handdator

Visa fullständig version : Ciao Bella ännu en propagandafilm

Pro_Patria
2007-09-04, 21:22
Filmen heter som sagt Ciao Bella. http://www.moviezine.se/filmsidor/ciao_bella.shtml

"Det börjar med 16-årige Mustafa Moradi från Lerum som ska på fotbollscup i Göteborg. Det är en internationell turnering och i synnerhet är det italienarna som fångar flickornas blickar. En av dessa flickor, Linnea, sitter i gräset och längtar efter en kille med stil, mod och brinnande passion. Hon granskar spelplanen och får plötsligt syn på Mustafa. Men är han svensk eller italienare, eller kanske till och med iranier? Det sistnämnda blir upptakten till förvillelser, infrielser och drömmar – en relation mellan två ungdomar som tror att de vet var de har varandra och som gör ”allt för kärleken”."

"en av dessa flickor sitter och längtar efter en kille med stil, mod och brinnande passion" Tydligen något som inte svenskar har.

Trailern: http://www.youtube.com/watch?v=aswyA1o
Se trailern tills ni kommer till "and for the swedish girls" och så kommer det fram en massa mörkhyade personer som hånglar hit och dit med vita tjejer. Typisk rasblandningspropaganda. Dom vill få det att verka som att främlingarna är intressanta och bättre än vita. Någon kanske redan har tagit upp filmen men jag måste säga att denna är bland de vidrigaste jag sett. Har dock bara sett trailern. Ingen rasmoral i denna film inte..

Einhorn
2007-09-04, 21:26
Reagerade också på trailern..
Depprimerande. Tänkas vilket mode det där kan dra igång..

Kämpfer
2007-09-04, 21:30
Trailern måste vart bland det värsta jag sett i hjärntvätts-väg om rasblandning.
Äckliga sv*rtskallar som är på våra svenska tjejer, samt de svenska tjejerna som sitter och flirtar med dem. Slutet av trailern är sjukast! Se själva.

Man kan ju knappt se på svensk film längre, för antingen handlar de om rasblandning eller om hemska "rasister", eller varför inte bägge delar?
Allt ska visst innehålla systemets propaganda så att de lättare kan forma oss efter deras mall.
Jag avskyr rasförräderi, blä!

Patrioten
2007-09-04, 21:38
Denna film verkar vara något i hästväg när det gäller rasblandarpropaganda. Jag undrar dock om någon såg en miniserie som gick förra året eller vad det var som handlade om en medelålders man som bevittnade ett mord och som sedan råkade ut för otrevligheter på grund av detta. Som en sidohistoria i denna miniserie fungerade ett förhållande mellan dennes blonda dotter och en svarting. I en scen så sätter denne svarting på hans dotter under former som får mig att tänka på en våldtäkt snarare än en sexakt. Samtidigt som detta sker så vräker svartingen ur sig kommentarer som att "din pappa vill inte att hans dotter ska vara med invandrare va?" och så vidare. Nått så vanvettigt vidrigt. Man kan ju må illa för mindre. Vad är det för sinnessjuka människor som skriver ihop denna smörja?

SimonB
2007-09-04, 21:40
Så jävla sjukt.
Var väl inte så konstigt att regissören är en iranier vid namn "Mani Maserrat Agah".
Nackskott säger jag bara.

Tintallë
2007-09-04, 21:43
Filmen heter som sagt Ciao Bella. http://www.moviezine.se/filmsidor/ciao_bella.shtml

"Det börjar med 16-årige Mustafa Moradi från Lerum som ska på fotbollscup i Göteborg. Det är en internationell turnering och i synnerhet är det italienarna som fångar flickornas blickar. En av dessa flickor, Linnea, sitter i gräset och längtar efter en kille med stil, mod och brinnande passion. Hon granskar spelplanen och får plötsligt syn på Mustafa. Men är han svensk eller italienare, eller kanske till och med iranier? Det sistnämnda blir upptakten till förvillelser, infrielser och drömmar – en relation mellan två ungdomar som tror att de vet var de har varandra och som gör ”allt för kärleken”."

"en av dessa flickor sitter och längtar efter en kille med stil, mod och brinnande passion" Tydligen något som inte svenskar har.

Se trailern tills ni kommer till "and for the swedish girls" och så kommer det fram en massa mörkhyade personer som hånglar hit och dit med vita tjejer. Typisk rasblandningspropaganda. Dom vill få det att verka som att främlingarna är intressanta och bättre än vita. Någon kanske redan har tagit upp filmen men jag måste säga att denna är bland de vidrigaste jag sett. Har dock bara sett trailern. Ingen rasmoral i denna film inte..

Har inte sett filmen men min kompis berättade om den.
Han är muslim, men får vara med det italienska laget, eftersom dem saknar en spelare.
Sen låtsas han vara en italienare eftersom tjejerna gillade dem, osv.
Vad menar du med "är han svensk"?
Det säger väl sig självt att han inte är det.

Patrioten
2007-09-04, 21:45
Vad menar du med "är han svensk"?
Det säger väl sig självt att han inte är det.Det är ju reklamen som ställer frågan, för att lära oss att ifrågasätta konstlade nationaliteter.

Tintallë
2007-09-04, 21:46
Det är ju reklamen som ställer frågan, för att lära oss att ifrågasätta konstlade nationaliteter.

Hahaha, okej. Fattade icke det. Dumma mig! :unsure: :-)

Mademoiselle
2007-09-04, 22:04
Jag skulle aldrig kunna tänka mig att se den här filmen, men jag har ett par klasskompisar som sett den, och de tyckte att det var bland det vidrigaste de sett.
Det bör även tilläggas att dessa tjejer inte är något vidare rasmedvetna, men de fann ändå filmen vämjelig.

Merenwen
2007-09-04, 22:24
Trailern måste vart bland det värsta jag sett i hjärntvätts-väg om rasblandning.
Äckliga sv*rtskallar som är på våra svenska tjejer, samt de svenska tjejerna som sitter och flirtar med dem. Slutet av trailern är sjukast! Se själva.

Hm, kollade nu. Och ångrar det faktiskt. Slutet var avskyvärt :chock:

Men enligt trailern verkar det ju som om han ljuger en hel del för den svenska tjejen, kanske borde de som betalar för att se skiten på bio suga åt sig det budskapet istället, att den sortens människor ljuger/luras och är allmänt vedervärdiga :rant:

emden
2007-09-04, 22:25
Hm, kollade nu. Och ångrar det faktiskt. Slutet var avskyvärt :chock:

Men enligt trailern verkar det ju som om han ljuger en hel del för den svenska tjejen, kanske borde dom som betalar för att se skiten på bio suga åt sig det budskapet istället, att den sortens människor ljuger/luras och är allmänt vedervärdiga :rant:

det är ju också troligt :/

äcklig film, men det är ungefär såhär alla filmer ser ut, och kommer fortsätta göra de

Hej
2007-09-04, 22:41
Ja, dethär får mig att komma ihåg varför jag slutade titta på TV. Äckligt.

Raskrig nu!!!!!! är en annan tanke som dyker upp.

Johan Björnsson
2007-09-05, 00:53
Alltså jag mådde fan lite illa på slutet, trots att invandrarkillen ändå inte verkar vara den "värsta" sortens invandrarkille (ey, svennejävel, jag vet var din brävlåda bor, du muckar med mig du muckar med hela Rinkeby - Svenska brudar är horor och spela ingen roll ifall man våldtar dom osv ...)

Alltså seriöst, man borde ju faktiskt söka upp denna regissör och bara rakt ut fråga honom om han inte skäms över att hålla på med sådana här jävla rasblandarfilmer (även om regissören själv är invandrare). Ställa honom mot väggen med en videokamera och sedan lägga ut utfrågningen på Youtube. Fråga vad han hade tyckt ifall vi kom och bosatte oss i hans land och gjorde samma sak?

(Till ev landsförrädare till SÄPO-arbetare som läser det jag precis skrev: jag menar bokstavligt talat det jag skrev, så att ni inte sitter och medvetet får för er att det är något kodord för att man borde åka och plugga killen)

Wittekind
2007-09-05, 00:56
Helt sjukt. Sett trailern, men...
Det är precis så här det ser ut i verkligheten, om inte värre.

Hej
2007-09-05, 01:03
Det är extremt vanligt att araber av olika slag utger sig för att vara italienare/sydamerikaner. Araberna är inte så poppis bland fruntimmrena.

Om SÄPO läser det här. Hur fan kan ni, som ska skydda det svenska folket stå och se på när sånhär skit propaganda matas på våra svenska barn & ungdommar. Judiska pengar, och rasfrämlingsfilmmakare (araber).

Vad fan finns militären. Militären ska fan säkra ett lands gräns. Nu finns kanske 1,5 miljoner rasfrämlingar här, som inte har något i Europa att göra.
Hört talas om Vien på 1500 talet?

Jävligt OT, men ivarjefall.

Wiseguy
2007-09-05, 02:11
Såg trailern när jag gick på Simponsfilmen och blev spyfärdig. Man kan knappt tro att det är på riktigt.

kolovrat
2007-09-05, 05:28
Helt sjukt. Sett trailern, men...
Det är precis så här det ser ut i verkligheten, om inte värre.

Jag bor i ett mångkulturellt område i malmö, och det är helt sjukt hur det ser ut runt om kring på stan. Och det är presis som om det skulle vara tufft att vara tillsammans med turkar, vissa bryter tillochmed fast dom är hel svenskar, patetiskt. Och för två veckor sedan så gick jag och en polare på stan en kväll, så hör vi hur en kille och en tjej tjafsar så vi ställer oss och kollar lite om han skulle smälla till henne. Iallafall så börjar hon tjejen skrika jävla svennar, knulla era mammor till oss och vi två stod där som två frågetecken för grejen var det att hon själv var svensk.. mycket underligt det där. Och tyvär så ser verkligheten ut så så som på ciao bella trailern..:sad:

Sowilo
2007-09-05, 11:39
Om SÄPO läser det här. Hur fan kan ni, som ska skydda det svenska folket stå och se på när sånhär skit propaganda matas på våra svenska barn & ungdommar. Judiska pengar, och rasfrämlingsfilmmakare (araber).

Svaret är enkelt. Precis som dagens politiker är SÄPO horor i sions bordell, där de säljer ut sig själva och sitt eget folk för ekonomisk rikedom och makt.

Spec
2007-09-05, 11:47
Får mig att tänka på Gothia cup (har aldrig varit där men folk har förklarat för mig vad som händer och liknande) då alla vita flickor springer runt och strular med massa utlänningar. Usch, tanken gör mig illamående då en vit tjej springer runt med kortkort kjol och pushup för att impa på dem. Slutar med att dem blir våldtagna, fyfan säger jag.

benvolio
2007-09-05, 19:50
Sedan kan ni fundera på vilka det är som betalat för skiten :unsure:

Wiseguy
2008-01-09, 23:07
Nu har jag tyvärr sett dyngan. Vinterviken får anses mild i jämförelse mot det här. Det var det värsta hittills i propagandaväg.

Budskapet i filmen är att blattar är det snyggaste som finns och alla blattar vill ha svenska tjejer. Och även om dom bara vill knulla dom svenska tjejerna så finns det snälla blattar som får känslor för tjejerna och vill mer.

Man ser enbart svenska tjejer stå och drägla och fälla kommentarer över blattar. Tillexempel står huvudrollsinnehavaren med sin tjejkompis och kollar på ett italienskt fotbollslag och säger att hon vill ha alla, det kvittar vem hon får för alla är snygga.

Ett annat budskap i filmen är också att råkar du bli gravid så är det bara ta ett abortpiller.

Tjejerna är till 99,5 % i filmen svenska och killarna är ungefär till 90 % blattar. Det förekommer kamerasvepningar där man ser hur jävla roligt dom svenska tjejerna har på tillexempel Gothiadiscot där dom träffar främlingar från hela världen.

Arminius
2008-01-10, 02:05
Vilket kräkmedel. Jag kommer att må illa i en vecka bara av att ha sett trailern.

Vem bekostar den här smörjan, och går verkligen folk och ser sådan här skit? :irriterad:

Är det säkert att han som gjort filmen är iranier? Alla bjuder inte på sin rätta identitet.

GIIA
2008-01-10, 02:20
Det är komiskt att araberna snällt följer i Den Eviges ledband när det gäller att krossa vårt folk. De är så korkade att de inte inser vad som kommer hända dem när vi är borta. Om inte alla deras släktingar redan var här kunde de ju skrivit ett kort hem och frågat hur det står till hemma i hemlandet, och upptäkt att samma folk de kryper för här håller på att krossa deras folk där.

Oscha_Wallin
2008-01-10, 11:18
Först tänkte jag att jag skulle se trailern, men efter att ni berättat så målande (tyvärr alltför målande) hur den är så tror jag att jag avstår.

Att fråga den Iranske regissiören är en bra sak. Det som jag kommer att tänka på är att man borde fråga honom vad han och hans tusenhövdade släkt skulle tycka om hans lillasyster kom hem en dag och sa att "Det här är Pelle, vi älskar varandra och ska flytta ihop!". Då skulle det nog ta hus i helvette. Särskilt med tanke på att för två år sedan så dömdes en tysk affärsman till döden i Teheran för att han hade haft sexuellt umgänge med en Iranska. Iranier är inte precis kända för att vara särskilt toleranta mot andra för att uttrycka det milt. Vår slogan om "Nordisk identitet" är ingening som har en motsvarighet i Iran eftersom dom inte ser sig ha någonting att göra med den övriga mellanöstern.

BornWhite
2008-01-10, 11:31

En vän till mig har den filmen, jag har inte sett den eftersom att det räckte för mig med att se den vidriga trailern! Det finns inte ord som kan uttrycka hur äckligt jag tycker att denna rasblanding är! Men det är ju ännu ett bra bevis för hur regimen försöker integrera det Svenska folket med raser från alla världens höra & kanter!
Såg en annan film som heter "Ett öga rött", där handlar det inte så mycket om just rasblandning, men den visar verkligen hur lite respekt för det Svenska samhället det finns idag, dessutom är den otroligt ironisk & även den faktisk vidrig enligt mig iallafall.

benvolio
2008-01-10, 20:18
Vad jag har förstått så gör de abort titt som tätt i filmen också, kan någon förklara detta närmare?

Spartan
2008-01-10, 20:33
Om jag vore italienare skulle jag bli skitförbannad om världen tog för givet att italienare ser ut som araber!

Annars är det väl ännu en skräp film som man inte orka se klart Trailern på :P

Spiken
2008-01-11, 20:28
Det är inget fel på svenskar men hur ska svenskar utvecklas och kunna lyfta fram sina bra sidor när dom hela tiden trycks tillbaka av invandrare som igentligen inte har någon stil men dom utvecklar det hela genom en hjälpande hand från medisernas värld.
Hur ska vi svenskar visa att vi kan när vi hela tiden blir hjärntvättade och tillbaka tryckta?

Slingbullet
2008-01-18, 06:58

SÄPO är en lekstuga.

Slingbullet
2008-01-19, 12:10
I filmen "Ciao Bella" spelar huvudrollsinnehavaren en Iranier (Mustafa) som låtsas vara Italienare (Massimo) för att kunna ha sex med svenska tjejer.

Av filmens handling kan vi dra följande slutsatser.

1) Svenska tjejer vill inte ha sex med Iranier.

2) Iranier ser sig själva som mindre värda eftersom de låtsas vara andra nationaliteter (ex Italienare).

3) Iranierna utövar utpressning på varandra ("Ge mig 500 spänn annars tjallar jag för din tjej att du heter Mustafa")

Regissören bekräftar själv i en intervju att han ljugit om sitt ursprung för att kunna ha sex med svenska tjejer.

http://www.lovefilm.se/magazine/343-...serrat-Agah.do

Filmen är i mitt tycke svårt rasistisk då den påstår att Iranier är mindre värda och att svenska tjejer är rasister som väljer bort partner utifrån nationalitet.

Jag överväger att sända en anmälan till DO och till Polisen angående rasismen i "Ciao Bella".

Slingbullet
2008-01-19, 12:34
Läsaren uppmanas att istället att titta på följande mer uppbyggande film om stormningen av Sevastopol.

http://youtube.com/watch?v=kVLnn5bMbJE

benvolio
2008-06-26, 22:00
Var för övrigt nyligen på El-Giganten och såg där Ciao Bella stå bland DVD-skivornas topp 10. Det kan inte vara sant! Den KAN inte vara bland de bäst säljande filmerna!