handdator

Visa fullständig version : Muslims parti under oppseilng. Norge VÅKNE nå!

Mjølnir2008
2009-02-24, 19:06
http://www.ba.no/nyheter/irix/article4136906.ece

dette er begynnelsen til noe verre. Det er over 100 000 stemmeberettige innvandrere som kan evt. stemme...tenk....

Trofaste
2009-02-24, 19:39
Ja, jeg skrev om det for en liten stund tilbake.
OgsåDemokratene (http://www.demokratene.no/nyheter/vis/nytt-innvandrerparti-med-krav-om-egne-muslimske-sykehjem/)og Politikkavisen (http://www.politikkavisen.no/www__Ddemokratene__Dno/_8_38_118119_127_51_4716_5041_172437_97_37_13_EUTF 8.php) har skrevet om dette for noen dager siden.

Lederen for dette partiet eller listen,Independent Labour Party, er Bollywood stjerne og resten er også Norsk-pakistanere som mener innvandringspolitikerene gjør en for dårlig jobb for dem.

Trofaste
2009-02-24, 19:43
Vidar Kleppe ønsker Siv Jensen velkommen etter.
”Jeg ønsker Siv Jensen velkommen etter. Jeg kan si som Fremskrittspartiet ofte sier under debatter: «Dette har vi sagt i 10-20 år». Dette, har jeg vært på banen med tidligere,” sier Vidar Kleppe til VG Nett i en kommentar til Siv Jensens uttalelser om snikislamisering av Norge de siste dagene. Også tidligere stortingsrepresentant Øystein Hedstrøm ønsker Siv Jensen velkommen etter.

Det tidligere radarparet hadde i forbindelse med valgkamper på slutten av 90-tallet flere kampanjer, populært kalt «Hedstrøm & Kleppe show», knyttet opp til innvandrings- og integreringspolitikk.

Budskapet deres ble elsket og hatet. Kleppe ble senere kastet ut av Fremskrittspartiet fordi han var for ekstrem, mens Hedstrøm ble tatt til nåde av partiledelsen og fikk fortsette som politiker for partiet, skriver VG. (http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=547362)

Mjølnir2008
2009-02-24, 19:47
Vidar Kleppe ønsker Siv Jensen velkommen etter.
”Jeg ønsker Siv Jensen velkommen etter. Jeg kan si som Fremskrittspartiet ofte sier under debatter: «Dette har vi sagt i 10-20 år». Dette, har jeg vært på banen med tidligere,” sier Vidar Kleppe til VG Nett i en kommentar til Siv Jensens uttalelser om snikislamisering av Norge de siste dagene. Også tidligere stortingsrepresentant Øystein Hedstrøm ønsker Siv Jensen velkommen etter.

Det tidligere radarparet hadde i forbindelse med valgkamper på slutten av 90-tallet flere kampanjer, populært kalt «Hedstrøm & Kleppe show», knyttet opp til innvandrings- og integreringspolitikk.

Budskapet deres ble elsket og hatet. Kleppe ble senere kastet ut av Fremskrittspartiet fordi han var for ekstrem, mens Hedstrøm ble tatt til nåde av partiledelsen og fikk fortsette som politiker for partiet, skriver VG. (http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=547362)

Fint du opplyser meg om at denne debatten har rast før, jeg er bare litt utdatert antakeligvis pga mye jobb, syke barn og diversen andre anliggende, men det er allikevel høyaktuelt mener nå jeg da :-) fint du står på,...sammen er vi sterke:)

Trofaste
2009-02-24, 19:59
De prøvde seg til bydelsvalget 2007 i Oslo under navnet innvandrerpartiet, tror jeg, det gikk dårlig.
Innvandrere flest stemmer Sv og Ap de gjør en mye bedre jobb for innvandrerne enn de selv kan og attpåtil importerer de ca. 1500 nye stemmer hver måned.

Ja, sammen er vi sterkere.Og beklager at jeg ble litt OT på siste innlegget men ble så stolt over at VG (http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=547362) og media endelig vil slippe Demokratene og Vidar Kleppe(Bildet) til i Islam debatten.

http://www.demokratene.no/images/vis-vi-9.jpg

Reinhardt
2009-02-25, 05:12
Flott. Håpar dei får hundretusenvis av stemmer, slik at det blir ytterlegare segrering i samfunnet. Skjønar ikkje kva problemet er med islamisering av samfunnet? Er det ikkje det me vil, slik at vår eigen kamp for eit reaksjonært nordisk samfunn kan få spira?

Trofaste
2009-02-25, 12:50
Norge for nordmennene!Vi må begynne nå!

Fedrelandet
2009-02-25, 13:57

Helt enig. :) Innvandringen til Norge kommer bare til å øke, hvor lenge kan vi vente før det er forsent?

Griswold Goodsoup
2009-02-25, 16:09
Etter å ha lest artikkelen i VG, så synes jeg Vidar Kleppe og Demokratene gjør en god figur. Det er positivt at de slipper til i debatten, da dette vil gjøre flere oppmerksomme på partiets politikk. Det er ikke alle som er klar over at det finnes et mer restriktivt alternativ til Fremskrittspartiets innvandringspolitikk. Sistnevnte parti har jo nærmest hatt "monopol" på dette de siste årene, men det er tydeligvis i ferd med å endre seg.

Reinhardt
2009-02-25, 16:22
Helt enig. :) Innvandringen til Norge kommer bare til å øke, hvor lenge kan vi vente før det er forsent?

Minst 10 år, sikkert 20-30. Europa ligg jo so langt føre oss i tid, og ingen av dei har meg bekjent ein høgreradikal regjering.

Trofaste
2009-02-25, 17:10
Minst 10 år, sikkert 20-30. Europa ligg jo so langt føre oss i tid, og ingen av dei har meg bekjent ein høgreradikal regjering.

I mange land er "høyreradikal" opposisjon sterkt voksende, Alliansen for Østerrikes framtid, som Jörg Haider dannet etter å ha brutt med Frihetspartiet of Frihetspartiet i Østerike,høyreradikale Pim Fortuyns liste og Group Wilders i Nederland,British National Party, Vlaams Belang i Belgia, NPD i Tyskland, Front National i Frankrike, SF i Sveits,DF i Danmark, SD,ND mfl.i Sverige.Samt Demokratene og tildels Frp i Norge.

Noen av disse er på vippen til regjering eller mandater og er ellers store oposisjoner over hele Europa.

Problemet med demokrati er at flertallet bestemmer og dette har sosialistene skjønt så de velger å importere stemmer, hvor lenger vi venter jo fjernere vil muligheten for å nå frem politisk på vår måte være. Grunnen til at nasjonalistisk og patriotiskpolitikk er så vansklig å bedrive i Europa er kort og godt kommunistenes og alliertes seier under andre verdenskrig.

Kommunistene har tråkket for lenge på norsk jord,nå må noen straffes for sviket de har begått og begår mot landet vårt.

Som en fin låt fra Johnny Rebel (http://www.youtube.com/watch?v=o0bircikNx4).

Reinhardt
2009-02-25, 19:21
I mange land er "høyreradikal" opposisjon sterkt voksende, Alliansen for Østerrikes framtid, som Jörg Haider dannet etter å ha brutt med Frihetspartiet of Frihetspartiet i Østerike,høyreradikale Pim Fortuyns liste og Group Wilders i Nederland,British National Party, Vlaams Belang i Belgia, NPD i Tyskland, Front National i Frankrike, SF i Sveits,DF i Danmark, SD,ND mfl.i Sverige.Samt Demokratene og tildels Frp i Norge.

Problemet eg og mange med meg her på nordisk har med bodskapen din, er at dette er jo alt saman stort sett (utanum NPD) demokratisk-liberale parti? Kva har dette med Europa si tusenvis år gamle religiøse, kulturelle og genetiske arv som me andre prøver å både redda og fremja å gjera? Ingenting. Den kulturen og den arvi me jobbar for er jo like so "reaksjonær" som islam er, til dømes. Grunnen til at me jobbar mot islam, er ikkje at dei er eit trugsmål mot det "liberale Vesten", det er jo vår hovudfiende óg, saman med blant anna USA, men heller at dei utgjer eit biologisk trugsmål mot oss. Med andre ord snakkar me alltid totalt forbi kvarandre. Det er ikkje dei siste 20 åri med innvandring som har dømd Vesten til dauden, men den moderne alderen sin inntreden, og med viktige årstal som 1789, 1918 og sist men ikkje minst 1945 som milepælar i vår eigen potensielle undergang. Me bryr oss ikkje akkurat so mykje um Ola Nordmann fær høve i framtidi til å kasta vekk livet sitt framføre fjernsynet med øl i hondi medan han ser på "Senkveld", er det det som er målet so kan det heller vera med heile greia. Me prøver å vekkja Europa upp frå den dødssvevnen det har vore i i lang, lang tid no, og der har liberalismen ingen plass utan som ein av fiendane me lyt nedkjempa for å redda vår eigen sjel.

Trofaste
2009-02-25, 19:41
Problemet eg og mange med meg her på nordisk har med bodskapen din, er at dette er jo alt saman stort sett (utanum NPD) demokratisk-liberale parti? Kva har dette med Europa si tusenvis år gamle religiøse, kulturelle og genetiske arv som me andre prøver å både redda og fremja å gjera? Ingenting. Den kulturen og den arvi me jobbar for er jo like so "reaksjonær" som islam er, til dømes. Grunnen til at me jobbar mot islam, er ikkje at dei er eit trugsmål mot det "liberale Vesten", det er jo vår hovudfiende óg, saman med blant anna USA, men heller at dei utgjer eit biologisk trugsmål mot oss. Med andre ord snakkar me alltid totalt forbi kvarandre. Det er ikkje dei siste 20 åri med innvandring som har dømd Vesten til dauden, men den moderne alderen sin inntreden, og med viktige årstal som 1789, 1918 og sist men ikkje minst 1945 som milepælar i vår eigen potensielle undergang. Me bryr oss ikkje akkurat so mykje um Ola Nordmann fær høve i framtidi til å kasta vekk livet sitt framføre fjernsynet med øl i hondi medan han ser på "Senkveld", er det det som er målet so kan det heller vera med heile greia. Me prøver å vekkja Europa upp frå den dødssvevnen det har vore i i lang, lang tid no, og der har liberalismen ingen plass utan som ein av fiendane me lyt nedkjempa for å redda vår eigen sjel.

Ja,du vil til steinalderen og jeg til 1800-og førsten av 1900-tallets nasjonaleblomstring samt bevare den tekniske og vitenskapeligerevulosjonen som har gitt deg kunnskapen av historien om den norrøne tiden.
Jeg er en Norsk nasjonalist og patriot.Vi bør stå sammen norønne,høyreradikale, reaksjonære, rasister og nyliberalistiske for Norge.

Det har i hele Europas historie forgått krig mot Islam og den vil forsette.!1945 samt uniontidene kan jeg være enig med deg at var ødeleggende.Men vil ikke begge iallfall reversere eller forandre Norge til noe bedre for oss nordmenn?

Dessuten kommer man ingen vei med disse ekstreme Vigrid ideologiene, som har lite med høyreradikalisme å gjøre, men heller en utopiskdrøm, om man ikke skjuler det og prøver opptre litt voksent og profesjonellt..

Reinhardt
2009-02-26, 05:04
Jeg er en Norsk nasjonalist og patriot.Vi bør stå sammen norønne,høyreradikale, reaksjonære, rasister og nyliberalistiske for Norge.

Dessuten kommer man ingen vei med disse ekstreme Vigrid ideologiene, som har lite med høyreradikalisme å gjøre, men heller en utopiskdrøm, om man ikke skjuler det og prøver opptre litt voksent og profesjonellt..

Du har tydelegvis sopass peiling på ting at eg veit knapt kva eg skal segja mot din yvermakt av kunnskap. "Vigridideologiene"? Haha. Ein gong til; haha.

Avstanden millom våre verdssyn er so stor at det er ingenting til felles, rett og slett. Lukke til med 17. Mai, Stortinget, Senkveld og VG. Skal eg vera heilt ærleg hadde eg nok banna deg frå forumet, var det upp til meg, for det du driv med er anten utruleg naivt eller medviten misinformasjon. Eg har sagt det same i 20 innlegg no, men du forstår det berre ikkje; me bryr oss katten um "Norge" anno 2009. Det er ikkje det me ofrar liv, karriere, vener og familie på.

Ikkje at du kjem til å gjera det, men um du ein vakker dag vaknar sopass at du blir i stand til å lesa ei bok, kan eg anbefala bøker som Michael O'Meara - New Culture, New Right, Baron Julius Evola - Revolt Against the Modern World, Hans FK Günther - The Religious Attitudes of the Indo-Europeans, Kevin MacDonald - The Culture of Critique og so vidare. Etter du er ferdig med desse som du lett fær tak i blant anna frå Integral Tradition Publishing, so kan me talast att. Dette blir berre for dumt, rett og slett.

Trofaste
2009-02-26, 10:29
Ja,jeg sier det igjen;Jeg er realist og nasjonalist, du gjør ingenting for Norge og dets folk,slike som gir vår nordiskekultur og vår kamp for våre fedresland et dårlig rykte har det vårt nok av.

Reinhardt:"me bryr oss katten um "Norge" anno 2009. Det er ikkje det me ofrar liv, karriere, vener og familie på."

Men det gjør jeg,ikke bare i 2009 men til jeg dør, mine barn og barnebarn skal ikke vokse opp i dette flerkulturelle helvete, de fortjener et bedre Norge. De fortjener et rent og trygt Norge tilnærmet slik som vi arvet det.

Det bør være ting i samfunnet du er fornøyd med,du har frihet, et liv, karriere og familie?Og like vel ser du ikke du verdier i Norge etter år 2009? Og du vil ikke sloss for en bedre fremtid?

Og hvorfor skulle du bannet meg fra forumet? Pga min medvitende informasjon? Tipper jeg veier noen kilo me enn deg historisk og politisk, uten å gå mer innpå det.Og jo jeg prøve også å redde mye av vår religiøse, kulturelle og genetiske arv, ved å få det innført som fag på skole og styrke vår nordiske kultursplass i samfunnet ol. Hvordan jobber du?

Er han Tore Tvedt mannen for deg? Med Vigridideologier mener jeg i den forstand at med representasjon av middels kulturell og norrønhistorisk viten med en blanding av norsk og tysk 1930-talls naszisme..

Alt for Norge!

Vidar Kleppe blogger (http://vidarkleppe.vgb.no/2009/02/26/norge-pa-vei-til-a-bli-muslimsk/)om Islamistenes inntog i Norge på VGB.

Reinhardt
2009-02-26, 15:43
Hadde du sjekka ut bøkene eller tekstane eg refererte til, so hadde du kanskje ant kva eg talar um. For min del kan du berre kasta vekk energien din på Demokratene, Norge, 17. Mai og fjernsynsdebattar, eg vilde berre prøva å geleida deg i ein litt meir seriøs retning. Du sa det vel dog eigentleg sjølv når du sa; "Demokratene i 2009, for et enklere Norge!". Enklere indeed. Likar du ikkje å lesa bøker, kvifor ikkje lesa litt på motpol-bloggen, Oskorei sin spesielt? Her er óg ein glimrande norsk tekst alle burde lesa; http://www.kevinmacdonald.net/Norwegian-2.htm

Kva eg gjer eller ikkje gjer har eg ingen behov for å ordbryta med deg um, eg har god samvittigheit når det gjeld saki vår som eg har jobba meir eller mindre jamnt og trutt med i umlag 10 år no. At du blandar inn noko so latterleg som Vigrid viser berre i kva grad du har gidda å sjekka ut noko av det eg og andre har prøvd å få deg og dine meiningsfeller til å lesa. Du meinar det heilt sikkert godt, det er ikkje det eg segjer. Det er óg flott at du er engasjert, men veldig irriterande når du slengjer rundt deg um "Stem demokratene" i kvar einaste tråd nesten. For høgreradikale er dette sjølvsagt ikkje eit alternativ. Å jobba politisk i Noreg no er alt for tidleg, fyrst må me leggja grunnlaget for ein endring i kulturen, for å i det heile ha ein nubbesjangs til å hevda oss politisk.

Trofaste
2009-02-26, 16:20
Noen må jo gjøre jobben. Og jo jeg har lest mye av den litteraturen da oppga. Det ga meg ikke noe ny viten eller kunnskap. Jeg er klar over mye av dette. Jeg syntes det er bedre og eneste man kan gjøre å jobbe på gatenivå og i det norske samfunnet, ikke i en spirituell utopisk verden. Man bør uannsett kunne opptre litt folkelig uansett hvor høyreradikal man må hevde å være.

Henrik Wergeland:
- Det gjelder at gjøre Norge så norsk som mulig.

Reinhardt:"saki vår som eg har jobba meir eller mindre jamnt og trutt med i umlag 10 år no" Hva for en sak har du kommet frem til?

Reinhardt:"For høgreradikale er dette sjølvsagt ikkje eit alternativ".Hva er det beste alternativet å stemme da?

Dette samfunnet vi lever av er resultatet av over over 60år med venstresosialistene som besitter de ledende posisjoner i det norskesamfunnet.

Frøy
2009-03-02, 18:03
Vidar Kleppe blogger (http://vidarkleppe.vgb.no/2009/02/26/norge-pa-vei-til-a-bli-muslimsk/)om Islamistenes inntog i Norge på VGB.

Han kunne jo lagd en innvandrings-kritisk film? En twist av Geert Wilders :p

Kjøtt-eter
2009-05-31, 21:05
Og Kleppe har svarene?

Kjøtt-eter
2009-05-31, 21:10
Og når det gjelder enkelt kontra ikke-enkelt, "Reinhardt", så er min mening at det ikke bør være for enkelt, riktig det. Men man kan heller ikke forvente at alle tilhengere skal pløye seg gjennom haugevis av bøker. I så fall vil medlemsmassen også bli deretter. Noen kan pløye seg gjennom bøker, og noen kan gjøre andre ting.

Fedrelandet
2009-05-31, 23:07
Jeg skal selv lese de bøkene som Reinhardt skriver om. Å skaffe seg kunnskap er særdeles viktig, og bøker har alle godt av å lese.

Kunnskap og fysisk fostring er en nødvendighet for oss høyreradikale om vi skal komme noen vei.

Kjøtt-eter
2009-06-02, 22:34
Ja det er viktig å få seg kunnskap, men poenget her var at man ikke kan bruke ALL tid på akkurat det. Noe tid må også gå til aktivt arbeide.

Mjølnir2008
2009-06-03, 06:35
Ja det er viktig å få seg kunnskap, men poenget her var at man ikke kan bruke ALL tid på akkurat det. Noe tid må også gå til aktivt arbeide.

Dette nicket ditt kjøtt eter, er du i slekt med lik-eter som og vanket her inne?

Hordaland
2009-06-03, 09:26
Og når det gjelder enkelt kontra ikke-enkelt, "Reinhardt", så er min mening at det ikke bør være for enkelt, riktig det. Men man kan heller ikke forvente at alle tilhengere skal pløye seg gjennom haugevis av bøker. I så fall vil medlemsmassen også bli deretter. Noen kan pløye seg gjennom bøker, og noen kan gjøre andre ting.

Det tror jeg du har helt rett i. Men det blir da de beleste, de som bruker tiden sin på å studere og tilegne seg kunnskap om situasjonen, sin oppgave å formidle kunnskapen til aktivisten på en ryddig og tilgjengelig måte om de vil bidra effektivt til å bygge en allsidig metapolitisk bevegelse.

Svenskene har funnet et slags løsning på dette med Motpol.nu. Også Metapedia bør fungere som en slik formidler av "forenklet" og "ryddet" kunnskap og i vårt tilfelle oversatt til norsk.

Den metapolitiska strategin måste verka på alla nivåer. Det handlar inte om teoretiserande kontra aktivism, elit kontra folk, eller om religion kontra vetenskap, utan om att använda vår rörelses fulla potential. Först när vi gör detta kan vi nå ända fram – först då har den identitära rörelsen lyckats. kunnskap.

-Nordisk forbund: Omvälvning och utveckling

Saule
2009-06-03, 09:42

Enig her. Å tilegne seg kunnskap er veldig viktig, men å videreformidle den og anvende i praksis enda viktigere. Og grunnleggende er å huske at samfunn ikke er statisk, så alle teorier må tilpasses samfunnet vi forholder oss i, ikke omvendt. Ingen av selv de klokeste bokene gir oss en ferdig oppskrift på alle problemene, så vi må til enhver tid strebe etter å beholde bakkekontakten og arbeide utifra mulighetene som oppstår.

Verden forandres lite med ti aktivister og noen hundre passive tilskuere.

Reinhardt
2009-06-04, 19:25
Dette nicket ditt kjøtt eter, er du i slekt med lik-eter som og vanket her inne?

Sannsynlegvis, er mitt tips. Sukk.

Til dei andre fine innleggji, kan eg ikkje anna enn segja meg einig. Mine innlegg var kun meint som ei motvikt til Trofaste sin teori um at berre nok nordmenn stemmer på Demokratene er problemet løyst og Europa redda. Noko anna enn absurd, kan ein neppe kalla ein slik idé. Alle kan sjølvsagt ikkje lesa 200 bøker, og alle kan ikkje kjempa for retten vår til å segja det me vil segja ved hjelp av kamp på turre nevar. Alle fær finna sin plass i "bevegelsen", men eg vil likevel hevda at alle til dømes har godt av både å trimma biceps like so mykje som alle har godt av å trimma hjernen! :thumbup: