Visa fullständig version : Arjuna.se?
Antisocial
2009-03-24, 11:02
Såg deras reklam här till höger och hittade många spännande titlar hos dem. Har någon beställt därifrån? Hur lång tid tog det innan du fick grejerna? Bra service? etc etc
All info är av nytta!
Arjuna är ett pålitligt företag som drivs av Hennix.
Hemsidan behöver en skönhets operation varefall bakgrunds bilden :P
Tänkte just på det, sen är det ända läsvärda på hemsidan enligt mig den politiska soldaten, den är riktigt läsvärd med.
Jag skulle vilja ha vers.2 översatt på svenska.
Stila upp sidan Hennix, ser ut som något Di leva knåpat ihop just nu.
SverigeVaknaNu
2009-03-24, 14:30
Hade kunnat tänka mig att kolla igenom sidan efter bra böcker, om det inte vore för att designen ser ut som gjord av någon som aldrig ens varit i närheten av dreamweaver eller photoshop
Bitterbesk
2009-03-24, 16:49
Arjuna.se har väl funnits i över 10 år och utseendet har förmodligen inte ändrats sedan den byggdes.
Har beställt därifrån för länge sedan, fick det jag skulle ha och inom rimlig tid.
Tycker inte utseendet på sidan har någon större relevans om man är intresserad av de titlar som finns.
Antisocial
2009-04-14, 10:01
Har nu beställt och fått mina prylar. Hade även kontakt med företaget och jag fick väldigt bra respons och snabbt gick det. Leveransen gick fort tog ca 1 vecka.
Mycket bra affär som jag skulle välja rekommendera och jag kommer definitivt handla mer därifrån i framtiden!