handdator

Visa fullständig version : Eurovision Song Contest 2010

benvolio
2010-03-19, 20:30
Det var verkligen inte många bra bidrag från de andra länderna i år. Estland och möjligen Tysklands och Armeniens är väl de enda jag kan finna något speciellt bra i alls... och så är Litauens och Rumäniens lite kul då. Men allvarligt, vad fasen är det som får alla västeuropas länder att skicka sådant mjäkigt, intetsägande strunt som inte har ens chans att vinna?

http://esctodayforum.com/viewtopic.php?f=2&t=1009

Nachtfalke
2010-03-19, 21:10
Finlands låt var ju klart bäst, inte för att jag skulle ha lyssnat på alla bidrag, utan för att jag är partisk.
I.o.f så tycker jag att man inte kan tävla i musik, men det är en annan femma.

Ruebens
2010-03-19, 21:15
Jag är glad att Anna skall representera Sverige, har känt henne sen hon var 13 år och hela hennes familj. Sjukt egentligen att det vart snävt med den där Salim al fakkur eller vad han nu kallar sig.

Anna Bergendahl är en bra representant som sagt. Hoppas hon tar sig upp till top10 iallafall. :wheeey:

Följer inte melodifestivalen och det här annars, men nu när en man känner skall upp på scen måste man ju följa lite.

Övralid
2010-03-19, 21:16
Fyra blonda blåögda töser från Skara!
xxxpqpp2mkQ

Ruebens
2010-03-19, 21:50
Eurovision = EUROvision, det är en sångtävling för Europa va?

Hur kommer det sig då att Israel skall vara med? Jag kanske har missat något men tillhör Israel Europa?

Hugin09
2010-03-19, 22:51
Europamaskinen brer ju konstant ut sig. Så verkar även begreppet om vad som är europa göra.. :/

Freulein
2010-03-19, 23:57
Fyra blonda blåögda töser från Skara!

Det var nästan läskigt hur lika några av de var varandra! Kan de vara syskon? Hade varit häftigt om de kommit vidare, men Anna var helt klart bättre. Roligt att Lule gav Timotej en 12! :thumbsup:

Övralid
2010-03-20, 00:08
Nej, ingen av dem är syskon, men alla har syskon.
Timoteij är bäst! :wheeey: