Johan Björnsson
2011-07-28, 22:33
Min blogg (johanbjornsson.blogspot.com) har ju mycket musikpostningar, där jag försöker att fokusera på alternativ musik (alla möjliga genres) som inte nödvändigtvis är "nationell". Musiken kan handla om helt andra, men likväl viktiga, ämnen än vad den nationella scenen ofta belyser. Eller så kan det helt enkelt vara väldigt vacker och estetisk musik.
Jag eftersöker nu med-skribenter (eller, ja, det är väl inte så mycket att skriva egentligen, utan det handlar mest om att dela med sig av vetskap om sådan alternativ musik jag pratade om) till min blogg, och allting som postas som jag själv inte är "upphovsmakare" till, kommer naturligtvis att tillskrivas med-skribenten(-erna).
Tveka inte att kontakta mig.
Mvh
Johan B.
Jag eftersöker nu med-skribenter (eller, ja, det är väl inte så mycket att skriva egentligen, utan det handlar mest om att dela med sig av vetskap om sådan alternativ musik jag pratade om) till min blogg, och allting som postas som jag själv inte är "upphovsmakare" till, kommer naturligtvis att tillskrivas med-skribenten(-erna).
Tveka inte att kontakta mig.
Mvh
Johan B.