handdator

Visa fullständig version : Positivt, Salem i år

LaDecima
2010-11-01, 18:41
Blev faktiskt glad över att se bilden till offren för svenskfientliga dåd på Nordisk, fint att minnas dem. Och att länken leder till Salemfonden. Hoppas att marschen i Salem i år blir större än tidigare, hoppas att folk kan se förbi interna konflikter och sluta upp för att hedra svenskar som mördats. Det blir första gången för mig i Salem i år och det verkar väldigt lovande, det känns helt enkelt som om stämningen blivit annorlunda det här året jämfört med förra, är det bara jag eller tycker ni också det? Det kan nog bli väldigt många i år, eller vad tror ni? Jag väljer att deltaga i år för att visa att vi är många och starka helt enkelt. Kan det bli över tusen deltagare i år tror ni? Vad har ni för tankar kring detta?

Lex Sak_rad
2010-11-01, 19:22
Något som faktiskt verkar skilja årets manifestation från många tidigare, är att årets manifestation präglas av enighet, inte inre konflikter.

Vad detta resulterar i vet vi först med facit i hand. Men något som vi alla kan bidra med, det är att försöka tjata med någon som inte var med förra året ;-)

Många bäckar små...