Visa fullständig version : Nabila Abdul Fattah i Kategori:Vänsterextremister
LaDecima
2009-06-02, 21:00
Skulle det passa om Nabila Abdul Fattah låg i denna kategori: http://sv.metapedia.org/wiki/Kategori:V%C3%A4nsterextremister eller vad tror ni? Hon poserar med andra galningar på motkrafts hemsida bl.a?
Ursaliter
2009-06-02, 21:01
Ja det är klart hon ska..
StrassersBane
2009-06-02, 21:36
Nabila springer väl runt med RF?
Ursaliter
2009-06-02, 21:46
Nabila springer väl runt med RF?
Ja!
Iofs springer hon väl runt lite överallt och fläker ut sig..
Kettil F.
2009-06-03, 08:44
Självklart att denna typ av parasit som Nabila representerar bör vara med någonstans eller på flera ställen.
Hon är en ökand och inflytelserik mediaperson som har direkt tillgång till publicering av sina vänsterextrema åsikter i både tidningar och på Internet, exempelvis via tidningen METRO.
Under dessa två rubiker bör hon vara med. Gärna med ett par citat från hennes bloggande som tydliggör hennes obefintliga värde som "livsform". Skulle tro att mycket information om henne kan hämtas ur hennes egna "kåserier" och artiklar i Metro.
svärdslag
2009-06-03, 09:13
Jag saknar Stieg Larsson där också!
Daniel F.
2009-06-04, 16:39
Att artiklar om dessa två personer saknas beror på att Metapedias huvudsyfte inte är att skriva om politiska motståndare.
Vi ser det som långt viktigare att vara en resurs för människor som vill veta mer om *våra* idéer och *vår* verksamhet, snarare än om relativt betydelselösa meningsmotståndare, pk-karriärister och andra medlöpare till det svenskfientliga etablissemanget.
, "polisinformatörer"... Är ni helt säkra på att Metapedia aldrig används för "uthängning"?
Nog för att jag vid detta laget har gett er rätt i sak, men upplägget som sådant känns aningen inkonsekvent.
Men visst - det är er huvudvärk, inte min.