handdator

Visa fullständig version : Lennarts julkalender

Jonas
2007-08-18, 17:40
Är det någon annan är jag som sett detta program? Jag är inte säker på när det gick, men det var runt -95 skulle jag tro...

Ingen jag känner nu för tiden har sett det, börjar nästan tro att jag inbillat mig det.

Dan Eriksson
2007-08-18, 17:41
Google visade mig detta:

1995 Lennarts julkalender (julkalender för TV4)

Hrimfaxe
2007-08-18, 18:33
Är det någon annan är jag som sett detta program? Jag är inte säker på när det gick, men det var runt -95 skulle jag tro...

Ingen jag känner nu för tiden har sett det, börjar nästan tro att jag inbillat mig det.

Jag minns det lite vagt, vad mer ingående det handlade om minns jag tyvär inte, var fortfarande rätt så ung då. 8 år.

Jonas
2007-08-18, 20:09
Ja, den var skitbra... hmm... har jag för mig i alla fall. :D

va den bra då :) ?

Jonas
2007-08-18, 20:13
Urkraft: det var, som Dan sa, ett julkalendersprogram. Det var för en lite äldre målgrupp. Jag minns inte så mycket av den jag heller.

Minna bara små fragment, men har för mig att de hade, som Bullen typ, insädarbrev och liknande. Någon hade till exempel skrivit in och berättat om sitt problem med julbordet; att köttbullarna alltid ramlar ner på golvet. Då svarade Lennart med ett biljant förslag; att de kunde testa att använda en djup skål till köttbullarna. =)