svensken ställer sig upp och säger stopp. Det är vi nationella som måste hjälpa utvecklingen på traven. Sprid propaganda i ditt närområde, gör fölk där du bor uppmärksam på sådana händelser, få med dig andra, ensam är inte stark.

Sleepie
2007-10-09, 20:43
Välkommen till verkligheten, det kommer att bli värre och värre ända tills den dagen kommer då svensken ställer sig upp och säger stopp. Det är vi nationella som måste hjälpa utvecklingen på traven. Sprid propaganda i ditt närområde, gör fölk där du bor uppmärksam på sådana händelser, få med dig andra, ensam är inte stark.

Jo, försöker så gott jag kan många håller med mina åsikter. Men här runt vågar inte många göra något som sagt, här är det dom som styr yttrar du dig har du minst 20-30 personer på dig inom 1 dag. Själv kommer jag aldrig vara rädd för dom, men tyvärr är många andra det så det händer tyvärr inte så mycket här! Ändå ser dom sådana här saker gång på gång! :chockad:

Hur kan man bara stå vid sidan om och se på utan att göra något åt saken?
Kan man verkligen leva med sig själv då?

Thul
2007-10-09, 20:53
Jo, försöker så gott jag kan många håller med mina åsikter. Men här runt vågar inte många göra något som sagt, här är det dom som styr yttrar du dig har du minst 20-30 personer på dig inom 1 dag. Själv kommer jag aldrig vara rädd för dom, men tyvärr är många andra det så det händer tyvärr inte så mycket här! Ändå ser dom sådana här saker gång på gång! :chockad:

Hur kan man bara stå vid sidan om och se på utan att göra något åt saken?
Kan man verkligen leva med sig själv då?

Ställ den frågan direkt till de inblandade. Få dem att känna skam! Sedan erbjuder du dem att ta del av flygblad, få in dem på nordisk.nu och dylikt. Hur hemskt det än låter att få dessa fega jävlar att känna skam, så är det viktigt. Annars kanske de vandrar igenom livet utan att bry sig som sitt folk, och det är inte något vi kan tolerera.

Sleepie
2007-10-09, 20:55
Jo jag har gjort det till många, varav endast 2 än sålänge har skapat andvändare på nordisk.nu än så länge och verkar ha fått upp ögonen. Välkommna gärna bland annat "bonde" här på nordisk.nu . Jo det är ju det, och jag försöker så gott jag kan du vet men ensam är inte stark! Inte där dom regerar i varje fall.

Thul
2007-10-09, 21:00
Det löser sig. Om du har en stark vilja och tar hjälp av andra nationella på hemorten, då ska du se att det får genomslag!

Sleepie
2007-10-09, 21:03
Jo, man är faktiskt även rätt trött på att varje gång man går ut i växjö en vardag kväll liksom helg att bli påhoppad av minst 5-7 st och bli misshandlad osv helt oprovocerat. Dels att alltid jag som råkar ut för alla avskumm i skolan likaså, än då sticker jag inte ut mer än någon annan. Jo det jag försöker med också, sen får man hoppas på det bästa!

AryanWolf
2007-10-09, 21:10
Bor själv i Småland precis som "Sleepie" och kan bara hålla med om det han säger. Alla här verkar bara vara en massa lamjä*lar som bara accepterar detta vansinne! Det får bli du och jag Sleepie som får styra upp dethär! ;)

Lassie
2007-10-09, 21:15
Det har blivit så därför att inget har sagt stopp, ingen har tala om för personerna vem som bestämmer. Det kommer fortsätta vara så tills folk som tröttnat på skiten ställer upp för varandra och visar personerna vem det är som bestämmer. Sverige är svenskarnas land, och det ska ingen ta ifrån oss.

Sleepie
2007-10-09, 21:17
Bor själv i Småland precis som "Sleepie" och kan bara hålla med om det han säger. Alla här verkar bara vara en massa lamjä*lar som bara accepterar detta vansinne! Det får bli du och jag Sleepie som får styra upp dethär! ;)

Jo dom är ju det tyvärr! Ja det får det bli :cool: Och är det något mer folk här runt omkring så är det bara att höra av sig! Nu får det vara nog helt enkelt. Dags att göra någonting åt saken här runt!

AryanWolf
2007-10-09, 21:51
SMÅLAND NÄSTA!! :viking:

SoulPain
2007-10-09, 22:32
Hörde att i Vrigstad så har dem en helt annan "tolerans" emot invandrare som missköter sig, de jagar dem så fort det händer något.

Så en del smålänningar har i alla fall lite stake i sig ^^

Fast sen är ju inte Vrigstad så stort och de är la svårare för invandrare att bygga stora ghetton där, än vad det är i Växjö, som är en stad.

Sleepie
2007-10-09, 22:41
Hörde att i Vrigstad så har dem en helt annan "tolerans" emot invandrare som missköter sig, de jagar dem så fort det händer något.

Så en del smålänningar har i alla fall lite stake i sig ^^

Fast sen är ju inte Vrigstad så stort och de är la svårare för invandrare att bygga stora ghetton där, än vad det är i Växjö, som är en stad.

Jo, det är likaså i sånna mindre ställen här runt. Där vågar folket göra mostånd för det mesta, sen kommer dom upp till gymnasiet i växjö/lund eller vad som och dom är mycket värre där. Då dom är mer där och "farligare" enligt många, då blir dom helt enkelt passiva och kollar på när allting faller ihop tack vare dom.

Vill se dom som vågar göra det i växjö isåfall, vi har ju gjort det. Men inte allt för ofta då dom har kommit med knivhot osv, vi har inte backat utan att de har alltid varit svårt att jaga några som vägrar fly;)
En gång var det dock slagsmål 1v1, den ene av dom fick stryk gång på gång på gång. Han reste sig upp hela tiden hur mycket stryk han än fick, främlingen var det då som fick stryk. Dom är grymt sega här med, och dom flyr inte i första taget. Fast oftast så har man ingen chans heller om du hamnar i bråk, dela ut någon smäll hinner du kanske göra dock.

Men oftast så slutar de med att man står där själv ungefär med 2-7 polare vid sin sida mot så där 15 invandrare dom gånger de blir bråk. Resten som varit med oss hela kvällen innan har en viss "vana" att helt plötsligt bara försvinna när det blir bråk eller dylikt.

Fast blir oftast att går mina polare i en klump, sen går jag lite längre bak och pratar i tele så får jag alltid alla på mig utan anledning. Sen kommer 2 polare och ska hjälpa medans resten bara sticker. :chock:

Sen är jag inte mycket för bråk för övrigt, då jag föredrar att lösa saker på ett civiliserat sätt. Men det går inte med dom, och det är sällan jag börjat något bråk.

Tål att påpekas att en jag känner kanske blir utkastad från sin skola nu, då han knäckte näsbenet på en av dom som tjabbade med han. Han kom fram, kalla han något sen strök till han över käften. Han jag känner reagerar direkt och sätter ett slag direkt mot näsan och knäcker näsbenet, nu kanske han blir utkastad för det. Utav dom sakerna jag skrev i början, det tråden handlar om så har dom inte fått ett enda straff än så länge. Mer än en av dom då det var "avstängd" en dag. Medans han kanske blir utkastad från sin skola pga att han slog tillbaka.

VetNational
2007-10-11, 20:17
Jag bor i Vetlanda och här är det främlingarna som tror sig styra. Börjar bli mäkta trött på det och många med mig vill slå tillbaka. Hoppas fanimej att dessa satans neggers får vad de tål (gärna mer^^)

Edsvuren
2008-04-22, 11:08
Under den senaste tiden, så har det här runt hänt mycket saker på skolerna.

1. En invandrare kom in i ett klassrum, misshandlade en svensk elev inför ögonen på alla. Sedan gick ut helst iskallt, denna person blev avstängd EN dag från skolan endast? Liksom vad fan är det?

2. En väldigt tyst person, som sällan säger något inte har så många vänner på skolan osv. Några satt och höll på med han slog han en del i nacken och så. Till slut fick han nog och svingade bak armen löst och sa sluta, då en blev träffad. Han kommer fram, sparkar han på näsbenet och slår & slår.. En tjej reagerar och tar bort honom, hon blev vid ett senare tillfälle hotad utav han.

Så vitt jag vet, så bara stog dom flesta och kollade på. Grymt fegt i mina ögon, hur man bara kan stå vid sidan om och se på när något sånt händer.

3. Detta var dock i helgen, då några av mina kompisar var på en fest. Då 25-30 invandrare dök upp, då dom inte var välkommna på festen för han som höll den så förklarade dom det lugnt att han inte ville ha dom där. Då går dom istället på dom 5 st som meddelade det, en av dom hålls i "ögonen" eller aa han trycker in ögonen och trycker ner hans huvud under vatten. En annan får sparkar och slag mot tinningen, fick även sy. Och en annan fick då sy vid ögonbrynet och lite här och var. Dom andra 2 personernas skador är okända för mig än så länge dock.

Det finns så många andra saker jag kan räkna upp, som bara hänt på senaste tiden. Har själv blivit påhoppad av 4-5 st. Men det jag vill ha fram är att när fan gick det så här långt? Så här mycket har det aldrig varit, inte här runt i varje fall. Lärare och liksom många andra bara står på deras sida och säger "dom har inte haft det lätt" och allt sånt tjaffs. När ska dom vakna till liv? Är verkligen vårat samhälle nu så här SJUKT rent ut sagt? Här runt verkar det som om dom har tagit kontrollen, nu är i varje fall jag less på det mer än jag någonsin varit förut! Dags att sätta hårt mot hårt?:viking: Några runt om i småland som råkat ut för samma saker? Isåfall skriv gärna ett pm eller dylikt!

Blir illamående när jag läser detta. Finns bara en lösning om kräken ska vara här och det är en rasuppdelning i vårt samhälle. eller vad tror ni?
Eller så gör man som du sa, vi sätter hårt mot hårt i skolorna. Vi har ju rätt till självförsvar ;)

LastWarrior
2008-05-26, 15:39
Du har så rätt, hårt mot hårt är den enda lösningen i mina ögon.
Att fjäska runt som vi gör håller inte i längden.
Sverige kallar, Moder Svea behöver oss mer än någonsin.
Upp till kamp! Revolution starta!