Visa fullständig version : Vapen
villintevahär
2009-08-24, 02:37
Var får folk tag på vapen ?
Fatherland
2009-08-24, 02:45
Köper dem i en vapenbutik.
Nordicreb
2009-08-24, 02:45
För lagligt vapeninnehav kan du bli sportskytt, jägare, hemvärnssoldat eller reservofficer.
Om du menar olagligt vapeninnehav så har du hamnat fel...
Great! Ännu en dåre har irrat hit!:maskerad:
Det är fel forum...du ska nog till www.serbmaffiatarhandomdig.org:pucko:
Villintevahär, du har nu postat i en forumsdel där svenskfientlig brottslighet skall diskuteras. Så om du inte vill att tråden skall låsas så får du allt komma med ett diskussionsunderlag. Du skulle kanske kunna skriva om inlägget, där inlägget innefattar en frågeställning om huruvida kriminella invandrare får tag på legala eller illegala vapen som sedan används vid brott mot svenskar.
/Moderator
villintevahär
2009-08-24, 05:01
Ja just det, hur får alla assholes tag på alla vapen? för det har dom ju, eller ? har jag irrat in på fel sida , som nån tycker ?? Om jag säger så här då, var kommer alla muslimers vapen ifrån ?
Ja just det, hur får alla assholes tag på alla vapen? för det har dom ju, eller ? har jag irrat in på fel sida , som nån tycker ?? Om jag säger så här då, var kommer alla muslimers vapen ifrån ?
Ja, det var jag som tyckte det. Men vad då då?
Du startar en tråd med "Var får folk tag på vapen?
Ganska missvisande med tanke på vad du tänkte fråga eller hur?:evilgrin:
Antagligen så får de sina vapen av både USA och Ryssland! Sverige har också sålt en del till Irak om jag inte minns fel. Jag misstänker att eftersom de sitter på oljan så görs det nog en hel del affärer i hycklandets anda.:irriterad:
RedKnocK
2009-08-24, 05:30
med läskunnighet och internet kan man göra ganska mycke själv hemma av lättåtkomliga saker, men mer avancerade vapen får du/dom ju köpa stulna illigalt, om du/dom nu inte har licens.
De köper dem av människor med kontakter. I samband med kommunismens sammanbrott och krigen på Balken mm. kom mängder med vapen i omlopp. Det är också känt att personalen vid en en del vapenfabriker österöver tillverkar lite vid sidan av, utan serienummer, som någon sorts löneförmån. Sådana vapen hittar också hit.
LaDecima
2009-08-24, 13:07
I Sverige är det väldigt svårt för någon utan kontakter att få tag på ett vapen olagligt, det är kanske även dumdristigt att försöka sig på något sådant eftersom det är grovt kriminella som har dessa vapen och risken att bli rånad om en svensk person går till närmsta gangstaturk och ber om vapen är väl maximal kan man tänka sig.
I Sverige är det dock möjligt att få tillgång till jaktgevär om du har jägarlicens, du kan annars börja öva skytte och öva upp dig till att få en licens där, det finns skytteklubbar och det är nog ännu lättare än att försöka få tag i ett vapen olagligt!
Detta är inget nazistforum för kriminella arga boneheads som sitter och sågar av hagelgevärspipor på fritiden om du tror det, du lär inte hitta ett vapen här om det var det du var ute efter!
Går alldeles utmärkt att som svensk kunna köpa vapen av en s.k gangster turk. Så länge du har pengar och inte ska blåsa dom. Sen så finns det ju en del nationella som sitter på en del vapen.
Kristofer
2009-08-24, 19:23
Jag tycker att det räcker så här. Vill någon ta itu med en diskussion om muslimska staters vapenhandel alternativt hur kriminella element får tag i sina vapen så kan personen ifråga starta en tråd där diskussionsunderlaget framkommer tydligt redan i trådstarten.