handdator

Visa fullständig version : Rekommendation: mitt Youtube-konto

Johan Björnsson
2010-03-29, 11:08
Mitt Youtubekonto börjar närma sig 600 uppladdningar nu.

Framför allt musik, men även busringningar, dokumentärfilmer, komiska filmer osv.

Besök gärna kanalen, ranka videoklippen, skriv i kommentarsfältet osv.

Framför allt; tipsa mig (via PM här på Nordisk, eller via mitt Youtube-konto) om bra musik/dokumentärer/busringningar/sketcher/eller vad det nu må vara, osv att lägga upp. Det måste naturligtvis ha någon sorts anknytning till identitarianism, nationalism, anti-kommunism, anti-sionism, traditionalism, indo-europeania, hedendom, patriotism, politisk inkorrekt humor, osv

http://www.youtube.com/user/ReaktionarRevolt

Bagarnn
2010-03-29, 11:46
Bra kanal, många intressanta klipp!

LaDecima
2010-03-29, 15:18
Wow, häftig video till den identitära franska hiphopen, tar på sig korset och river ned anarkistpropaganda såg det ut som, hehe, inte varje dag man ser hiphopare med bra ideal. =)

Tillägg: Youtube är en bra plats för att sprida bra budskap, det är bra att du lägger upp mycket sånt där som kan intressera många olika.

Johan Björnsson
2010-03-31, 12:09
LaDecima: precis, min intention med att blanda helt olika saker (men som ändå har ett samband med varandra) är just att nå ut till så många som möjligt, samt att få dessa att även upptäcka andra klipp som dom ej annars hade upptäckt.

Johan Björnsson
2010-04-02, 10:10
Synd att inte en enda person har i tråden lagt in länkar till exempel/rekommendationer på musik/dokumentärer/komiska klipp osv som är värda att lägga upp på Youtube-kontot.

QuestionMark skrev följande till mig:

"Helt rätt tänkt! Bra jobbat. Alla bidrar med något som tillsammans blir något stort. Nationellt samarbete i alla riktningar är positivt."

Ord värda att ta till sig.