handdator

Visa fullständig version : Män beredda att dö för sex

Johan Björnsson
2010-06-14, 16:59
http://www.livescience.com/culture/sex-male-mortality-100608.html

Loki77
2010-06-14, 17:39
Kan det inte vara så att män har en generösare tolkning av vad sex är än kvinnor.
Män räknar alla de grovhånglat med sexpartners men kvinnor är mer benägna att bara räkna regelrätta och slutförda samlag. Detta naturligtvis för att leva upp till vad som anses "eftersträvansvärt" för respektive kön.

Johan Björnsson
2010-06-14, 18:53
Ha ha, när jag läser vad du skriver, så kommer jag att tänka på att en del kvinnor man har träffat ute på krogen, eller någon man har träffat, som egentligen är i ett förhållande, resonerar som så att oralsex är inte "riktig" sex, varför dom inte heller ser på sig själva som lättfotade eller som att dom skulle vänsterprassla (i vänsterprassel-exemplet så får dom i alla fall mindre dåliga samvete än ifall dom skulle ha fullbordat samlag).

Människan är en rolig varelse.

Stefan
2010-06-14, 19:19
Ha ha, när jag läser vad du skriver, så kommer jag att tänka på att en del kvinnor man har träffat ute på krogen, eller någon man har träffat, som egentligen är i ett förhållande, resonerar som så att oralsex är inte "riktig" sex, varför dom inte heller ser på sig själva som lättfotade eller som att dom skulle vänsterprassla (i vänsterprassel-exemplet så får dom i alla fall mindre dåliga samvete än ifall dom skulle ha fullbordat samlag).

Människan är en rolig varelse.

Usch, det säger mest om vad det är för sorts tjejer. Flera fel i ett där...

Och nej, jag är inte beredd att dö för sex.