Visa fullständig version : Visa ert stöd för nordisk.nu
Expos olagliga intrång på nordisk.nu har gjort mig till en argare människa. Därför tänker jag ge denna portal en donation på ett par hundra kr, inte mycket men alltid något, om flera skulle följa och göra samma så kan det bli betydligt mera och det känns bra att det är tack vore expo som jag ger pengarna till nordisk, till dessa hemska nazister :snurrig:
Så kom igen nu och hjälp till att ge expo ett slag i ansiktet samtidigt som ni hjälper till
att göra denna sida bättre.
Vart gör man sin donation? Hittar det ingenstans.
NordicThunder
2010-06-17, 00:13
Skumt, den verkar vara borta? Jag hittar då inte efter några minuters intensivt sökande
Daniel F.
2010-06-17, 00:47
Tack för ert stöd! Donationssidan är tillfälligt nere, men kommer upp inom kort.
Donationer till Nordisk.nu görs dock som vanligt genom PayPal (http://www.paypal.com/). Ange admin@nordisk.nu som mottagare.
QuestionMark
2010-06-17, 12:39
Donation är bra. Men man kan även visa sitt stöd genom att sprida information om Nordisk.nu, Motpol och Metapedia. Snacka om det, länka i chattar och bloggar, klistermärken m m. Tillsammans är vi många och vi nöter sakta men säkert ner lögnerna i samhället - och det är det våra fiender hatar mest för dom vill absolut inte bli avslöjade.
Jag gjorde en donation på 300 kr till plusgirokontot, undertecknade med mitt användarnamn. Vore intressant och veta om pengarna kom fram.
Delambre
2010-07-30, 21:12
Jag gjorde en donation på 300 kr till plusgirokontot, undertecknade med mitt användarnamn. Vore intressant och veta om pengarna kom fram.
Ja, pengarna kom fram helskinnade. Tack så mycket för din donation! Din donationsutmärkelse är dessutom uppdaterad till 500 kr.